Gå til innhold

tenker jeg helt feil her ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer skal gifte oss på nyttårsaften i et hotell i roma, med de nærmeste rundt oss ,noen vi begge ser veldig frem til.

Vi har vert sammens snart 14 år,og har 3 gutter på 11,9 og 2 år.

Han mener at vi skal skaffe barnevakt til minstegutten,så han slipper flyreisen og bilkjøringen, jeg tenker det er ille,men tenker jeg helt feil?

Faren elsker alle barna sine så det er sagt,men tror han tenker kun på gutten når han forslo dette.

Men vi har jo med besteforeldrene, brødrene mine, konene deres, søsteren hans og mann, våre 5 tante og onkelbarn som er fra 19-12 år ,og våre bestevenner som forlovere, de er begge single.

Så da har vi nesten ingen som kjenner gutten godt til og passe han, kan evt blir et søskebarn til mannen,men hun har ikke sett han siden han var 9mnd, og er jo over en helg, da må vi jo evt la hun komme på besøk mye.

Men jeg synes han bør være med, alt er bestilt, uten flybiletter ennå, det tar vi i begynnelsen av desember.

Tenker jeg helt feil her som faktisk vil ha med lillebror også?

Anonymkode: bc03d...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke en gang tenkt tanken på å la han bli igjen hjemme. Klart han skal være med! Tenker også på at det må være gøy for han når  han blir større å kunne si at han var med i bryllupet selv om han ikke nødvendigvis kan huske det.

Anonymkode: 6e5ea...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri reist fra han.

Tenk på bildene som blir tatt osv også, som han da ikke vil være med på. Så sårt å senere se på alle bildene fra mamma og pappa giftet seg, også var han hjemme og er ikke med på et eneste et...

Anonymkode: 93976...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Hadde aldri reist fra han.

Tenk på bildene som blir tatt osv også, som han da ikke vil være med på. Så sårt å senere se på alle bildene fra mamma og pappa giftet seg, også var han hjemme og er ikke med på et eneste et...

Anonymkode: 93976...b78

er helt enig.

men tenker jo litt på det faren sier også, at han skal slippe og kjøre fly på en stund igjen og 2 timer kjøre tur.

Vi har på kreta i sommer og lille gutt gråt fra vi dro til norge til vi landet på kreta, så han liker ikke og kjøre fly

Anonymkode: bc03d...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde to barn (3 og 4,5 år) da vi giftet oss, og har fått to til senere. De to minste synes det er trist at de ikke var med på bryllupet, selv om de ikke var født ennå. De ser på bildene og spør om vi ikke kan gjøre det igjen. Tenk så vondt det er å vite at du var den eneste som ikke fikk være med mens resten av familien feiret endå stor dag. Selvfølgelig skal han med!

Anonymkode: a6765...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere andre 3 som også svarte.

Nei vl jo helst ha han med,men tenker jo så klart på det faren nevnte også

Anonymkode: bc03d...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Vi hadde to barn (3 og 4,5 år) da vi giftet oss, og har fått to til senere. De to minste synes det er trist at de ikke var med på bryllupet, selv om de ikke var født ennå. De ser på bildene og spør om vi ikke kan gjøre det igjen. Tenk så vondt det er å vite at du var den eneste som ikke fikk være med mens resten av familien feiret endå stor dag. Selvfølgelig skal han med!

Anonymkode: a6765...fbd

Ja det er jo egentlig en selvfølge,og jeg vil jo veldig gjerne ha med han og ❤️

Anonymkode: bc03d...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri vært aktuelt å la minsten være igjen hjemme mens hele familien var i vårt bryllup. Hadde følt at det ble helt feil og jeg hadde aldri klart å kose meg.. 

Anonymkode: 6d312...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt han med. Kanskje han ikke var helt i form sist dere reiste med fly. Hadde aldri latt han være igjen hjemme hos noen han ikke kjenner.

Anonymkode: dcd73...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal han med!

Vårt yngste barn var ikke født når vi giftet oss (ble gravid noen måneder etter bryllupet), og minstemann på 4 ser stadig på bryllupsbildene (av oss og eldre søsken) og sier sånt som "hvorfor fikk ikke jeg være med? Jeg liker også å pynte meg og være i selskap". Jeg sier at han var ikke født da og blabla, men hadde sannheten vært at han var hjemme hos barnevakt og vi ikke ville ha han med... Nei, det hadde nok knust hjertet hans altså. Jeg tror dere vil angre når dere ser de fine bildene og han mangler. Når dere har med mye familie, så kommer det til å gå helt fint. De får stille opp som avlastning når det trengs.

Anonymkode: cfbb1...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri latt minstemann vært hjemme. Da får dere vente til han er 5 år med å gifte dere da 😊

Minner meg om svigers.. Ville at alle mine småsøsken ikke skulle komme i bryllupet mitt! 😅 Selvfølgelig skal barna være med. 

 

Anonymkode: 07377...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde to barn (3 og 4,5 år) da vi giftet oss, og har fått to til senere. De to minste synes det er trist at de ikke var med på bryllupet, selv om de ikke var født ennå. De ser på bildene og spør om vi ikke kan gjøre det igjen. Tenk så vondt det er å vite at du var den eneste som ikke fikk være med mens resten av familien feiret endå stor dag. Selvfølgelig skal han med!

Anonymkode: a6765...fbd

Enig i dette. 

Det er bedre å ha med 2 åringen enn å ikke ha han med. 

Vi giftet oss før vi fikk barn. Jenta vår på 6 år har siden hun var 3 år vært furt fordi hun ikke fikk være med i bryllupet. Når hun ser på bilder fra bryllupet sier hun at hun var i magen min! Hehe. 4 år før hun ble født....🤣 Du var i tankene mine på bryllupsdagen, sier jeg til henne. 😊 

Då blir det rart å utelate 2 åringen syns jeg.

Anonymkode: 07377...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig skal han med!

Vårt yngste barn var ikke født når vi giftet oss (ble gravid noen måneder etter bryllupet), og minstemann på 4 ser stadig på bryllupsbildene (av oss og eldre søsken) og sier sånt som "hvorfor fikk ikke jeg være med? Jeg liker også å pynte meg og være i selskap". Jeg sier at han var ikke født da og blabla, men hadde sannheten vært at han var hjemme hos barnevakt og vi ikke ville ha han med... Nei, det hadde nok knust hjertet hans altså. Jeg tror dere vil angre når dere ser de fine bildene og han mangler. Når dere har med mye familie, så kommer det til å gå helt fint. De får stille opp som avlastning når det trengs.

Anonymkode: cfbb1...a5e

Enig 

Anonymkode: 07377...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

er helt enig.

men tenker jo litt på det faren sier også, at han skal slippe og kjøre fly på en stund igjen og 2 timer kjøre tur.

Vi har på kreta i sommer og lille gutt gråt fra vi dro til norge til vi landet på kreta, så han liker ikke og kjøre fly

Anonymkode: bc03d...14e

Om det er så ille for ham hadde jeg heller hatt bryllupet hjemme enn å la være å ha ham med på det. Hadde ikke sett det som et alternativ engang.

Anonymkode: 18d12...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og min samboer skal gifte oss på nyttårsaften i et hotell i roma, med de nærmeste rundt oss ,noen vi begge ser veldig frem til.

Vi har vert sammens snart 14 år,og har 3 gutter på 11,9 og 2 år.

Han mener at vi skal skaffe barnevakt til minstegutten,så han slipper flyreisen og bilkjøringen, jeg tenker det er ille,men tenker jeg helt feil?

Faren elsker alle barna sine så det er sagt,men tror han tenker kun på gutten når han forslo dette.

Men vi har jo med besteforeldrene, brødrene mine, konene deres, søsteren hans og mann, våre 5 tante og onkelbarn som er fra 19-12 år ,og våre bestevenner som forlovere, de er begge single.

Så da har vi nesten ingen som kjenner gutten godt til og passe han, kan evt blir et søskebarn til mannen,men hun har ikke sett han siden han var 9mnd, og er jo over en helg, da må vi jo evt la hun komme på besøk mye.

Men jeg synes han bør være med, alt er bestilt, uten flybiletter ennå, det tar vi i begynnelsen av desember.

Tenker jeg helt feil her som faktisk vil ha med lillebror også?

Anonymkode: bc03d...14e

Såklart gutten skal være med! Tror pappa tenker på seg selv her, mindre styr uten minstemann. Men bare de nærmeste? Det høres ut som dere har like mange gjester som i vanlige bryllup...

Anonymkode: 6d064...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

er helt enig.

men tenker jo litt på det faren sier også, at han skal slippe og kjøre fly på en stund igjen og 2 timer kjøre tur.

Vi har på kreta i sommer og lille gutt gråt fra vi dro til norge til vi landet på kreta, så han liker ikke og kjøre fly

Anonymkode: bc03d...14e

Da burde dere ikke valgt et sted med flyreise som sted å gifte dere...

Anonymkode: 6d064...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kult for han å se bildene når han blir stor og vite at han, i motsetning til søsknene, ikke fikk bli med.

Selvfølgelig skal han være med, nå vet dere jo om problemene fra i sommer og kan forberede dere. Dessutten skiller det et halvt år på to turene og mye skjer på den tiden når de er så små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

er helt enig.

men tenker jo litt på det faren sier også, at han skal slippe og kjøre fly på en stund igjen og 2 timer kjøre tur.

Vi har på kreta i sommer og lille gutt gråt fra vi dro til norge til vi landet på kreta, så han liker ikke og kjøre fly

Anonymkode: bc03d...14e

Høres nå mest ut som om mannen tenker kun på seg selv her. Han gidder ikke høre på skrikinga og ikke gidder han å aktivisere, så da må minstegutten dumpes. Også kamuflerer han det bak at det er til guttens beste. Sjarmerende!

Anonymkode: bd655...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yngste blir hjemme. hans søskenbarn har han den helga.

hun skal besøke oss mye fremover så de blir godt kjent.

vi drar før han har stått opp den fredagen, og er hjemme ca 18 søndag.

Vi må tenke på han, vi ønsker ikke at han skal få flyskrekk resten av livet.

Takk for alle svar. og er den 29 vi gifter oss, blir jo ikke nyttårsaften

Anonymkode: bc03d...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

yngste blir hjemme. hans søskenbarn har han den helga.

hun skal besøke oss mye fremover så de blir godt kjent.

vi drar før han har stått opp den fredagen, og er hjemme ca 18 søndag.

Vi må tenke på han, vi ønsker ikke at han skal få flyskrekk resten av livet.

Takk for alle svar. og er den 29 vi gifter oss, blir jo ikke nyttårsaften

Anonymkode: bc03d...14e

Dere gjør en STOR feil her altså. Stakars unge!

Anonymkode: 6d064...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

yngste blir hjemme. hans søskenbarn har han den helga.

hun skal besøke oss mye fremover så de blir godt kjent.

vi drar før han har stått opp den fredagen, og er hjemme ca 18 søndag.

Vi må tenke på han, vi ønsker ikke at han skal få flyskrekk resten av livet.

Takk for alle svar. og er den 29 vi gifter oss, blir jo ikke nyttårsaften

Anonymkode: bc03d...14e

Du mener vel at mannen din har bestemt at yngste skal bli hjemme?

På fem timer har du liksom snudd helt om fra å ønske å ha gutten der og tenke på hvordan det blir for ham å være den som blir utelatt, når han blir stor nok til å forstå det ... til å mene at det er til hans beste å ikke bli med. Den kjøper jeg ikke ...

En toåring har ikke flyskrekk. Skrek han hele turen sist så var det nok fordi han ikke var i form, ev. hadde smerter pga. ørene, eller dere ikke greide å roe og aktivisere ham.

Du tar nå et valg som du garantert kommer til å få problemer med å forsvare senere. Dere ønsket et bryllup som dere visste dere ikke ville ha gutten med på - for hadde dere virkelig tenkt på ham hadde dere valgt et bryllup i Norge mtp. å unngå fly.

Vil nesten tro at du egentlig bare har kjedet deg litt i dag og at dette ikke er en reell problemstilling.

Anonymkode: 76082...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du mener vel at mannen din har bestemt at yngste skal bli hjemme?

På fem timer har du liksom snudd helt om fra å ønske å ha gutten der og tenke på hvordan det blir for ham å være den som blir utelatt, når han blir stor nok til å forstå det ... til å mene at det er til hans beste å ikke bli med. Den kjøper jeg ikke ...

En toåring har ikke flyskrekk. Skrek han hele turen sist så var det nok fordi han ikke var i form, ev. hadde smerter pga. ørene, eller dere ikke greide å roe og aktivisere ham.

Du tar nå et valg som du garantert kommer til å få problemer med å forsvare senere. Dere ønsket et bryllup som dere visste dere ikke ville ha gutten med på - for hadde dere virkelig tenkt på ham hadde dere valgt et bryllup i Norge mtp. å unngå fly.

Vil nesten tro at du egentlig bare har kjedet deg litt i dag og at dette ikke er en reell problemstilling.

Anonymkode: 76082...602

Det får vi inderlig håpe!

Anonymkode: 18d12...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...