Gå til innhold

Den forbudte kjærligheten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Marihønne
18 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er lett å si, men desto vanskligere.

Anonymkode: 03b03...549

Er tinder et alternativ? Det er uhorvelig mange kjekke single menn også, selv et one night stand med en random tinder date kan kanskje hjelpe som distraksjon? Mener ikke å være nedlatende eller frekk på noen som helst måte, er bare nysgjerrig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begge to men Han idioten han er et svin. 

Du derimot må tenke på at en dag så vil du kanskje møte drømmemannen som alt er perfekt med. Så kommer plutselig karmaen din og biter deg. 

Du sier du er singel, unnskyld meg men hva i huleste kaster du bort tiden din på? 

Føler at jeg må fortelle deg det her. Ei tidligere venninne av meg, datet en mann i tre år før hun skjønte at han var gift. Hu hadde allerede falt for han, så hun mente at det var forsent. Hun endte etterhvert opp med å godta det at han er gift. Hun slo seg til ro med tanken på at hu bare får gode stunder med han og slipper alt det styret kona hans må gjennom. 

Så hu lyttet til de følelsene sine, og angrer den dag i dag. Det gikk 8 år før hu «avsluttet» det. Da hadde han fått enda et barn med kona si. Og hadde så absolutt  ingen planer om å gå ifra sin kone.

Men han var eiesyk ovenfor henne. Så nå 12 år etterpå møter hun han fortsatt i ny og ne, hu er uføretrygda, psykisk ustabil, har null tillit til folk og angrer på at hu i det hele tatt ble igjen hos han.

Men nå får henne noe nytt ifra han, en liten glede hver tredje mnd. Samt påminnelsen på hvor godt hun hadde det helt i starten.

Denne damen hadde jobb, hus, absolutt alt sammen før han. 

Ikke kast bort tiden din kjære deg, vil du være singel så nyt det med andre single folk. Du kan brenne deg ordentlig på en gift mann. Ikke utsett deg selv for det. 

Han vil få igjen på sin måte, ikke vær Elskerinnen. For en dag vil du føle hvordan det er å være på den andre siden. 

Anonymkode: 4ce8d...416

Er hun blitt uføretrygdet og psykisk ustabil fordi hun var sammen med en gift mann?

Anonymkode: b9a2c...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i alle fall aldri turt å ha et forhold til en gift kjendis. Med alle snikfotograferte der ute skal det mye til for at det ikke kommer for en dag.. og jeg hadde i alle fall aldri tatt sjansen på å bli hengt ut offentlig som homewrecker..  

Anonymkode: 0080e...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marihønne skrev:

Er tinder et alternativ? Det er uhorvelig mange kjekke single menn også, selv et one night stand med en random tinder date kan kanskje hjelpe som distraksjon? Mener ikke å være nedlatende eller frekk på noen som helst måte, er bare nysgjerrig 

Nei, tinder er ikke noe for meg. Det mangler ikke med tilbudog vil jeg ha meg noe, så er detikke vanskeligå få til. 

Jeg er over 40, så føler meg for gammel for sjekke appet. 

Har heller ikke lyst å ha ons eller sex med en singel, mye sykdom og greier der ute. 

Datet en annen fyr en liten stund mens jeg flørtet med elskeren min. Er liksom bare han jeg vil ha akkurat nå (og de siste mnd)...

Skulle gjerne truffet en som virkelig tok meg med storm, men serjo at jeg sammenlikner alle jeg treffer med elskeren min. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde i alle fall aldri turt å ha et forhold til en gift kjendis. Med alle snikfotograferte der ute skal det mye til for at det ikke kommer for en dag.. og jeg hadde i alle fall aldri tatt sjansen på å bli hengt ut offentlig som homewrecker..  

Anonymkode: 0080e...e60

Han er ikke kjendis i den forstand at han forfølges av snikfotografer. Men, jeg vet det ville bli slått stort opp om forholdet vårt ble kjent. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er ikke kjendis i den forstand at han forfølges av snikfotografer. Men, jeg vet det ville bli slått stort opp om forholdet vårt ble kjent. 

Anonymkode: 03b03...549

Dersom det vil bli slått stort opp finnes det garantert folk som har litt mer enn middels oversikt over hva han driver med.. 

Anonymkode: 0080e...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom det vil bli slått stort opp finnes det garantert folk som har litt mer enn middels oversikt over hva han driver med.. 

Anonymkode: 0080e...e60

Selvfølgelig! Han blir fulgt godt med på av media og det er krise om det blir oppdaget. Blir det oppdaget og jeg blir kontaktet kommer jeg til å bare nekte, bare si jeg så vidt kjenner han. Uansett så vil det alt i alt være mye verre for han enn for meg. Jeg ønsker heller ikke at han skal bli utsatt for det. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S*t*n dere er noen dumme kvinnfolk😂 Syns synd i dere som har så lav selvrespekt! Sitter dere seriøst og håper/tror at disse gutta kommer til å forlate kona for DERE? Huffameg. Dere er bare kvinner som disse gutta vil tømme seg i når de er kåt og kona ikke vil. De velger så klart kona fremfor en random anytime. God bedring, jenter!

Anonymkode: 9c6e3...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er lett å si, men desto vanskligere.

Anonymkode: 03b03...549

Det er kanskje vanskelig, men livet er ikke lett. 

Det rette er å holde seg unna gifte folka senger.

Anonymkode: e04ce...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

S*t*n dere er noen dumme kvinnfolk😂 Syns synd i dere som har så lav selvrespekt! Sitter dere seriøst og håper/tror at disse gutta kommer til å forlate kona for DERE? Huffameg. Dere er bare kvinner som disse gutta vil tømme seg i når de er kåt og kona ikke vil. De velger så klart kona fremfor en random anytime. God bedring, jenter!

Anonymkode: 9c6e3...686

Nopp! Det vet jeg han ikke gjør. Jeg forlater ikke mannen min for han heller. Det er jo derfor det er så digg!!

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

S*t*n dere er noen dumme kvinnfolk😂 Syns synd i dere som har så lav selvrespekt! Sitter dere seriøst og håper/tror at disse gutta kommer til å forlate kona for DERE? Huffameg. Dere er bare kvinner som disse gutta vil tømme seg i når de er kåt og kona ikke vil. De velger så klart kona fremfor en random anytime. God bedring, jenter!

Anonymkode: 9c6e3...686

Jeg har aldri sagt at han kommer til å forlate kona til fordel for meg, det vet jeg at han ikke kommer til å gjøre. 

Jeg har massevis av selvrespekt, skranter ikke på det, nei. 

Jeg vet hva jeg gjør, og jeg er ikke syk, så trenger ingen god bedring. 

 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje vanskelig, men livet er ikke lett. 

Det rette er å holde seg unna gifte folka senger.

Anonymkode: e04ce...5fa

Gifte menn burde holde seg unna single damer...

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke skapt til å leve med ett menneske hele livet. Det strider imot menneskets natur. Den eneste grunnen til at vi gjør det, er for samfunnets del. Utelukkende. 

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi er ikke skapt til å leve med ett menneske hele livet. Det strider imot menneskets natur. Den eneste grunnen til at vi gjør det, er for samfunnets del. Utelukkende. 

Anonymkode: 083c5...277

Har skjønt at det er flere og flere som lever i åpne forhold.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
21 minutes ago, Anonym bruker said:

Vi er ikke skapt til å leve med ett menneske hele livet. Det strider imot menneskets natur. Den eneste grunnen til at vi gjør det, er for samfunnets del. Utelukkende. 

Anonymkode: 083c5...277

Hvorfor ikke da velge et åpent forhold? Isteden for å gå bak ryggen til mennesker? Er det ikke bedre å snakke med partner om et åpent forhold eller finne en partner som er villig til dette? Det som blir feil er når folk velger av egen fri vilje å være monogam, men ikke greier dette og går derfor bak ryggen istedet for å være ærlig og søke et mer poly vennlig løsning. Man har tross alt tatt valget og lovet enn partner troskap, ingen blir tvunget inn i tvangsekteskap I Norge. For min del er det vanskelig å forstå hvorfor voksne mennesker som selv har valgt de livene de har ikke er ærlige  nok ovenfor den de sa ja til at de rett og slett ikke takler monogami. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Marihønne skrev:

Hvorfor ikke da velge et åpent forhold? Isteden for å gå bak ryggen til mennesker? Er det ikke bedre å snakke med partner om et åpent forhold eller finne en partner som er villig til dette? Det som blir feil er når folk velger av egen fri vilje å være monogam, men ikke greier dette og går derfor bak ryggen istedet for å være ærlig og søke et mer poly vennlig løsning. Man har tross alt tatt valget og lovet enn partner troskap, ingen blir tvunget inn i tvangsekteskap I Norge. For min del er det vanskelig å forstå hvorfor voksne mennesker som selv har valgt de livene de har ikke er ærlige  nok ovenfor den de sa ja til at de rett og slett ikke takler monogami. 

De fleste tenker  jo da en gifter seg at en aldri vil elske noen annen eller være utro. Det tenkte hvertfall jeg da jeg giftet meg for 20 år siden. Jeg var aldri utro av respekt for min mann, men er nå skilt og elskerinnen til en gift mann. Hvem hadde trodd? Hvertfall ikke jeg... livet tar uante vendinger. 

Det som overrasker meg i denne (og andre) tråder, er hvor mange som fortsetter i dårlig og døde ekteskap. Vi er ansvarlige for vår egen lykke og kan umulig tro at noen er lykkelige i et ikke fungerende ekteskap. 

For min drl trodde jeg at jeg hadde mistet all sex lyst for alltid da jeg var i ekteskapet. Da jeg ble fri oppdaget jeg sex på nytt og nå virkelig nyter jeg det, oppdaget nye ting jeg liker osv.  

Utroskap er ikke pent, men jeg skjønner de som lever i et kjedelig ekteskap at de velger andre. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor de fortsetter i et dødt ekteskap, tror de en dag vil angre på at de ble. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste tenker  jo da en gifter seg at en aldri vil elske noen annen eller være utro. Det tenkte hvertfall jeg da jeg giftet meg for 20 år siden. Jeg var aldri utro av respekt for min mann, men er nå skilt og elskerinnen til en gift mann. Hvem hadde trodd? Hvertfall ikke jeg... livet tar uante vendinger. 

Det som overrasker meg i denne (og andre) tråder, er hvor mange som fortsetter i dårlig og døde ekteskap. Vi er ansvarlige for vår egen lykke og kan umulig tro at noen er lykkelige i et ikke fungerende ekteskap. 

For min drl trodde jeg at jeg hadde mistet all sex lyst for alltid da jeg var i ekteskapet. Da jeg ble fri oppdaget jeg sex på nytt og nå virkelig nyter jeg det, oppdaget nye ting jeg liker osv.  

Utroskap er ikke pent, men jeg skjønner de som lever i et kjedelig ekteskap at de velger andre. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor de fortsetter i et dødt ekteskap, tror de en dag vil angre på at de ble. 

Anonymkode: 03b03...549

For min del kan jeg ikke skille meg nå. Av hensyn til barna. Går ikke inn på hvorfor, men det er helt reelt. Jeg går til psykolog fordi livet mitt er vanskelig og han er enig i at jeg bør avslutte ekteskapet, men at nå ikke er rett tidspunkt. Så jeg skal gå, bare ikke helt enda. 

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For min del kan jeg ikke skille meg nå. Av hensyn til barna. Går ikke inn på hvorfor, men det er helt reelt. Jeg går til psykolog fordi livet mitt er vanskelig og han er enig i at jeg bør avslutte ekteskapet, men at nå ikke er rett tidspunkt. Så jeg skal gå, bare ikke helt enda. 

Anonymkode: b7e61...fc7

Ønsker deg masse lykke til og det er vel lettere da dere begge er enige. 

Klem til deg ❤️

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker deg masse lykke til og det er vel lettere da dere begge er enige. 

Klem til deg ❤️

Anonymkode: 03b03...549

Enig! Ønsker deg også lykke til. ❤️

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker deg masse lykke til og det er vel lettere da dere begge er enige. 

Klem til deg ❤️

Anonymkode: 03b03...549

Takk❤️

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er hun blitt uføretrygdet og psykisk ustabil fordi hun var sammen med en gift mann?

Anonymkode: b9a2c...da6

Ja faktisk, var så betatt og følte seg helt knust når hu fant ut at han var gift og fikk enda et barn noen år etterpå. Det endret hennes eget syn på seg selv. Hu følte tilslutt at hun hadde null verdi, Som bare førte til mere problemer. 

 

Noen vil vel si at hu var svak, men giftige forhold fører gjerne til at folk blir psykisk syke. Og gifte menn har aldri noe godt å komme med som oftest. 

Anonymkode: 4ce8d...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja faktisk, var så betatt og følte seg helt knust når hu fant ut at han var gift og fikk enda et barn noen år etterpå. Det endret hennes eget syn på seg selv. Hu følte tilslutt at hun hadde null verdi, Som bare førte til mere problemer. 

 

Noen vil vel si at hu var svak, men giftige forhold fører gjerne til at folk blir psykisk syke. Og gifte menn har aldri noe godt å komme med som oftest. 

Anonymkode: 4ce8d...416

Det kan jeg garantert si at jeg kommer ikke til å ende opp som henne. Jeg er nok mye eldre enn henne og er hundre prosent klar over hva jeg driver med. Men, trist å høre at det gikk så galt for henne, stakkars. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Virker som en del her inne er i/ har vært i «forbudte» forhold

Anonymkode: 03b03...549

Det er nok ikke så unormalt som mange tror. Alle jeg kjenner har vært utro, i en eller annen form. Jeg tror heller ikke på at man er skapt for å kun være med en person resten av livet.

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok ikke så unormalt som mange tror. Alle jeg kjenner har vært utro, i en eller annen form. Jeg tror heller ikke på at man er skapt for å kun være med en person resten av livet.

Anonymkode: b7e61...fc7

Enig, er ikke unormalt som mange tror. 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...