Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Jeg har konstante magesmerter når jeg står opp tidlig til jobb osv... hver eneste dag, men bare når jeg står opp tidlig. Det er så rart? Hva kan det være? Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg klarer meg ellers bra i helgene og dager jeg får sovet lenger Anonymkode: 7e990...bc5
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Helt vanlig diagnose, b menneske diagnosen. Anonymkode: 875a6...424
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Jeg blir kvalm av søvnmangel. Prøv å legge deg litt tidligere? Anonymkode: ac40f...fd0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Jeg kaster opp hver morgen og er morgenkvalm et par timer hvis jeg står for tidlig opp. Har alltid gjort det, også da jeg var liten. Anonymkode: 51683...6fa
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Spis frokost! Da går det over. Det har ingenting å gjøre med å stå opp tidlig eller ikke. Kroppen trenger næring og noe å jobbe med. Anonymkode: ef890...40f
Det var en gang et menneske Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spis frokost! Da går det over. Det har ingenting å gjøre med å stå opp tidlig eller ikke. Kroppen trenger næring og noe å jobbe med. Anonymkode: ef890...40f Hvorfor drar folk slutninger uten at ting blir sagt? Har hun sagt hun ikke spiser frokost? Selv er jeg avhengig av nok søvn og faste legge- og måltidsrutiner. Blir noe av dette forskjøvet med endret rutine?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Blir også veldig kvalm og mister matlyst, spiser derfor ikke frokost. Men kan få i meg en smoothie noen ganger, men sliter fortsatt med magevondt og kvalme:( får prøve å tvinge i meg litt mat og litt mer søvn og se om det hjelper. Takk for svar:) Anonymkode: 7e990...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå