Gå til innhold

Ang regne uker,hjelp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er egntlig 8+0 Idag. Men, det er ikke etter da jeg t r o r jeg forventet mens, som jeg tror var den 22.09. Hadde sex onsdag (4.10) torsdag kjente jeg tydelige El smerter, tenkte de kom litt tidlig i forhold til hva appen sa de skulle. Som jo kan skje. Torsdag den 18.10 tar jeg test midt på dagen, ikke morgenurin, Er kvalm, så ble ikke overrasket da testen var positiv, men den viste 2-3. Og det var da isåfall 2 dager før forventer mens ikke morgenurin. Derfor har jeg gått ut i fra EL den 5.10 for å få termindato. Super viktig med disse to dagene til eller fra, blir vel uansett flyttet den ene eller andre veien på OUL, men hva tror  DU?

Anonymkode: a5048...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan du regner er egentlig ikke så viktig, på første svangerskapskontroll vil legen din regne ut foreløpig termindato basert på første dag i siste mens og en 28 dager syklus, uavhengig om du sier du har lenger syklus enn 28 dager. Er vel først på OUL at du kan få en ganske nøyaktig termindato. Jeg har regna meg frem til at jeg selv tror jeg er 10+6, selv om min lege mener 11+1, men er jo bare 2 dager forskjell 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...