Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Vurderer å kjøpe aktivitetsarmbånd til mannen i julegave, men hvilket velger jeg? Dette kan jeg ingenting om Han er ingen toppidrettsutøver, trener et par ganger i uken. Jobber på sjøen, så det må helst tåle litt vann. Har Huawei-mobil, om det har noe å si for oppkobling mot telefon. Anonymkode: 57447...8ae
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Apple watch er best av de vi har forsøkt. Fitbit, polar og Apple. Men nå har vi iphoner, vet ikke om det har noe å si😊 Anonymkode: 69449...a1c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Apple watch er best av de vi har forsøkt. Fitbit, polar og Apple. Men nå har vi iphoner, vet ikke om det har noe å si😊 Anonymkode: 69449...a1c Takk for svar. Må sjekke litt, men vil tro at Apple watch krever andre apple-enheter hvis det skal kobles opp mot hverandre Anonymkode: 57447...8ae
frk Nilsen Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 (endret) Mannen har akkurat kjøpt seg vivismart 4 og er veldig fornøyd.https://explore.garmin.com/nb-NO/vivo-fitness/ Han trener ikke så veldig mye da, jeg ville nok kjøpt en annen variant fra Garmin. Prisene på Garmin sin side er langt høyere enn de på f.eks XXL. Lyst på ny selv, har Polar M600 og er litt lei og ikke helt fornøyd, bla dårlig batteri. Endret 14. november 2018 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 Jeg ville kjøpt en pulsklokke og ikke et aktivitetsarmbånd. Garmin, Suunto og Polar er alle bra og i ulike prisklasser. Anonymkode: 337cd...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå