Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hei, lurer på om det er engelsk og matte på sosionom studiet 😀 det er to fag jeg virkelig hatet på skolen. Men jeg ønsker virkelig å studere og håper på et studie med minimalt av disse fagene🤣 Anonymkode: 91e10...e66
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Nei, matte er det ikke, men du kan risikere at noe av pensum er på engelsk. Flere år siden jeg studerte nå, men vi hadde en bok på engelsk og en på dansk. Anonymkode: dccc4...a68
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Takk for svar😊 så det kan være fremføring på engelsk? Jeg har ikke problemer med å forstå med jeg s.... i å snakke 😂 Anonymkode: 91e10...e66
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar😊 så det kan være fremføring på engelsk? Jeg har ikke problemer med å forstå med jeg s.... i å snakke 😂 Anonymkode: 91e10...e66 Nei, ikke noe fremføring på engelsk 😊 all muntlig og skriftlig arbeid foregikk på norsk. Anonymkode: dccc4...a68
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Jeg hadde også en del engelsk pensum, men alle innleveringer og fremføringer på norsk. Vi hadde noe statistikk (samfunnsvitenskapelig metode) og noe økonomi (husker ikke hva faget het, men det handlet om å kunne sette opp budsjett, med tanke på å veilede andre). Ellers ingen matematikk. Anonymkode: 1d53d...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå