Gå til innhold

Overreagerer jeg her eller er dette litt ekkelt ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vert sammens med en mann snart 3 år nå , han har 2 døtre på 25 og en sønn på 23, jeg selv har en sønn på 12 og en datter på 15.

Men til det jeg synes er litt ekkelt er at døtrene sitter ennå på pappas fang, de kysser han på kinnet, munnen, halsen, sier jeg elsker deg pappa, de kan sitte lenge på fanget, en gang ble hun ene fornærmet da jeg spurte han om og hjelpe til..

Dette har jeg nylig lagt merke til, for de kom hjem fra skole i juni og vi har ikke vert alene med de før sist helg, før det har vi vert i selskaper og slik, der har de ikke sittet på ppapas fang. Jeg synes det er unaturlig, Jenta mi sitter ikke på fanget til faren mer.

Til og med Broren hennes så rart på dem, kjæresten hans ble flau ,barna mine sa til meg etterpå at de synes det var litt ekkelt og kleint, Sønnen til hun ene datteren på 3 lurte på hvorfor ikke han kunne sitte på fanget til Morfar 😕

Synes dette er veldig kleint, men bør jeg si noe ? Alle kommer til jul også, og nye kjærsten til ene datteren som ikke var med denne gangen

Anonymkode: 06ee2...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke helt vanlig nei, men tydeligvis for dem. Dropp å si noe. Noen andre kommer til å gjøre det for deg en dag. 

Anonymkode: 581b9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Er ikke helt vanlig nei, men tydeligvis for dem. Dropp å si noe. Noen andre kommer til å gjøre det for deg en dag. 

Anonymkode: 581b9...b49

Takk for svar

Ja bør kanskje det,men samtidlig ønsker jeg ikke dette på julaften

Anonymkode: 06ee2...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Regner med at noen kommer til å bemerke det en dag.. selv om det kanskje er enda kleinere hvis det kommer fra kjærester, venner og andre bekjente 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Ja bør kanskje det,men samtidlig ønsker jeg ikke dette på julaften

Anonymkode: 06ee2...0ba

Det skjønner jeg veldig godt men prøv å svelg den store kamelen der, ellers så er alt din skyld om du sier noe..

Anonymkode: 581b9...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør ikke si noe. Mulig dette har sammenheng med sjalusi eller et ubevisst ønske om å markere seg. Det går seg nok til

Anonymkode: df45f...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vert sammens med en mann snart 3 år nå , han har 2 døtre på 25 og en sønn på 23, jeg selv har en sønn på 12 og en datter på 15.

Men til det jeg synes er litt ekkelt er at døtrene sitter ennå på pappas fang, de kysser han på kinnet, munnen, halsen, sier jeg elsker deg pappa, de kan sitte lenge på fanget, en gang ble hun ene fornærmet da jeg spurte han om og hjelpe til..

Dette har jeg nylig lagt merke til, for de kom hjem fra skole i juni og vi har ikke vert alene med de før sist helg, før det har vi vert i selskaper og slik, der har de ikke sittet på ppapas fang. Jeg synes det er unaturlig, Jenta mi sitter ikke på fanget til faren mer.

Til og med Broren hennes så rart på dem, kjæresten hans ble flau ,barna mine sa til meg etterpå at de synes det var litt ekkelt og kleint, Sønnen til hun ene datteren på 3 lurte på hvorfor ikke han kunne sitte på fanget til Morfar 😕

Synes dette er veldig kleint, men bør jeg si noe ? Alle kommer til jul også, og nye kjærsten til ene datteren som ikke var med denne gangen

Anonymkode: 06ee2...0ba

Jeg hadde spurt om ikke de har lyst å gå inn på et privat rom og pule litt

Anonymkode: 8bca4...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg hadde spurt om ikke de har lyst å gå inn på et privat rom og pule litt

Anonymkode: 8bca4...dcf

Knall forslag. Sikkert populært hos både mannen til hi og stedøtrene. 

Anonymkode: df45f...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Knall forslag. Sikkert populært hos både mannen til hi og stedøtrene. 

Anonymkode: df45f...c7a

Virker som det er populært for de 3 å ha et seksuelt forhold i mellom seg fra før så hvorfor ikke😌 

Anonymkode: 8bca4...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Virker som det er populært for de 3 å ha et seksuelt forhold i mellom seg fra før så hvorfor ikke😌 

Anonymkode: 8bca4...dcf

Eller i hvertfall tilnærmet seksuell kroppskontakt. Kunne aldri drivd å kyssa pappa på munnen i voksen alder, ikke sitte på fanget og hvertfall ikke kyssa på halsen. Dette er ting jeg og så veldig mange andre jeg kjenner gjør når man vil ha sex og er kåt. Skjønner godt TS syns det er ubehagelig når 3 voksne personer som er familie holder på sånn..nei fysj. 

Anonymkode: 8bca4...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar.

Ja jeg synes det er sikkelig ekkelt.

Ja skal prøve og la være og si noe

 

Anonymkode: 06ee2...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ikke si noe, hadde ikke klart å se på han på samme måten som før, etter noe sånt

Anonymkode: 48dd5...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle svar.

Ja jeg synes det er sikkelig ekkelt.

Ja skal prøve og la være og si noe

 

Anonymkode: 06ee2...0ba

Prøve å la være å si noe? Jeg hadde forlatt mannen. Virker som de lever etter noe incest verdier i den familien der

Anonymkode: 8bca4...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle svar.

Ja jeg synes det er sikkelig ekkelt.

Ja skal prøve og la være og si noe

 

Anonymkode: 06ee2...0ba

Herregud, du må jo si i fra, det er jo ikke normalt. Mannen din synes det er greit at datteren kysser han på halsen og munnen mens hun sier at hun elsker han? Hvordan klarer du å se på mannen din på samme måten som før?

Anonymkode: 48dd5...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar.

Mange mener at jeg ikke skal si noe,mens andre mener jeg skal si noe, det blir litt vanskelig da.

Men kanskje jeg bør si noe, så slipper jeg dette på julaften

Anonymkode: 06ee2...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja, det er ekkelt. Syns du kan si noe, men vær forberedt på at du kan røre i noe du ikke blir populær av etterpå.

Anonymkode: 6983e...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...