Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Etter mange år har jeg innsett at mannen min i alle de år har løyet for meg. Han har siden starten hatt småløgner, endret litt på alle historier. I begynnelsen så fikk jeg en følelse av at han løy, men tenkte at det ikke kunne stemme og ignorert alarmklokkene. Vi fikk etterhvert barn, og mens barna var små brydde jeg meg ikke på samme måte. Jeg lot vær å fortelle han ting for jeg oppdaget at han fortalte ting videre. Nå har jeg helt sluttet å være fortrolig med han. Jeg stoler ikke på at det jeg forteller blir mellom oss. Dette har ført til at jeg trekker meg unna han. Jeg orker ikke ha sex med noen jeg ikke stoler på. Er dette grunn til å gå eller er det noe man bare holder ut? Anonymkode: eff1b...dad
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Hva lyver han om? Eksempler? Anonymkode: ea0bd...dc3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 For meg ville det ha vært skillsmissegrunn om jeg ikke stolte på mannen. Men dere har jo begge skyld i hvordan dette har utviklet seg. Han med løgnene sine, du med å godta det dete uten å ta det opp ordentlig nå. Dere har barn sammen, da burde dere i det minste forsøke familievernkontoret for å bedre kommunikasjonen - uansett om dere går fra hverandre eller finner tilbake til hverandre. Anonymkode: 1d163...984
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 I begynnelsen var løy han hvor han var, hvem han møtte, han har hele tiden gjort om på historier for å gjøre de mer interessante, han har hele tiden nektet for at dette skjedde og han fikk faktisk meg til å gå til samtaler fordi jeg ikke stolte på han. Nå lyver han om de samme tingene, men det er bare småting. Sier at han ikke visste at han var invitert på fest, så finner jeg invitasjonen i søpla var det siste eksemplet. Vi har bestilt time til familievernkontoret, men jeg er redd hvordan han vil reagere når han jeg forteller hva jeg tenker. For jeg elsker han ikke, jeg savner han ikke når han er borte. Alt er bare blitt ødelagt etter år. Men så er det disse barna. For de så bør jeg kanskje holde ut med en mann som jeg ikke stoler på. Ts. Anonymkode: eff1b...dad
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: I begynnelsen var løy han hvor han var, hvem han møtte, han har hele tiden gjort om på historier for å gjøre de mer interessante, han har hele tiden nektet for at dette skjedde og han fikk faktisk meg til å gå til samtaler fordi jeg ikke stolte på han. Nå lyver han om de samme tingene, men det er bare småting. Sier at han ikke visste at han var invitert på fest, så finner jeg invitasjonen i søpla var det siste eksemplet. Vi har bestilt time til familievernkontoret, men jeg er redd hvordan han vil reagere når han jeg forteller hva jeg tenker. For jeg elsker han ikke, jeg savner han ikke når han er borte. Alt er bare blitt ødelagt etter år. Men så er det disse barna. For de så bør jeg kanskje holde ut med en mann som jeg ikke stoler på. Ts. Anonymkode: eff1b...dad Jeg svarte over her. Når han i tillegg har nektet for løgnene og har fått deg til å gå til samtaler fordi du ikke stolte på ham, da tenker jeg at han meget mulig også er manipulerende og nedpsykende. Han tar da ikke ansvar for løgnene sine. Og det er en mann jeg faktisk ikke hadde orket å forsøke å redde forholdet til, tross det jeg skrev over. Men hør hva han sier på familievernkontoret. Viser han selvinnsikt og beklager løgnene kan det være verdt å bruke energi på å forsøke å redde forholdet f.eks. et halvt år fremover. Om han nekter for alt og mener du er problemet, da er det bare å gjøre kort prosess. Anonymkode: 1d163...984
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Tillit og kommunikasjon er alfa og omega i et forhold... Anonymkode: 6e44e...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå