Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Hei! Ved forundersøkelse til abort, vil de fortelle deg dersom det er fler enn ett foster og om det evt er liv? Vil de snu bort skjermen automatisk eller får man valget? Ønsker kun saklige svar og ingen personangrep. Anonymkode: 6deb8...e58
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Hvorfor vil du ta abort? Anonymkode: ca4e1...88c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Jeg fikk spørsmål om de skulle snu bort skjermen, jeg valgte å se og så dermed antall embryo selv. Har hørt at ikke alle får dette valget, så om du ikke vil se så burde du si fra på forhånd for å være sikker. Anonymkode: 26c0f...474
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Har ikke tatt abort selv, men svigerinnen min har. Hun fortate at de spurte om hun ville se og høre eller om de skulle snu skjermen vekk og skru av lyden. Hun valgte det så hun hverken så eller hørte noen ting.... Om jeg var deg ville jeg forsikret meg om at det ble gjort som jeg ønsket, før undersøkelsen starter. Vil du vite sier du det, vil du ikke vite sier du det. Anonymkode: 13e0c...c89
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Jeg spurte de rett ut om det var en eller to. De spurte meg verken om det ene eller det andre. De hvisket til hverandre at det var hjertelyd og den hviskinga plager meg den dag i dag. Så om du er sikker på abort så prøv å tenk på noe annet så du ikke hører praten dems. Anonymkode: 4b6f2...e4f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Takk for svar ❤️ Har hørt så mye forskjellig, fra at de nærmest nekter deg å se av hensyn til deg selv ( kan på en måte forstå det, men det er jo også de som ikke er 100% sikker enda, så er jo det dette med å bestemme over egen kropp.. ) kan jeg spørre fra hvilke sykehus dere har disse erfaringene? I mitt tilfelle vil det være Haukeland. Anonymkode: 6deb8...e58
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Du er den som bestemmer, så vær klar på hva du ønsker så vil de ta hensynet til det så sant det er medisinsk forsvarlig. Anonymkode: 1d63b...d87
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar ❤️ Har hørt så mye forskjellig, fra at de nærmest nekter deg å se av hensyn til deg selv ( kan på en måte forstå det, men det er jo også de som ikke er 100% sikker enda, så er jo det dette med å bestemme over egen kropp.. ) kan jeg spørre fra hvilke sykehus dere har disse erfaringene? I mitt tilfelle vil det være Haukeland. Anonymkode: 6deb8...e58 Bærum sykehus , for 17år siden Anonymkode: 26c0f...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå