Gå til innhold

Innglasset veranda eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For og imot-argumenter ønskes 😊

 

 

Anonymkode: 41749...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare imot fra meg:

Kvelende, klaustrofobisk

Mister det du har av uteplass-følelse

 

Anonymkode: f94d6...f37

Skrevet

Bare i mot fra meg og.

Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen. Hvis jeg først har en veranda, så vil jeg ha frisk luft og sol som varmer. Ser ikke en eneste fordel i det hele tatt

Anonymkode: 6309b...dc8

Skrevet

Innglasset er nok fint å ha i blokk. Hvis du bor høyt oppe. Kan sette opp varmekabler så kan du være der hele vinteren også uten å fryse. Fungerer nok utmerket tilknyttet hus også.

Det kjedelige er vel enda flere vinduer å vaske, og mangelen på muligheten til å spyle ned hele verandaen med hageslangen (om du bor i hus)

jeg ville tenk på hvor ofte vi ønsker å bruke verandaen og til hva. Og gjerne investert i varmekabler om vi isåfall gikk inn for det.

 

Anonymkode: bcb54...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...