Gå til innhold

Familieselskap for 9 åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ha familieselskap for dattera på snart 9. Vi bor nærme min svigerfamilie, men det er 2-3 timer til min familie. Min  familie har lurt på når selskapet skulle være og det viser seg at alle kan komme (Dvs 11 stk), sjeldent alle kan. Jeg lufta datoen for svigermor og hun så at då skal dere vel ikkje ha oss og,vi kan jo komme innom den dagen hun fyller eller en annen gang. Dattera mi har lyst at alle skal komme, dvs 11 til. I tillegg er vi 5 i familien. 27 stk (12 unger fra 9-1 år, 2 tenåringer og resten voksne ). Har ikkje kjempe stort hus, men har hatt plass til over 20 før. Hadde dere prøvd å oppfylle dattera sitt ønske med å ha alle?🤔 gryterett og pølse i brød + kake og is. 

Anonymkode: f3d7e...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg hadde delt det opp. Koselig at noen kan komme på selve dagen

Anonymkode: 71438...0c3

Skrevet

Ja, jeg hadde tatt det samlet.

Anonymkode: 90ea7...a6a

Skrevet

Jeg hadde kjørt på, og tatt det samlet, hvis det var plass :) 

Anonymkode: 4ea79...c57

Skrevet

hadde samlet det når barnet ønsker dette selv :)

Anonymkode: 04f71...a70

Skrevet

Har enda ikke bestemt oss for hva vi skal 🙈 er redd det blir ganske kaos og har lite lekeplass til så mange unger. Men så frister det jo å bare ha ett familieselskap. HI

Anonymkode: f3d7e...b04

Skrevet

Jeg hadde samlet hele gjengen og gjort det enkelt sånn at folk kunne sitte der det var plass.

Skrevet

Der det er hjerterom er det husrom :)

Server pølser og la det være selvbetjening på kjøkkenet så kan folk sitte der de vil, noen i stuen, noen ved spisestuen, noen barn kan ha piknik om du legger et teppe og noen puter på gulvet i et hjørne osv. 

Anonymkode: 90ea7...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...