Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Lurer på om dette er tilfeldig eller om jeg begynner å bli paranoid av denne telnologien. I går skulle jeg kjøpe tåredråper, og hva kommer på min facebook reklame i dag tidlig? Ja nettopp, tåredråper. (Nei jeg jar ikke søkt etter det på google, dette er noe jeg har brukt lenge så jeg vet hva jeg skal ha) Her om dagen snakket jeg med ei venninne om ostekake og at det er lenge siden jeg har spist det, joda reklame for det også neste dag! Og mange andre ting jeg snakker med andre om, og vipps samme eller neste dag, reklame om det på facebook. Anonymkode: a9000...fd7
Pobie Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Jepp, mobilen og nettbrettet lytter til alt du sier.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Det skjer meg hele tiden. Ikke hvis jeg tenker det selvfølgelig, men hvis jeg snakker om det. Google, facebook osv har jo tilgang på mikrofonen din, så de har nok et eller annet program som tar opp ord, eller som slår inn på visse ord. Sier du enkelte ord nok ganger så kommer det reklame om dette. Jeg diskuterte noe helt absurd noe med en venninne her en dag og da dukket reklame om dette opp over alt på internett. De fleste har jo telefonen på seg til en hver tid så sånn sett er det jo genialt. Anonymkode: f1ca6...493
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Haha, dere er sprø 😂😂 Man legger igjen spor når man søker på ting eller klikker seg inn på ting, men det er jo ingen som lytter på dere. På med tinnfoliehatten asap🙈 Anonymkode: addfc...b4e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, dere er sprø 😂😂 Man legger igjen spor når man søker på ting eller klikker seg inn på ting, men det er jo ingen som lytter på dere. På med tinnfoliehatten asap🙈 Anonymkode: addfc...b4e https://www.tv2.no/a/9588184/ Du er bra naiv om du ikke tror Facebook, Google og andre aktører misbruker mikrofonfunksjonfn på mobilen. Har jo nettopp vært en stor skandalesak om det i USA. Anonymkode: cfeee...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå