Gå til innhold

Black friday Zalando

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet/husker om det pleier å være salg på enkelte varer eller prosentsalg på bestillingen? 

Har lyst på ett par sko og lurer på om jeg skal vente litt før jeg kjøper.

Anonymkode: 2bb3b...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok meg tre sekunder å google det. Var så lett at jeg ikke gidder å legge linken her.

Anonymkode: c3b81...7ed

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tok meg tre sekunder å google det. Var så lett at jeg ikke gidder å legge linken her.

Nømen så flink du er, vil du ha klapp på hodet?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nømen så flink du er, vil du ha klapp på hodet?

Det jeg gjerne vil er å vite hvorfor du bruker mange ganger så lang tid på å lage et innlegg om dette, når du kunne skrevet tre ord i søkefeltet og fått svar med en gang. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg gjerne vil er å vite hvorfor du bruker mange ganger så lang tid på å lage et innlegg om dette, når du kunne skrevet tre ord i søkefeltet og fått svar med en gang. 

Jeg vil vite hvorfor du bryr deg og tom bruker energi på å fortelle meg det? Din mening er NULL verdt for meg. 

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil vite hvorfor du bryr deg og tom bruker energi på å fortelle meg det? Din mening er NULL verdt for meg. 

Og det tror jeg du skal være glad for!

Jeg lurer oppriktig på hvorfor et voksent menneske heller ber om hjelp enn å løse noe selv. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det tror jeg du skal være glad for!

Jeg lurer oppriktig på hvorfor et voksent menneske heller ber om hjelp enn å løse noe selv. 

Jeg ber om hjelp, krever det ikke. Det var helt valgfritt for deg å svare, og det gjør bare for å poengtere at du ikke vil hjelpe meg. Du er bare et ynkelig og tarvelig menneske som vil hevde deg på et anonymforum. Jeg er overhodet ikke glad for oppmerksomheten fra deg, jeg vil gjerne at noen svarer meg ut i fra ERFARING med å handle på Zalando på Black Friday.

Skrevet

Jeg handlet på Black Friday salg hos Zalando i fjor, fikk tak i litt forskjellig til 70% rabatt, og sko.

Anonymkode: 2b310...882

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ber om hjelp, krever det ikke. Det var helt valgfritt for deg å svare, og det gjør bare for å poengtere at du ikke vil hjelpe meg. Du er bare et ynkelig og tarvelig menneske som vil hevde deg på et anonymforum. Jeg er overhodet ikke glad for oppmerksomheten fra deg, jeg vil gjerne at noen svarer meg ut i fra ERFARING med å handle på Zalando på Black Friday.

Jeg mente at jeg tror du skal være glad for at du ikke bryr deg om hva jeg synes om deg.

Du vil at noen skal svare deg ut i fra erfaring? Du vil vite om noen handlet på salg i fjor - ikke om du faktisk kan gjøre det i år? 

Skrevet

Zalando velger selv ut hva som er på salg, og hvor mye avslag du får.

Men de har veldig mye med på salget denne dagen, jeg kjøpte vinterklær til ungene i fjor og fikk både jakker, bukser og vintersko med 50-70% avslag.

Om akkurat de skoene du har sett på kommer på salg er litt vanskelig å si, de har allerede lagt ut en del varer som kommer på salg, men det kommer gjerne mer...

Anonymkode: b54d4...77a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg handlet på Black Friday salg hos Zalando i fjor, fikk tak i litt forskjellig til 70% rabatt, og sko.

Anonymkode: 2b310...882

Takk for hyggelig svar, setter pris på det, akkurat det jeg var ute etter 👍

Hi

Skrevet
4 minutter siden, Mummy79 skrev:

Takk for hyggelig svar, setter pris på det, akkurat det jeg var ute etter 👍

Hi

Ja, det er selvsagt veldig nyttig for deg å vite hvilken rabatt noen andre fikk i fjor. Synd det samme ikke gjelder i år, eller?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Zalando velger selv ut hva som er på salg, og hvor mye avslag du får.

Men de har veldig mye med på salget denne dagen, jeg kjøpte vinterklær til ungene i fjor og fikk både jakker, bukser og vintersko med 50-70% avslag.

Om akkurat de skoene du har sett på kommer på salg er litt vanskelig å si, de har allerede lagt ut en del varer som kommer på salg, men det kommer gjerne mer...

Anonymkode: b54d4...77a

Takk for svar, det var det jeg trodde, men Zalando har også hatt rabattkoder på hele bestillingen. Venter og ser, det er jo bare en uke til 😊

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er selvsagt veldig nyttig for deg å vite hvilken rabatt noen andre fikk i fjor. Synd det samme ikke gjelder i år, eller?

Nei overhodet ikke synd, shopping er en triviell og hverdagslig sak for meg, engasjerer meg ikke følelsesmessig utover at jeg synes det hyggelig. Jeg kommer til å å ha glede av skoene uansett om jeg får dem på salg eller ikke.

Du der i mot har lite å engasjere deg i og en god del bitterhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...