Gå til innhold

Når (om) vannet går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 uker til termin med andremann, og lurer litt på hva man gjør dersom vannet går i senga.. Har alle som har opplevd det hatt madrassbeskytter? Eller blir madrassen ødelagt? 😂 Per dags dato har jeg ikke noe som kan ta for eventuell væske... Men bør kanskje ordne det? 

Sist gikk vannet i sykehusseng, og de madrassene er jo vanntette.. I tillegg var det ikke jeg som vasket opp etter meg der 🙃

Anonymkode: 7d25c...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp sånne tena kladder på apoteket og ha en under rompa for sikkerhetsdkyld. Billigere enn ny madrass. Selv om du sikkert ikke får bruk for den. 

Anonymkode: e5ff9...7f2

Skrevet

Enig med de tena-kladdene fra apoteket, men legg de inn i overmadrassen. Altså at du åpner opp glidelåsen på overmadrassen og legger den øverst der hvor rompa di ligger når du sover. Jeg synes hvertfall ikke de kladdene er gode å sove på i flere uker, man blir så klam på ryggen da de (naturligvis) ikke puster.

Skrevet

Jeg tenkte over hodet ikke på det, men vannet gikk da jeg reiste meg opp fra senga, så det gikk bra. 😛

Uansett så kom det bare bittelitt om gangen, så jeg tviler på madrassen hadde blitt ødelagt. Mener å ha lest at det er det som er mest vanlig også, og at slike "splæsj" som på tv er ganske sjeldent. 😛

Anonymkode: e43c9...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...