Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 For og imot-argumenter ønskes 😊 Anonymkode: 41749...ca7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Bare imot fra meg: Kvelende, klaustrofobisk Mister det du har av uteplass-følelse Anonymkode: f94d6...f37
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Bare i mot fra meg og. Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen. Hvis jeg først har en veranda, så vil jeg ha frisk luft og sol som varmer. Ser ikke en eneste fordel i det hele tatt Anonymkode: 6309b...dc8
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Innglasset er nok fint å ha i blokk. Hvis du bor høyt oppe. Kan sette opp varmekabler så kan du være der hele vinteren også uten å fryse. Fungerer nok utmerket tilknyttet hus også. Det kjedelige er vel enda flere vinduer å vaske, og mangelen på muligheten til å spyle ned hele verandaen med hageslangen (om du bor i hus) jeg ville tenk på hvor ofte vi ønsker å bruke verandaen og til hva. Og gjerne investert i varmekabler om vi isåfall gikk inn for det. Anonymkode: bcb54...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå