Gå til innhold

Hjelp til å tolke streker


Wife&Student

Anbefalte innlegg

Hei, er 8 dpo og tok en test i dag. Syns den ser rosa ut i virkeligheten men er svært usikker. Ser dere en strek? Den bakerste tok jeg i går for sammenligning. Er streken for tett til kontrollstreken? Er forresten one step fra ebay 

7D44A540-805A-4B55-BCDF-A07B9E02602D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dpo er dager etter eggløsning ikkesant? Vent noen dager og prøv med cb. 

Kjøpte helt like tester. De ble positive når jeg var 5 uker på vei, og det såvidt.... 

Anonymkode: c41be...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dpo er dager etter eggløsning ikkesant? Vent noen dager og prøv med cb. 

Kjøpte helt like tester. De ble positive når jeg var 5 uker på vei, og det såvidt.... 

Anonymkode: c41be...898

Ja det stemmer. Skal ta en ny i morgen og se hva resultatet blir da. Ser du forresten noe på den? Har stirret så mye på den at jeg blir veldig usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg ser det såvidt. Var sånn med min test og.

Det ene sekundet så jeg streken den andre ikke. Kan være like teite testen som jeg hadde.

Men ha litt is i magen og vent til i morgen. Så prøver du igjen. Husk morgenurin. Så legg en beholder på badet så glemmer du det ikke. (Oppbevar urinen i kjøleskapet) Så tester du når du får kjøpt testen i morgen.  Med mindre du klarer å holde deg hehe...

 

Anonymkode: c41be...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillens skrev:

Jeg synes den ser positiv ut😃 krysser fingrene! 

Jeg er selv 8 dpo i dag, kun 1 synlig strek her endå 😕 

Den var dessverre ikke positiv. Det er trolig farge som har trekt opp etter at egentlig alt skulle vært trekt opp, og festet seg der den andre streken skulle være. Skal ikke bruke one step fra ebay mer. Kjøpte graviditets tester fra Normal i dag og kvaliteten er mye bedre. Den var helt blendahvit i dag😔 Er 10 dpo, men det er vel fortsatt håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Wife&Student skrev:

Den var dessverre ikke positiv. Det er trolig farge som har trekt opp etter at egentlig alt skulle vært trekt opp, og festet seg der den andre streken skulle være. Skal ikke bruke one step fra ebay mer. Kjøpte graviditets tester fra Normal i dag og kvaliteten er mye bedre. Den var helt blendahvit i dag😔 Er 10 dpo, men det er vel fortsatt håp. 

Er nok for tidlig. Husk å alltid test med morgen urin! Skal mye til for å få en falsk positiv test enn falske negative! Noen tester er jo mer sensitiv enn andre. Jeg bruker selv de fra eBay da det koster jo 70kr for 100stk i forhold til hjemme hvor en koster 100kr🙄🙉 når forventer du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillens skrev:

Er nok for tidlig. Husk å alltid test med morgen urin! Skal mye til for å få en falsk positiv test enn falske negative! Noen tester er jo mer sensitiv enn andre. Jeg bruker selv de fra eBay da det koster jo 70kr for 100stk i forhold til hjemme hvor en koster 100kr🙄🙉 når forventer du ikm?

Forventer TR enten på søndag eller mandag. Ebay er veldig billig ja. Kjøpte tester fra Normal i går. 50kr for fem stk. Ikke så ille det heller når man må ha tester kjapt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Wife&Student skrev:

Forventer TR enten på søndag eller mandag. Ebay er veldig billig ja. Kjøpte tester fra Normal i går. 50kr for fem stk. Ikke så ille det heller når man må ha tester kjapt😊

Samme som meg det! Forventer ikm på mandag, tok test i dag tidlig og da ble det en sånn liiiiiten synlig strek som på din! 🙏🏽😱😱 håper den blir endå mer synlig løpetav morgen dagen eller søndag! 

 

Har du testet på nytt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillens skrev:

Samme som meg det! Forventer ikm på mandag, tok test i dag tidlig og da ble det en sånn liiiiiten synlig strek som på din! 🙏🏽😱😱 håper den blir endå mer synlig løpetav morgen dagen eller søndag! 

 

Har du testet på nytt ?

Wow så spennende! Er 12 dpo og testet negativt. Hvilken dpo er du? Håper streken din blir sterkere og sterkere 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bakerste er på morgenurin kl 08:00. Den fremste er tatt kl. 15 etter jeg kom hjem fra jobb. Har mistet alle «symptomene» på enten graviditet eller mensen. Noen som ser en strek på den fremste? 

2B3CD56E-2986-4453-82ED-E06D87729A98.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Wife&Student skrev:

Den bakerste er på morgenurin kl 08:00. Den fremste er tatt kl. 15 etter jeg kom hjem fra jobb. Har mistet alle «symptomene» på enten graviditet eller mensen. Noen som ser en strek på den fremste? 

2B3CD56E-2986-4453-82ED-E06D87729A98.jpeg

Jeg er 11 dpo i dag ! Jeg ser streken! Den er akkurat lik som min var i dag tidlig 🙉🙉🙉🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, kvinne24 skrev:

image.thumb.png.d871938c6eb96a1d9be9934322297474.pnghei, kan noen svare på dette?

Den er positiv, du har enten eggløsning i dag eller i morgen. Husk egget ditt kan overleve i opp til ett døgn, anbefaler deg å ha sex i dag, morgen og mandag for å øke sjangsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kvinne24 skrev:

Uff... Såklart borte fra mannen til i morgen 14:00. men da er mulighetene der fortsatt med sex i morgen og mandag med andre ord??

Ja☺️☺️🙏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...