Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 finnes det ? gutten her vil gjerne ha et ? Jeg vet jo det finnes,men bare lurer på om de har til så unge,eller om det kun er for eldre Anonymkode: eff9d...aca
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 De finnes i flere størrelser, både skateboard og pennyboard får du i flere størrelser. Jeg har selv en gutt som har stått siden før han begynte på skolen, og han er tenåring nå, så han har hatt i flere størrelser oppgjennom. Spør noen som har greie på det, i en skikkelig skateboardbutikk, om du vil ha et skikkelig skateboard. De billige du får i lekebutikken er fine å leke med (jenta mi på 9 år har et sånt et), men kan ikke trikses med og brukes på helt samme måte. Jeg vet ikke helt hvor du vil begynne med gutten din, men leken her har vært veldig forskjellig. Mens jenta har sittet på sitt og brukt det masse som "akebrett" osv og aldri trikset med det har gutten tidlig begynt med triksing, leking i hall og på ramps, gått kurs osv så han kan jo skate. Anonymkode: fc10d...a00
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Takk for svar,da kjøper jeg først et billig et, for er jo ikke sikkert han liker det når han først før en Anonymkode: eff9d...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå