Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #26 Skrevet 14. november 2018 Vi bytter også klær hele familien når vi kommer hjem og vasker hender evt ansikt. Har barna besøk legger jeg sengeteppe på senga hans. Rommet mitt er helt privat, ingen andres barn eller uteklær tillatt. Anonymkode: ec0a2...bd1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #27 Skrevet 14. november 2018 Apropo grisete, jeg skjønner ikke foreldre som lar småbarn krabbe på gulv i butikker, de får all verdens møkk og dritt på klær og hender og barnet putter det jo selvfølgelig i munnen 😖 Anonymkode: ec0a2...bd1
litekreativtbrukernavn Skrevet 14. november 2018 #28 Skrevet 14. november 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hørtes fryktelig slitsomt ut å leve så hysterisk Anonymkode: bbb53...aaf Høres sikkert sånn ut for de som aldri gidder å vaske seg 😊 Her tar den «rutinen» ca 3 og et halvt minutt. Men så er det veldig naturlig for oss å både vaske hender og ta av oss/bytte møkkete tøy da.
Stinepetrine Skrevet 14. november 2018 #29 Skrevet 14. november 2018 Æsj. Så ekkelt. Veldig uhygienisk. Klær brukt i barnehagen og skolen skal ikke i sengen min jaffal. Men det er jo bare en side av saken. Hvorfor får barn hoppe i sengene? Det er jo bare ikke greit. Ikke i noen møbler for såvidt. Ungene skal ikke inn på mitt soverom PUNKTUM. Synes ikke det er å være hysterisk. Jeg er ikke overhygienisk på noen måte. Men vanlig rengjøring av hus og unger er jo normalt.
Stinepetrine Skrevet 14. november 2018 #30 Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig Anonymkode: e686d...03a Har også jobbet som pedleder på småbarnsavdeling i bhg i mange år. Mine klær går rett av når jeg kommer hjem fra jobb. Samboer vil ikke klemme meg før det engang. Og det er forståelig når jeg har fortalt hva jeg gjør ila en dag.,æsj
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #31 Skrevet 14. november 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Var innom en bekjent i går, å der var det 4 barn som fikk lov til å leke/hoppe i sengen til foreldrene?😯 Med klær selvfølgelig, som de hadde hatt på seg en hel skoledag (2.klasse). Tenk deg de sokkene da?! 🙈 Er ikke det litt grisete? Trodde det var et privat område... Anonymkode: e686d...03a Hadde aldri skjedd hjemme hos oss. Ja, det er grisete Anonymkode: 8b10a...172
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #32 Skrevet 14. november 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Var innom en bekjent i går, å der var det 4 barn som fikk lov til å leke/hoppe i sengen til foreldrene?😯 Med klær selvfølgelig, som de hadde hatt på seg en hel skoledag (2.klasse). Tenk deg de sokkene da?! 🙈 Er ikke det litt grisete? Trodde det var et privat område... Anonymkode: e686d...03a Hadde aldri skjedd hjemme hos oss. Ja, det er grisete Anonymkode: 8b10a...172
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #33 Skrevet 14. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi bytter også klær hele familien når vi kommer hjem og vasker hender evt ansikt. Har barna besøk legger jeg sengeteppe på senga hans. Rommet mitt er helt privat, ingen andres barn eller uteklær tillatt. Anonymkode: ec0a2...bd1 Alle bytter klær, hver dag dere kommer hjem ? Høres veldig slitsomt ut. Hva er dere egentlig redd for? Trodde jeg var normalt renslig. Hadde ikke reagert på litt hopping i sengen heller. Vi er nesten aldri syke. Tror nesten det er mer usunt å være hysterisk i forhold til renhold. Anonymkode: 70d49...fd7
Stinepetrine Skrevet 14. november 2018 #34 Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle bytter klær, hver dag dere kommer hjem ? Høres veldig slitsomt ut. Hva er dere egentlig redd for? Trodde jeg var normalt renslig. Hadde ikke reagert på litt hopping i sengen heller. Vi er nesten aldri syke. Tror nesten det er mer usunt å være hysterisk i forhold til renhold. Anonymkode: 70d49...fd7 Jeg og legger sengeteppe på ungene sine senger visst de har besøk. Vil ikke ha skit der vi sover. Er vel helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #35 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, Stinepetrine skrev: Jeg og legger sengeteppe på ungene sine senger visst de har besøk. Vil ikke ha skit der vi sover. Er vel helt normalt. Leste du hele svaret mitt? Anonymkode: 70d49...fd7
Stinepetrine Skrevet 14. november 2018 #36 Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste du hele svaret mitt? Anonymkode: 70d49...fd7 Svarte visst på den kommentaren du svarte på. Ikke på din 😊
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #37 Skrevet 15. november 2018 Jeg er helt enig med deg. Vi er borti så mye møkk i løpet av dagen, ikke noe en drasser opp i senga. Er gift med en allergiker, om sommeren kan jeg ikke tørke klær og sengetøy ute engang. Anonymkode: fb4a3...f7f
amandine Skrevet 15. november 2018 #38 Skrevet 15. november 2018 Ingen får hoppe i min seng med klær som har vært på skolen. Eller andre klær. Ingen hopper i min seng uansett, faktisk, med mindre mannen inviterer til putekrig eller noe sånt. Hoppe er utendørsaktivitet, på linje med ballspill. Det er det trampolinen brukes til hos oss, så får jeg ha senga i fred.
frk Nilsen Skrevet 15. november 2018 #39 Skrevet 15. november 2018 Ingen får hoppe i sengen uansett hvor rene de er. Ikke sofaen heller.
Stinepetrine Skrevet 15. november 2018 #40 Skrevet 15. november 2018 24 minutter siden, amandine skrev: Ingen får hoppe i min seng med klær som har vært på skolen. Eller andre klær. Ingen hopper i min seng uansett, faktisk, med mindre mannen inviterer til putekrig eller noe sånt. Hoppe er utendørsaktivitet, på linje med ballspill. Det er det trampolinen brukes til hos oss, så får jeg ha senga i fred. Helt enig. Rart hva enkelte foreldre finner seg i. Merker jo det noen ganger når det kommer andre unger på besøk, at de tror hopping i møbler er helt greit liksom. Til og med de yngste i barnehagen lærer seg at hopping og løping hører til ute eller på puterom o.l.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #41 Skrevet 15. november 2018 Jeg er enig med deg hi. Sånn teoretisk har ikke klær som er brukt ute noe i sengen å gjøre. Men skjer det så skjer det. Jeg skifter ikke på sengen av den grunn. Anonymkode: 412c4...4dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #42 Skrevet 15. november 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Alle bytter klær, hver dag dere kommer hjem ? Høres veldig slitsomt ut. Hva er dere egentlig redd for? Trodde jeg var normalt renslig. Hadde ikke reagert på litt hopping i sengen heller. Vi er nesten aldri syke. Tror nesten det er mer usunt å være hysterisk i forhold til renhold. Anonymkode: 70d49...fd7 Da hadde vel legestanden anbefalt griseri da, og ikke håndvask. Anonymkode: da683...de4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #43 Skrevet 15. november 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Alle bytter klær, hver dag dere kommer hjem ? Høres veldig slitsomt ut. Hva er dere egentlig redd for? Trodde jeg var normalt renslig. Hadde ikke reagert på litt hopping i sengen heller. Vi er nesten aldri syke. Tror nesten det er mer usunt å være hysterisk i forhold til renhold. Anonymkode: 70d49...fd7 Det er overhodet ikke slitsomt, tar 2 min, det handler ikke bare om hygiene, men også fordi jobbklærne ikke er særlig komfortable. Det er mer behagelig med joggebukse og t-skjorte. Vi bor i byen og jeg klær brukt ute får en spesiell lukt, blanding av asfalt og eksos. Anonymkode: ec0a2...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå