Gå til innhold

Ekteskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er så utakknemlig og tar meg for gitt. Vi har det bra til vanlig men det er de samme tingene som vi krangler om og om igjen. 

Morra hans har vasket tøye hans, stryki det, bretta det. Ordnet absolutt alt. Hadde ikke forundra meg om hu bada han i voksen alder og.  Er så lei av å rydde etter det dovenskapet av enn mann! Lar jeg vær en stund så ser huset ut som et bomba horehus.....

Hvis Han skal lage middag, så er den gjerne 3-4 timer for sen om jeg er heldig. Og da er det tre ting på menyen, hver bidige dag! Pizza,burger og spagetti! Hvis han gud forby får beskjed om å lage noe annet så må jeg bruke flere dager på å vaske rotet hans! 

Jeg er «heldig» når han rydder i ny og ne. Da  bruker han gjerne en halvtime på å vaske bordet bare.  Han hjelper til med barna, men da hører du de klage hele tiden. Og må alltid be han gjøre ting, gjerne 30 ganger før det blir gjort.

Er det fler der ute som har det likt? Eventuelle råd? Ønsker ikke å skille meg da han har gode sider også, men skulle gjerne hivd han ut i en elv full av is i ny og ne. 

Anonymkode: da54e...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud get over it

Anonymkode: e6983...009

Skrevet

Parterapi? Eller bo hver for dere? Så er dere fortsatt kjærester, men du slipper å være mammaen hans! 

Hadde ikke funnet meg i det der, kunne blitt så smålig at jeg hadde krevd betalt. Enten i form av at han fysisk betalte meg for ekstra arbeid, eller at han betalte for vaskedame/ryddehjelp annenhver uke. 

Anonymkode: 4b359...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...