Gå til innhold

Den forbudte kjærligheten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så betatt at det er helt forferdelig... Vil rett og slett bare sykemelde meg fra alt.

 

Måtte bare få det ut en plass. 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så betatt at det er helt forferdelig... Vil rett og slett bare sykemelde meg fra alt.

 

Måtte bare få det ut en plass. 

Anonymkode: d002f...00b

Jeg og. Fullstendig høy på forelskelses-hormoner. Jeg er gift og har tre barn, og totalt låst i hverdagen. Enn deg? 

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det er....jeg er singel, men har et forhold til en som er gift. Nettopp innsett at jeg er stormende forelsket i denne mannen og burde ende det. Men, jeg vet jeg ikke klarer det, har ikke nok viljestyrke akkurat nå. Han kommer ikke til å forlate sin kone da det er for mye som står på spill. 

For ei suppe.... 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De velger alltid kona...

Har og et forhold til en gift mann. Er gift selv (i et dårlig ekteskap vel og merke). I starten var jeg stormende forelska. Så innså jeg at han ikke kommer til å forlate kona, jeg kommer ikke til å forlate mannen, så nå har vi det som vi har det, med ekstremt god sex og flørtende meldinger og bilder. Det gir litt ekstra i hverdagen, men det spiser meg ikke opp sånn som det gjorde i starten...

 

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De velger alltid kona...

Har og et forhold til en gift mann. Er gift selv (i et dårlig ekteskap vel og merke). I starten var jeg stormende forelska. Så innså jeg at han ikke kommer til å forlate kona, jeg kommer ikke til å forlate mannen, så nå har vi det som vi har det, med ekstremt god sex og flørtende meldinger og bilder. Det gir litt ekstra i hverdagen, men det spiser meg ikke opp sånn som det gjorde i starten...

 

Anonymkode: b7e61...fc7

Håper jeg også kommer dit. Vi har flørtet i noen mnd., men er først nå jeg kjenner at jeg føler noe for han. Håper det går over, utrolig kjedelig å ha det slik. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De velger alltid kona...

Har og et forhold til en gift mann. Er gift selv (i et dårlig ekteskap vel og merke). I starten var jeg stormende forelska. Så innså jeg at han ikke kommer til å forlate kona, jeg kommer ikke til å forlate mannen, så nå har vi det som vi har det, med ekstremt god sex og flørtende meldinger og bilder. Det gir litt ekstra i hverdagen, men det spiser meg ikke opp sånn som det gjorde i starten...

 

Anonymkode: b7e61...fc7

Ja, de gjør kanskje det. Det er jo det enkleste.

Jeg er og gift, og jeg går ikke fra mannen min før jeg er 100% sikker på at han nye går all in for meg. Tviler på at det kommer til å skje.

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, de gjør kanskje det. Det er jo det enkleste.

Jeg er og gift, og jeg går ikke fra mannen min før jeg er 100% sikker på at han nye går all in for meg. Tviler på at det kommer til å skje.

Anonymkode: 083c5...277

Men tenk på dette; vil du ha en utro mann? Det er det jeg har sagt til min elsker; jeg vil ikke ha deg. Du er utro. 

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men tenk på dette; vil du ha en utro mann? Det er det jeg har sagt til min elsker; jeg vil ikke ha deg. Du er utro. 

Anonymkode: b7e61...fc7

Hva sa han da? Hehe!😅

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glorifiser det med å kalle det "den forbudte kjærligheten". Det er gift og søppel. Det eneste man oppnår er å ødelegge for uskyldige. Dersom man vil ha et forhold til en annen enn den man er sammen med og har barn med, får man i det minste vise anstendighet nok til å avslutte forholdet på en skikkelig måte først.

Anonymkode: 600e7...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke glorifiser det med å kalle det "den forbudte kjærligheten". Det er gift og søppel. Det eneste man oppnår er å ødelegge for uskyldige. Dersom man vil ha et forhold til en annen enn den man er sammen med og har barn med, får man i det minste vise anstendighet nok til å avslutte forholdet på en skikkelig måte først.

Anonymkode: 600e7...5c7

Gift og søppel? Det er hvertfall ikke gift og søppel da vi er sammen. 

Så lenge ingen vet, så tar ingen skade. I mitt tilfelle er vi veldig diskré og ingen vet om det. Kommer det ut ryker bl.a hele hans karriere og det går ikke. 

 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gift og søppel? Det er hvertfall ikke gift og søppel da vi er sammen. 

Så lenge ingen vet, så tar ingen skade. I mitt tilfelle er vi veldig diskré og ingen vet om det. Kommer det ut ryker bl.a hele hans karriere og det går ikke. 

 

Anonymkode: 03b03...549

Karriere? Hvordan da? Hva gjør det? Kun nysgjerrig her... 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Karriere? Hvordan da? Hva gjør det? Kun nysgjerrig her... 

Anonymkode: d002f...00b

Han og kona er mye i media, det ville nok blitt en metoo sak. Derfor er det like viktig for meg at det ikke kommer ut, ønsker ikke ha navn/bilde eller masse hint som kan linkes til meg i media. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke glorifiser det med å kalle det "den forbudte kjærligheten". Det er gift og søppel. Det eneste man oppnår er å ødelegge for uskyldige. Dersom man vil ha et forhold til en annen enn den man er sammen med og har barn med, får man i det minste vise anstendighet nok til å avslutte forholdet på en skikkelig måte først.

Anonymkode: 600e7...5c7

👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: 4ce8d...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han og kona er mye i media, det ville nok blitt en metoo sak. Derfor er det like viktig for meg at det ikke kommer ut, ønsker ikke ha navn/bilde eller masse hint som kan linkes til meg i media. 

Anonymkode: 03b03...549

På den måten ja, forstår deg godt. Spennende uansett da. 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På den måten ja, forstår deg godt. Spennende uansett da. 

Anonymkode: d002f...00b

Ja absolutt, men siden jeg nå gar fått følelser for han så er det problematisk å se han i media og på nyhetene. Var en ganske stor sak med han for ikke så lenge siden overalt i media og da ble jeg skikkelig stressa. Folk snakket om det rundt meg og der satt jeg og måtte bare jatte med. Folk sa ting som ikke var sant, men jeg kunne jo ikke korrigere de selv om jeg kjente hele historien. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han og kona er mye i media, det ville nok blitt en metoo sak. Derfor er det like viktig for meg at det ikke kommer ut, ønsker ikke ha navn/bilde eller masse hint som kan linkes til meg i media. 

Anonymkode: 03b03...549

Det kan da ikke bli en metoo-sak så lenge dere begge har forholdet frivillig.

Anonymkode: e04ce...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kan da ikke bli en metoo-sak så lenge dere begge har forholdet frivillig.

Anonymkode: e04ce...5fa

Nei, det har du rett i... vi er begge veldig frivillig i det. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, utroskap er ikke lov! 

Anonymkode: a39e4...85e

Nei, men har inntrykk av at «alle» er det. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva sa han da? Hehe!😅

Anonymkode: d002f...00b

Han skjønte meg! 

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanvittig hvor dumme og desperate dere damer må være som kaller dette for den forbudte kjærlighet. Dere er en dørmatte for disse mannfolkene. Dere blir rett og slett brukt. 

Disse guttungene (for en mann ville ikke ha stukket pikken i hvemsomhelst) 

ønsker ikke å ha dere for alltid engang, bruk og kast opplegg. Da må det vel være super digg å ha sex med en fyr som dere vet heller vil tilbringe natten med noen andre enn dere.  Stakkars folk som er gift med dere. Håper at de får vite sannheten så de ikke blir smittet av noe dere løstupper har pådratt dere. 

 

 

Anonymkode: 4ce8d...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt vanvittig hvor dumme og desperate dere damer må være som kaller dette for den forbudte kjærlighet. Dere er en dørmatte for disse mannfolkene. Dere blir rett og slett brukt. 

Disse guttungene (for en mann ville ikke ha stukket pikken i hvemsomhelst) 

ønsker ikke å ha dere for alltid engang, bruk og kast opplegg. Da må det vel være super digg å ha sex med en fyr som dere vet heller vil tilbringe natten med noen andre enn dere.  Stakkars folk som er gift med dere. Håper at de får vite sannheten så de ikke blir smittet av noe dere løstupper har pådratt dere. 

 

 

Anonymkode: 4ce8d...416

For min del bruker jeg han og så det går helt fint!

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt vanvittig hvor dumme og desperate dere damer må være som kaller dette for den forbudte kjærlighet. Dere er en dørmatte for disse mannfolkene. Dere blir rett og slett brukt. 

Disse guttungene (for en mann ville ikke ha stukket pikken i hvemsomhelst) 

ønsker ikke å ha dere for alltid engang, bruk og kast opplegg. Da må det vel være super digg å ha sex med en fyr som dere vet heller vil tilbringe natten med noen andre enn dere.  Stakkars folk som er gift med dere. Håper at de får vite sannheten så de ikke blir smittet av noe dere løstupper har pådratt dere. 

 

 

Anonymkode: 4ce8d...416

For min del så er jeg singel og kan gjøre hva jeg vil. Frem til nå har det bare vært sex , men nå da jeg begynner å kjenne han godt så er det kjipt med følelsene jeg får for han. Jeg vet jeg må avslutte det nå, men det er ikke lett. 

Desperat er jeg absolutt ikke, har fått nok av tilbud fra andre, men det er ikke intressant. Ikke er jeg dum heller, jeg visste hva jeg gikk inn i. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er liberal i det meste. Men å gå bak ryggen på sin partner syns jeg er så ekkelt på alle plan. Eier ikke sympati for dere. Har også vært forelsket og tok det med i regnestykket da jeg innledet et forhold til en jeg vil ha barn med. Altså ar forelskelse i andre trolig må medregnes og at jeg skal ta det ved rota og avvisende fremfor å dyrke det. Her funka her. Og er hverken en snerpe eller uten seksuell dragning og innimellom lengsel. Å være ærlig og sann er imidlertid viktigere enn mine impulsive lyster. Jeg er ikke gift eller kristen. Men regner med at det er en grunn til at det heter «i gode og onde dager» og ikke «i gode og mindre gode dager/litt kjipe situasjoner». Jeg vil være hel ved. Derfor er jeg det. Så enkel er den magien 😉

Anonymkode: c59e9...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må si at jeg er liberal i det meste. Men å gå bak ryggen på sin partner syns jeg er så ekkelt på alle plan. Eier ikke sympati for dere. Har også vært forelsket og tok det med i regnestykket da jeg innledet et forhold til en jeg vil ha barn med. Altså ar forelskelse i andre trolig må medregnes og at jeg skal ta det ved rota og avvisende fremfor å dyrke det. Her funka her. Og er hverken en snerpe eller uten seksuell dragning og innimellom lengsel. Å være ærlig og sann er imidlertid viktigere enn mine impulsive lyster. Jeg er ikke gift eller kristen. Men regner med at det er en grunn til at det heter «i gode og onde dager» og ikke «i gode og mindre gode dager/litt kjipe situasjoner». Jeg vil være hel ved. Derfor er jeg det. Så enkel er den magien 😉

Anonymkode: c59e9...0f0

Helt klart enig i at det ikke er riktig. 

Men, bare av ren nyskjerrighet: Hvem syntes du skal klandres her? Han som er gift eller jeg som er singel? Ja, jeg burde stått imot, men jeg finner han helt ekstremt seksuelt tiltrekkende. Det gjorde jeg det sekundet jeg så han.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...