Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Hvilket nettbrett ville du valgt til ditt barn? har hatt god erfaring med iPad, men tips til andre som er billigere? På forhånd takk 😃 Anonymkode: 31dc3...727
MrGoodMan Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Ville nok lagt inn ett godt ord for iPad fortsatt jeg da. Guttungen på 9 år har hatt to iPader og har min forrige iPhone. Han har egen apple-id og derfor så synkroniseres alle appene seg mellom enhetene. Hvis han i tillegg bytter ut en enhet så får han automatisk inn alle appene på nytt ved å logge inn med sin apple-id og sitt passord I tillegg så har vi familiestyring gjennom iCloud som gjør at når han ønsker å kjøpe noe blir det sendt ut et varsel på min og moren sin iPhone hvor vi på vår enhet kan godkjenne. Så slipper man å legge inn kortopplysninger etc på barnets enhet. Ser hvor du vil med tanke på pris, men er jo mulig å få tak i brukt. F.eks en iPad Air 2 Kan jo nevne at junior har kjøpt begge sine iPader for egne penger da han liker å spare så har ikke gått så hardt utover lommeboka vår Har investert i god beskytter så han har aldri knust noen skjerm. Siste han kjøpte er nå 2 år gammel og han har lagt av penger så han kan kjøpe seg neste når den han har er utdatert eller blir ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Ipad mini Anonymkode: 560e0...48f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Ville ikke kjøpt mini, her blir de mye brukt til lekser. Da blir det for liten skjerm. Anonymkode: 05752...fb0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Takk for svar 😃👍 Anonymkode: 31dc3...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå