Gå til innhold

typen mister boner under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med typen i 6mnd. Vi er begge 20år og har en del erfaring seksuelt før vi møtte hverandre. Jeg har hatt mange gode sexopplevelser før typen å har helt til nå følt meg veldig flink i senga. I starten hadde jeg og typen veldig bra sex, men de siste mnd har han mistet boner under sex og tatt mindre initiativ. Jeg har snakket med han om det og spurt om det er meg det er noe galt med, men han mener jeg er perfekt og at ingenting er forandret. Jeg føler likevel at han ikke er tiltrukket at meg mer og jeg trenger at han tar med initiativ. Hva tror dere problemet hans er? 

Anonymkode: b52c9...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikkerhet. Å bli slapp under sex (for jeg går ut fra at du ikke mener at han drev med boning midtveis i akten), noe som kan skje for alle, og som kan ha tusen årsaker, gjør at han sikkert blir redd for at det skal skje igjen. Derfor tenker han på det, stresser med det, mister lysten til å prøve og så kommer du og spør og ønsker ting på toppen av det hele. Si at det ikke er så farlig, si at det er deilig bare å kose, og la han få stablet seg mentalt på beina igjen. Om det ikke fikser seg med forståelse, kanskje litt humor og tid, så bør han snakke med legen sin. 

Skrevet

Vært utro? 

Anonymkode: c6a25...d49

Skrevet

Hvis du er gammel nok til å ha sex er du gammel nok til å skrive ordet EREKSJON. "Boner" er et verb på norsk. Forøvrig enig med Himmel og Hav.

Skrevet

i har et veldig fint forhold og han er en ordentlig og ærlig mann. Jeg vet derfor at han ikke er homo og utroskap er noe han virkelig hater. 

Skrevet
Akkurat nå, Trengertips skrev:

i har et veldig fint forhold og han er en ordentlig og ærlig mann. Jeg vet derfor at han ikke er homo og utroskap er noe han virkelig hater. 

Greit!🙂

Anonymkode: c6a25...d49

Skrevet

Enig med himmel og hav. Prøv å være mest mulig tålmodig. Det er nok stress og press som er problemet.

Anonymkode: e61fd...710

Skrevet

Tar han anobole steroider?

Anonymkode: 9836a...dd9

Skrevet

Medisiner?

Smerter? psykisk eller fysisk?

Mye å tenke på?

Prestasjonsangst?

Anonymkode: b6c92...c18

Skrevet

Boner? Min far boner båten sin før den skal sjøsettes....

Anonymkode: 950eb...989

Skrevet

Hvis du ønsker å forbli i forholdet så ignorer det et par uker, ikke lag så stor sak ut av det. For da vil bare redselen på om det vil skje igjen føre til nettopp det. 

Krangler dere mye? Har han andre problemer med venner/familie ? Isåfall gi det tid. 

Og nei det er mest sannsynlig ingenting galt med deg. Så prøv å ikke tro det. Vi kvinner faker litt i ny og ne selvom vi er tiltrukket av personen. Nettopp fordi hverdag og stress påvirker mye av det vi gjør til vanlig som samleie. Men kan ikke fake på samme måte som oss,... 

Anonymkode: 0dca7...936

Skrevet

Samboeren kan slite med det samme i perioder med mye jobb/stress eller psykisk påkjenning... 

Anonymkode: 50a25...29a

Skrevet

Henger meg på HH her. Ikke lag noen stor sak utav det foreløpig,  å mase om det kan gjøre ting veldig mye verre for stakkaren.

Gjest Marihønne
Skrevet
5 hours ago, sug lut said:

Hvis du er gammel nok til å ha sex er du gammel nok til å skrive ordet EREKSJON. "Boner" er et verb på norsk. Forøvrig enig med Himmel og Hav.

Kan hende HI er litt yngre enn deg og derfor bruker engelsk mye mer i språket enn eldre generasjoner.. Er selv i 20 årene og hender jeg bruker engelske ord helt uten å tenke over det. 

Skrevet

Han tar ikke anabole steroider og vi krangler veldig sjeldent. Men tusen takk for alle som har svart så gir jeg det tid og antar at det er press og stress som er problemet. Jeg skal selvfølgelig ikke påpeke det mer vi har jo bare vært sammen i 6mnd. 

Anonymkode: b52c9...dad

Skrevet
2 timer siden, Marihønne skrev:

Kan hende HI er litt yngre enn deg og derfor bruker engelsk mye mer i språket enn eldre generasjoner.. Er selv i 20 årene og hender jeg bruker engelske ord helt uten å tenke over det. 

Jeg er ung, og det er allikevel ikke en unnskyldning for et manglende ordforråd. 

Anonymkode: ca565...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...