Gå til innhold

Utroskap: Hva slags yrke har du og han/hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten uhøytidelig undersøkelse. Er det mer utroskap innenfor visse yrker? 

Anonymkode: 776ed...759

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var utro, jeg var ikke. En ingeniør, en et eller annet innenfor it. De har begge høye stillinger og har en del penger

Anonymkode: c9415...919

Skrevet

Ingen høyere utdanning på han jeg ligger med. Ikke meg heller. Mannen min har vært utro, og har høyere utdanning innen IT. Jeg har røra med opptil flere leger som er gift, og vet at noen av de er veldig utro veldig mye...

Anonymkode: 9d4c7...d6e

Skrevet

Siviløkonom, investor, lærer og kiropraktor

Anonymkode: eff29...bce

Skrevet

Paramedic og ambulansearbeider 

Anonymkode: b340f...530

Skrevet

Ufør 🤣

Anonymkode: 58ed8...f5d

Skrevet

Politiker

Anonymkode: 875f5...d46

Skrevet

I Forsvaret. 

Anonymkode: a37d1...385

Skrevet

Lærer/lærer (IKT-ansvarlig)

Anonymkode: 3d88a...e69

Skrevet

Lærer, musiker. 

Anonymkode: 3c4f7...39c

Skrevet

Lektor og lege. 

Anonymkode: 5000e...775

Skrevet

De mennene som har vært utro, og hatt seg med meg én eller flere ganger, har vært musiker, personlig assistent, lagermedarbeider, butikkeier og selger av legemidler (konsulent).

Anonymkode: dfb4b...7ba

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De mennene som har vært utro, og hatt seg med meg én eller flere ganger, har vært musiker, personlig assistent, lagermedarbeider, butikkeier og selger av legemidler (konsulent).

Hva slags musiker? Lurer på om myten om kunsteren og utroskap er sann eller ei. Er musiker selv (kvinne), derfor jeg spør. Helsing bratsjisten 😘

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags musiker? Lurer på om myten om kunsteren og utroskap er sann eller ei. Er musiker selv (kvinne), derfor jeg spør. Helsing bratsjisten 😘

Er vel mer musiker type trubadur/band og ikke klassiske musikere den myten er bunnet i😉 Jeg har selv hatt sex med flere gifte musikere😅

Anonymkode: 3c4f7...39c

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, forsker. Mannen har såvidt jeg vet heller aldri vært det, Siv. ing. 

Anonymkode: 13093...080

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han ene spiller gitar og synger, i et sentraleuropeisk land.

Han andre spiller i et ganske stort, internasjonalt band, som er på turné store deler av året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...