Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 ..at det var et uhell, forårsaket av henne selv? Fryktelig mye lyging i etterkant da!😳 (rettsaken som går nå på andre dag.) Anonymkode: 3deb4...66c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Det lurer jeg også på. Saken fremstilles jo rimelig annerledes nå i retten enn hva som er kommet frem i media tidligere. Anonymkode: 674cf...00b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Merkelug med er så skittent etterspill om han er så uskyldig. Om noen veiver rasende rundt med en pistol og skyter seg selv med et uhell så ringer man alle nødetater. Noe som ikke stemmer. Anonymkode: 3deb4...66c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Selvsagt juger han. Hun døde jo av drukning og det kan hun ikke ha gjort i følge hans forklaring. Anonymkode: 2310a...c0f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 ...det skal mye til å klare å skyte seg midt i pannen ved et uhell/fall. Høres lite sansynlig ut. ...hun må ha havnet i vannet innen 2-3t etter skuddet ifg obduksjonsrapporten. Han hevder han var så i sjokk at han surret rundt med henne i bagasjen i 24t. -Jeg stoler mest på harde fakta. ...jeg tenker at han handlet mye mer planlagt (kanskje ikke selve skuddet, men etterpå) en han hevder. Klart han forsøker å få det til å virke helt ukalkulert og i nødverge nå for å få lavere straff. -At sønnen var i huset syntes jeg er grusomt. Tenker også at det er merkelig at han har hørt bråk og skudd/smell, og bare gått opp på rommet igjen. Første jeg tenker er at her er et «kuet» barn, som er vant med bråk (og slossing?)...? Anonymkode: fdf44...ed1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Nei, det tror jeg ikke, siden bevisene sier at han umulig kan ha kjørt rundt med henne i bilen i et døgn etterpå. Jeg tror han prøver å vri seg unna så godt han kan Anonymkode: f7973...7e6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 han juger Anonymkode: 7309c...04f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 Han juger og prøver å vri seg unna. Og han er nok god til å snakke for seg. At han i det hele tatt tok opp en pistol i en krangel er ikke normalt og hårreisende. Opplevde noe lignende med en eks med en kniv, og da jeg ble skadet så var det min skyld. Anonymkode: e1623...06c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han juger og prøver å vri seg unna. Og han er nok god til å snakke for seg. At han i det hele tatt tok opp en pistol i en krangel er ikke normalt og hårreisende. Opplevde noe lignende med en eks med en kniv, og da jeg ble skadet så var det min skyld. Anonymkode: e1623...06c ...nå mener han at det er hun som tok opp pistolen fra nattbordet, og "truet" han ut på trappen, da. Ikke at han hentet våpenet. -Les referatene fra rettssaken på feks dagbladet for detaljer. Anonymkode: fdf44...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå