Gå til innhold

Frekt å ikke svare på imvitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har via en gruppe-chat på Messenger invitert noen venninner til meg nå på lørdag. Ikke som en sånn Facebook-event der man klikker "skal", "skal kanskje" og "kan ikke delta", men bare en vanlig gruppechat. Noen har sagt ja, en har sagt nei og en har sagt kanskje. Allede som har svart har også takket for invitasjon og skrevet "å, så hyggelig" osv,

Den siste har ikke svart. Jeg ser at hun har sett de andre meldingene. Hun er ikke utilgjengelig heller, for hun har sendt oss snapper på vår felles gruppechat.

Hun har meldit seg litt ut de siste par årene, og har ikke vært like mye med på ting som før. Det er jo helt ok, hun bestemmer selv, men vi vil jo gjerne ha henne med når hun kan og har lyst. Men å ikke en gang svare på en invitasjon blir jeg snart litt sur for. Gir henne til i morgen kveld før jeg egentlig begynner å synes det er dumt, da, for kanskje hun teller på knappene eller noe foreløpig, fordi hun ikke vet.

Hadde dere purret eller bare regnet med at hun ikke kommer, hvis hun ikke svarer innen fredag kveld?

Anonymkode: 11019...330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun må ordne barnevakt, har løse avtaler med noen andre etc som gjør at hun drøyer med å svare...kanskje hun synes det er  kjipt å si hun kan komme så må avlyse i siste liten.. Jeg pleier heller ikke å svare på sånne invitasjoner før jeg er 100% sikker på at jeg kan/ ikke kan..

Anonymkode: 4b565...56f

Skrevet

Det er da bare å sende en fellesmelding og få det ut av verden....

"Da teller jeg at vi blir 7 stykker som har sagt de kommer til lørdag, du TRINE er den eneste som ikke har svart, kommer du også eller? Jeg gleder meg, det blir koselig"

Anonymkode: 3ccd9...65d

Skrevet

Jeg synes det er frekt. Skjedde det samme med svogeren, takk for invitasjon. Ja, kommer du eller? 2 dager før bursdagen måtte vi purre og spørre om han kom eller ikke mtp servering. Nei, han kunne ikke komme da. Ånei. Neivel.. Og så kom han likevel 🙄

Anonymkode: 6a9cf...da7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er da bare å sende en fellesmelding og få det ut av verden....

"Da teller jeg at vi blir 7 stykker som har sagt de kommer til lørdag, du TRINE er den eneste som ikke har svart, kommer du også eller? Jeg gleder meg, det blir koselig"

Anonymkode: 3ccd9...65d

Så enkelt kan det gjøres. 

Men det blir kanskje for lettvint? Man kan jo ikke kjenne på det å være krenket da. 

Anonymkode: 0653c...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...