Gå til innhold

Er det vanlig rutiner? (Forsikringssak)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var uheldig,  når jeg og barna offentlig kollektiv. To gjenstander ble ødelagt. En av disse var en tlf som er dyr. Den er knust, det koster mer å ordne den enn å få ny. Forsikringsselskapet sa dette selv, men de sier jeg må sende gammle knuste tlf inn? Jeg kjenner jeg ikke har lyst; da jeg har masse bilder av barna og meg selv. Og andre familie medlemer. Tlf er jo knust, det er jo ingen tvil, jeg har jo sendt inn doku. på dette. Det er andre gang i hele mitt liv at jeg må bruke forsikring så er usikker på om dette er vanlig. Hva skal de med min gammle tlf? Hva sier jeg til forsikringselskapet? Jeg er jo redd for å si nei, vil beholde den. Da tror dem muligens at jeg prøver å svindle dem. Som ikke er tilfellet. Jeg har bare ikke lyså å sende tlf med masse bilder av barna mine i den og andre mennesker. Det er over 4000 bilder der, jeg får ikke tatt dem ut heller fordi skjermen er knust, hjelper ikke å bare putte kabel i en pc.

Anonymkode: 5f582...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig må du sende inn den ødelagte, det er standard prosedyre.

Anonymkode: e95bb...219

Det var jeg ikke klar over. Men jeg har jo ikke lyst pga bilder og private ting i tlf? Hva skal jeg si til forsikringselskapet?

Anonymkode: 5f582...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. 

Koble telefonen til pc-en og hent ut filene du vil ha. Slett dem fra telefonen og send telefonen til forsikringsselskapet. Næ... Så vanskelig! 

Ja, jeg er sur og lei. 

Anonymkode: 47cc7...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene. 

Koble telefonen til pc-en og hent ut filene du vil ha. Slett dem fra telefonen og send telefonen til forsikringsselskapet. Næ... Så vanskelig! 

Ja, jeg er sur og lei. 

Anonymkode: 47cc7...99b

Ok? 🙈 Det er umulig vennen, når jeg putter kabel inn til pc, så må du godkjenne det først på tlf for å overføre bilder. Skjermen er jo knust, umulig og trykke. 😭

Anonymkode: 5f582...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene. 

Koble telefonen til pc-en og hent ut filene du vil ha. Slett dem fra telefonen og send telefonen til forsikringsselskapet. Næ... Så vanskelig! 

Ja, jeg er sur og lei. 

Anonymkode: 47cc7...99b

Hvorfor er du sur og lei deg? Ikke vær det 💕 liver er for kort til det

ønsker deg en god natts søvn

Anonymkode: 5f582...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene. 

Koble telefonen til pc-en og hent ut filene du vil ha. Slett dem fra telefonen og send telefonen til forsikringsselskapet. Næ... Så vanskelig! 

Ja, jeg er sur og lei. 

Anonymkode: 47cc7...99b

Gå å legg deg hvis du er så sur og lei

Anonymkode: 6639a...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever den inn til en spesialist som kan slikt.
Det inni er jo ikke ødelagt, så rett person henter ut alt og sletter restene lett.
Enkelte Elkjøp hadde (iallfall for noen år siden) slike pc-doktorer, og for en 1000 lapp henten en ut alle bilder fra en krasjet hard disk vi hadde.

 

Anonymkode: 3feb0...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...