Stinepetrine Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Vet at baby kommer når den er klar. Men jordmor sa at noen babyer slett ikke kommer av seg selv når de er klare av ulike årsaker. Det beste for baby hadde vært om de kunne få kommet ut når de er helt klare. Å gå for lenge kan være like uheldig som å gå for kort. Uansett. Visst baby er klar, og bare da, kan enkelte kjerringråd kanskje hjelpe på å starte fødsel. Med andre ord skader det ikke å prøve. Rådene funker ikke når baby ikke er klar. Har noen her inne prøvd noe som funket?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Samleie. Sørget for vannavgang en time senere. Gikk rundt i over et døgn og trodde jeg tissa på meg hele tiden.... Som igjen medførte til at jeg ble lagt inn. 5 dager med ballongkateter, rirsimullerende piller Før de endelig tok resten av vannet. Selv da kom ikke fødselen igang. Drypp funket til slutt etter flere lange timer. Så selve forløpet var mer slitsomt enn fødselen. Ta det med ro... er det eneste som egentlig funker. Kanskje derfor de fleste fødsler starter i løpet Av natta. Men andre tips jeg prøvde er spise lakris masere visse soner ved føttene opp og ned trapper prøvde ikke men noen sier det går: klyster. Anonymkode: b05c4...6dc
Stinepetrine Skrevet 12. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samleie. Sørget for vannavgang en time senere. Gikk rundt i over et døgn og trodde jeg tissa på meg hele tiden.... Som igjen medførte til at jeg ble lagt inn. 5 dager med ballongkateter, rirsimullerende piller Før de endelig tok resten av vannet. Selv da kom ikke fødselen igang. Drypp funket til slutt etter flere lange timer. Så selve forløpet var mer slitsomt enn fødselen. Ta det med ro... er det eneste som egentlig funker. Kanskje derfor de fleste fødsler starter i løpet Av natta. Men andre tips jeg prøvde er spise lakris masere visse soner ved føttene opp og ned trapper prøvde ikke men noen sier det går: klyster. Anonymkode: b05c4...6dc Takk for tips. Mannen er ikke akkurat veldig interessert i sex for tiden. Noe som har vært et problem for meg i flere mnd. Vi hadde sex for to dager siden, men før det var det to uker siden og gjerne tre uker før det. Leste at effekten av sex var best visst man hadde det tre ganger på rappen. Altså morgen, kveld og morgen igjen. Det får jeg han nok ikke med på. Føler meg uansett så lite attraktiv når han ser på meg så annerledes enn hva han pleide. Gleder meg virkelig til å kunne være sexy forran han igjen etter fødsel. Trappegåing og lakris skal jeg prøve på 😃. Bryst stimulering har jeg hørt hjelper også.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 9 minutter siden, Stinepetrine skrev: Takk for tips. Mannen er ikke akkurat veldig interessert i sex for tiden. Noe som har vært et problem for meg i flere mnd. Vi hadde sex for to dager siden, men før det var det to uker siden og gjerne tre uker før det. Leste at effekten av sex var best visst man hadde det tre ganger på rappen. Altså morgen, kveld og morgen igjen. Det får jeg han nok ikke med på. Føler meg uansett så lite attraktiv når han ser på meg så annerledes enn hva han pleide. Gleder meg virkelig til å kunne være sexy forran han igjen etter fødsel. Trappegåing og lakris skal jeg prøve på 😃. Bryst stimulering har jeg hørt hjelper også. Må ikke tenke på at mannen din ikke syns du er attraktiv, kan hende han ser på deg på en helt annen måte nå da du bærer hans barn. Bare vent etter fødsel så skal du se. Min ble så klengete at jeg gikk så lei. Selvom jeg hadde sting og puppespreng så ville han ha... Vi hadde ikke så mye sex vi heller under graviditeten så ikke bekjymre deg så mye om det. Men gravide kvinner er jo vakre ! Og det mener nok mannen din om deg også. Har forresten Lest at det hjelper å få orgasme samtidig... så slipper dere kanskje å gjøre det tre ganger i løpet av en dag. Anonymkode: b05c4...6dc
Stinepetrine Skrevet 12. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må ikke tenke på at mannen din ikke syns du er attraktiv, kan hende han ser på deg på en helt annen måte nå da du bærer hans barn. Bare vent etter fødsel så skal du se. Min ble så klengete at jeg gikk så lei. Selvom jeg hadde sting og puppespreng så ville han ha... Vi hadde ikke så mye sex vi heller under graviditeten så ikke bekjymre deg så mye om det. Men gravide kvinner er jo vakre ! Og det mener nok mannen din om deg også. Har forresten Lest at det hjelper å få orgasme samtidig... så slipper dere kanskje å gjøre det tre ganger i løpet av en dag. Anonymkode: b05c4...6dc Takk for veldig oppmuntrende svar.. Og jeg tror du kan ha rett. Han er ikke så flink til å si hva han tenker, men viser hele tiden at han elsker meg. Han stryker,kysser og klemmer mye hver dag. Sier jeg er fin osv. Han sa også noe om at det var litt rart å tenke på sex fordi han nå tenkte mer på det at vi skulle bli foreldre. Det med orgasme er sikkert sant. Det får jeg uansett alltid. Nesten jaffal. Vi får prøve igjen til helgen 😃😂
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 23 minutter siden, Stinepetrine skrev: Takk for veldig oppmuntrende svar.. Og jeg tror du kan ha rett. Han er ikke så flink til å si hva han tenker, men viser hele tiden at han elsker meg. Han stryker,kysser og klemmer mye hver dag. Sier jeg er fin osv. Han sa også noe om at det var litt rart å tenke på sex fordi han nå tenkte mer på det at vi skulle bli foreldre. Det med orgasme er sikkert sant. Det får jeg uansett alltid. Nesten jaffal. Vi får prøve igjen til helgen 😃😂 Det er jo et veldig godt tegn ikke bry deg noe mer om det da, bare ta tiden til hjelp så skal du se. Vi damer liker ikke å innrømme sånne ting veit du men det der er helt vanlig. lykke til❤️ Anonymkode: b05c4...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå