Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Har et førskolebarn som gråter om natta pga bensmerter, har også en sort negl på samme benet (tror jeg?). Skal jeg avfeie det som voksesmerter og at tåneglen har fått et slag? Eller bør jeg ta barnet med til lege? (Hva sier jeg da, for å ikke fremstå som hysterisk?) Er et barn her som gråt om natta pga smerter, og det var leukemi, så alle tanker farer jo gjennom hodet mitt 😕 Men jeg tror egentlig det er voksesmerter? Anonymkode: 4c502...d02
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Alle tanker farer gjennom hodet....men du aner ikke om han har en sort negl på samme benet? Tror du må våkne opp å ta en snakk med barnet ditt. Anonymkode: 1a52d...d06
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Jeg tenkte faktisk på kreft når jeg leste første settninger av innlegget ditt men tenkte at jeg skriver ikke noe om det for man vil jo ikke skremme andre. Men siden du har nevnt det selv så forteller jeg. Venninnen til min datter, 15 år gammel har hatt smerter i låret siden mars, og blitt avdeid med voksesmerter. Vært masse hos fysioterapeut. Uten bedring. Så fikk mora mast seg til MR, og hva viste den? Jo dessverre kreft med spredning. Nå sitter en hel familie knust og ei jente som ikke vet om hun skal overleve. Så jeg vil bare si, dritt i om du virker hysterisk. Etter alt vi leser og hører så vil en god lege ha full forståelse at vi faktisk har grunn til å være «hysteriske» når det gjelder barna våre. Synes absolutt du skal ta henne med til lege, kanskje hun har skadet foten og dermed fått smerter også i beinet? Mest sannsynlig er dette bare noe forbigående, men heller en time for mye enn en for liten hos legen. masse lykke til! Anonymkode: 5d56c...ccc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Ser nå st jeg har omtalt barnet ditt som «henne» , men det var nok på grunn av at jeg tenkte på hun jenta som jeg skrev om! Anonymkode: 5d56c...ccc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Du går såklart til legen om du er redd det kan vere kreft! Herregud 🙈 Anonymkode: 39443...df7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle tanker farer gjennom hodet....men du aner ikke om han har en sort negl på samme benet? Tror du må våkne opp å ta en snakk med barnet ditt. Anonymkode: 1a52d...d06 Det er vanskelig å få vite hvilket ben det er snakk om. Dette skjer midt på natta når ungen er i ørska. Jeg ga smertestillende i går. Skal til legen idag. Anonymkode: 4c502...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå