Gå til innhold

EN ting du skulle ønske du kunne hatt som del av julen din?


sug lut

Anbefalte innlegg

Til jul ønsker jeg meg enkelt og greit å ikke være snylte forkjøla og sitter med 40 i feber på julaften😝 Det har etterhvert blitt en tradisjon at jeg blir invadert av basselusker ca 21.desember, og det varer gjerne til nyttår. Så i år - vil jeg veldig gjerne smake julematen og kanskje få en kilo eller to ekstra istedet for å miste fire😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I jula skulle jeg så gjerne hatt en mann og 3-4 unger så vi kunne hatt julefeiring med bare kjernefamilien.

Er for øyeblikket alene med et barn, så vi feirer med andre i familien. Det er fint det, men jeg får ikke ordentlig julestemning dessverre. Jeg er vant til jul med bare min mor og to søsken og jeg savner en sånn julaften. 

Anonymkode: 8f40e...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2018 den 23.18, Amalies mamma skrev:

Mannen min. Han er søren meg offshore 9/10 juler. Utrolig frustrerende at firmaet ikke har noe slags rettferdig ordning / fordeling av julefri.. I år skal han være ute  hele julen og til over nyttår.

Samme her! 2.julen på rad han er offshore. Skulle egentlig vært på jobb julen 2016 også, men jeg var høygravid og hadde termin i begynnelsen av januar 2017 så han klarte å ordne seg fri, etter mye om og men.

Anonymkode: 157c6...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 10.24, sug lut skrev:

Det regnes som én :)  . Men det var da en brutal ting å ikke få lov til, håper det ikke er slanking (for slanking gjelder ikke mellom jul og nyttår!)?

Hehe nei.. dessverre allergi mot det meste godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske jeg kunne slippe å ha eksamen hver jævla desember. Eksamen ødelegger førjula for meg.

Utover det ønsker jeg meg bare snø. Resten ordner seg 😊

Anonymkode: da9e5...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...