Gå til innhold

Når pynter dere juletreet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år kjøper vi ekte tre så tenker vi pynter det en ukes tid før jul . Vanligvis har vi ikke ekte tre og da får det stå fra det stå fra den første  og helt frem til dagen før nyttårsaften

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille julaften. Har som mål å være ferdig til Grevinnen og hovmesteren🌟

Anonymkode: 09024...aaa

Skrevet

Sent på kvelden lille julaften eller julaften morgen.

Anonymkode: 4f830...3a7

Skrevet

lille julaften

Anonymkode: 11064...9af

Skrevet

2. søndag i advent.

Vi har pga allergi falskt tre, og det er så fint at det gjerne kan stå i stuen og lyse noen uker :)

Her i huset digger alle førjulstiden, og advent er den fineste tiden i året. Men når vi kommer til januar er vi ferdig med jul, så treet forsvinner gjerne i løpet av fridagene før jobb etter nyttår.

Anonymkode: d7a86...033

Skrevet

Lille julaften - MEN vi skal bort i jula så tenker vi pynter 21. eller 22. desember.

Skrevet

Når vi er hjemme i jula har vi ekte tre og pynter 23.des. Når vi reiser til mine foreldre (da er vi borte rundt 2 uker) har vi kunstig tre som vi pynter i begynnelsen av desember.

Skrevet

Bittelille julaften. Og det får stå til trettendedag jul. 

Skal ha kunstig tre for første gang i år, men holder på tradisjonen uansett. 

Skrevet

Pynter 23 desember. Kjøper treet et par dager før

Skrevet

Rundt ei uke før jul. Står til etter 1. Nyttårsdag.

Skrevet

Lille julaften. Står til 13. dag jul 🙂

Skrevet

Det varierer, blir som oftest en dag det passer best. Men sjelden før 20 desember

Står til en dag i første helgen etter nyttår.

Anonymkode: 387d6...0b5

Skrevet

Pynter det i midten av desember. Vi har fake (jeg er allergisk og vil heller ikke ha en masse småkryp i hus) og vi syns det er koselig å nyte julepynten i førjulstiden også.

Anonymkode: daabd...446

Skrevet

Det pyntes når ungene kommer hjem fra siste skoledag før juleferie.

gavene legges under  den 22.

Skrevet

1. desember til 13 dag jul :D elsker juletre og julepynt. Har allerede hengt julestjerna 😍🎅 blir derfor kunstig tre! jul er kos for store og små

Skrevet

Pleier å pynte juletreet lille juleaften, samnen med barna. Og gavene legges under treet etter at ungene har lagt seg, slik at de våkner opp til det på morgenen juleaften. I år fristet det litt å pynte treet lørdagen, siden vi har fri hele helga, men sliter litt med å gå bort fra tradisjonen 🙈

Anonymkode: 8a42d...ae7

Skrevet

Vi pynter det i midten av desember, jeg elsker juletreet mitt. Det er fake, siden jeg er allergisk. Men jeg har samlet på juletrepynt hele livet, og har kjøpt det på alle reiser jeg har vært på, ting fra barna, og arv fra foreldre og besteforeldre. Barna mine reiser 20 desember og kommer hjem dagen før nyttårsaften. Så må og pynte før de reiser.

Anonymkode: a4efa...44f

Skrevet

Det blir 21. eller 22. desember i år. Elsker juletrær, men for meg er det ikke jul tidlig i advent.

Skrevet

I Bergen i barndomshjemmet har vi alltid to juletreer som pyntes lillejulaften eller kanskje 22 desember. Så flyttet jeg til Stavanger og her pynter jo alle, eller veeeeldig mange juletrær leeenge før jul. Og veldig mange har kunstige. Det var uvant for meg å se😂

Skrevet

Lille julaften🎄🎄🎄

Skrevet

Aller tidligst på kvelden lille julaften, helst julaftens morgen. Så får det stå til en gang mellom 13. og 20. juledag 

Jeg vil ha jul i julen, og ikke i adventstiden. 

Anonymkode: 9872c...9b2

Skrevet

23. Des. 

Unntatt de årene barna skal til faren sin på en annen kant av landet. Da pynter vi treet dagen før de drar.

Anonymkode: c68d8...e75

Skrevet

3-4 dager før jul. Det får stå til 1. eller 2. nyttårsdag. 

Skrevet

Lillejulaften 🎅

Anonymkode: be6a9...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...