Gå til innhold

Den forbudte kjærligheten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Burde kanskje heller hett den umulige kjærligheten. 

Anonymkode: 03b03...549

Hehe!😆

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe!😆

Anonymkode: d002f...00b

Ja, det er jo umulig og ender som oftest med en såret part dessverre. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo umulig og ender som oftest med en såret part dessverre. 

Anonymkode: 03b03...549

Mhm. 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt klart enig i at det ikke er riktig. 

Men, bare av ren nyskjerrighet: Hvem syntes du skal klandres her? Han som er gift eller jeg som er singel? Ja, jeg burde stått imot, men jeg finner han helt ekstremt seksuelt tiltrekkende. Det gjorde jeg det sekundet jeg så han.

Anonymkode: 03b03...549

Mest den som er gift! Han burde ha respekt for sin ektefelle og ikke sende signaler til deg over hodet så du ikke ville oppfattet ham som attraktiv 😜 Men også deg, noe av ansvaret for å være et godt menneske menneske så du kan få ro med at du er nettopp det, og ikke søke tilfredsstillelse av deg på bekostning av andres liv og trygghet. Har dog vært der selv. I din setting. Og gjort det. Mista faktisk respekten for ham etterhvert nettopp fordi han var kjip med kona. Og da var han ikle så attraktiv lengre. 

Anonymkode: c59e9...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med det? 

Anonymkode: 03b03...549

Mente ja. Var litt rask. 😊

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt klart enig i at det ikke er riktig. 

Men, bare av ren nyskjerrighet: Hvem syntes du skal klandres her? Han som er gift eller jeg som er singel? Ja, jeg burde stått imot, men jeg finner han helt ekstremt seksuelt tiltrekkende. Det gjorde jeg det sekundet jeg så han.

Anonymkode: 03b03...549

Begge to men Han idioten han er et svin. 

Du derimot må tenke på at en dag så vil du kanskje møte drømmemannen som alt er perfekt med. Så kommer plutselig karmaen din og biter deg. 

Du sier du er singel, unnskyld meg men hva i huleste kaster du bort tiden din på? 

Føler at jeg må fortelle deg det her. Ei tidligere venninne av meg, datet en mann i tre år før hun skjønte at han var gift. Hu hadde allerede falt for han, så hun mente at det var forsent. Hun endte etterhvert opp med å godta det at han er gift. Hun slo seg til ro med tanken på at hu bare får gode stunder med han og slipper alt det styret kona hans må gjennom. 

Så hu lyttet til de følelsene sine, og angrer den dag i dag. Det gikk 8 år før hu «avsluttet» det. Da hadde han fått enda et barn med kona si. Og hadde så absolutt  ingen planer om å gå ifra sin kone.

Men han var eiesyk ovenfor henne. Så nå 12 år etterpå møter hun han fortsatt i ny og ne, hu er uføretrygda, psykisk ustabil, har null tillit til folk og angrer på at hu i det hele tatt ble igjen hos han.

Men nå får henne noe nytt ifra han, en liten glede hver tredje mnd. Samt påminnelsen på hvor godt hun hadde det helt i starten.

Denne damen hadde jobb, hus, absolutt alt sammen før han. 

Ikke kast bort tiden din kjære deg, vil du være singel så nyt det med andre single folk. Du kan brenne deg ordentlig på en gift mann. Ikke utsett deg selv for det. 

Han vil få igjen på sin måte, ikke vær Elskerinnen. For en dag vil du føle hvordan det er å være på den andre siden. 

Anonymkode: 4ce8d...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere tid til alt dette? Jeg har fullt opp med jobb, mann og barn, skjønner ikke når jeg skulle fått tid til enda en jeg måtte møte ofte.

Anonymkode: 72ae2...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når får dere tid til alt dette? Jeg har fullt opp med jobb, mann og barn, skjønner ikke når jeg skulle fått tid til enda en jeg måtte møte ofte.

Anonymkode: 72ae2...eb9

På kveldstid etter at barna er lagt. 

Anonymkode: b7e61...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begge to men Han idioten han er et svin. 

Du derimot må tenke på at en dag så vil du kanskje møte drømmemannen som alt er perfekt med. Så kommer plutselig karmaen din og biter deg. 

Du sier du er singel, unnskyld meg men hva i huleste kaster du bort tiden din på? 

Føler at jeg må fortelle deg det her. Ei tidligere venninne av meg, datet en mann i tre år før hun skjønte at han var gift. Hu hadde allerede falt for han, så hun mente at det var forsent. Hun endte etterhvert opp med å godta det at han er gift. Hun slo seg til ro med tanken på at hu bare får gode stunder med han og slipper alt det styret kona hans må gjennom. 

Så hu lyttet til de følelsene sine, og angrer den dag i dag. Det gikk 8 år før hu «avsluttet» det. Da hadde han fått enda et barn med kona si. Og hadde så absolutt  ingen planer om å gå ifra sin kone.

Men han var eiesyk ovenfor henne. Så nå 12 år etterpå møter hun han fortsatt i ny og ne, hu er uføretrygda, psykisk ustabil, har null tillit til folk og angrer på at hu i det hele tatt ble igjen hos han.

Men nå får henne noe nytt ifra han, en liten glede hver tredje mnd. Samt påminnelsen på hvor godt hun hadde det helt i starten.

Denne damen hadde jobb, hus, absolutt alt sammen før han. 

Ikke kast bort tiden din kjære deg, vil du være singel så nyt det med andre single folk. Du kan brenne deg ordentlig på en gift mann. Ikke utsett deg selv for det. 

Han vil få igjen på sin måte, ikke vær Elskerinnen. For en dag vil du føle hvordan det er å være på den andre siden. 

Anonymkode: 4ce8d...416

Jeg er voksen, så jeg er ferdig med barn. Gift har jeg også vært og akkurat nå vil jeg ikke ha noen kjæreste. Problemet er at jeg begynner å få følelser for han, og jeg vet han aldri kan bli min. 

Takk for fint svar forresten 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enkelt det hadde vært om man bare kunne skrudd av følelsene.

Jeg kommer ikke unna denne gifte mannen i min krets, og uansett hvor mye jeg prøver, greier jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg tror han føler ting for meg og, uten at jeg er helt sikker. Men vi har ikke gjort noe fysisk, det er bare spenningen foreløpig, som om det slår gnister. 

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så enkelt det hadde vært om man bare kunne skrudd av følelsene.

Jeg kommer ikke unna denne gifte mannen i min krets, og uansett hvor mye jeg prøver, greier jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg tror han føler ting for meg og, uten at jeg er helt sikker. Men vi har ikke gjort noe fysisk, det er bare spenningen foreløpig, som om det slår gnister. 

Anonymkode: 083c5...277

Helt enig, mange sier det er bare å skru av, blokkere på SoMe, men det er ikke lett. Jeg klarer det hvertfall ikke.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så enkelt det hadde vært om man bare kunne skrudd av følelsene.

Jeg kommer ikke unna denne gifte mannen i min krets, og uansett hvor mye jeg prøver, greier jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg tror han føler ting for meg og, uten at jeg er helt sikker. Men vi har ikke gjort noe fysisk, det er bare spenningen foreløpig, som om det slår gnister. 

Anonymkode: 083c5...277

Hvorfor tror du han føler ting for deg også? Bare nysgjerrig her altså... 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du han føler ting for deg også? Bare nysgjerrig her altså... 

Anonymkode: d002f...00b

Måten han slipper alt og kommer mot meg på. Måten han står og snakker på. Kroppsspråket. Og ikke minst blikkene han sender. 

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måten han slipper alt og kommer mot meg på. Måten han står og snakker på. Kroppsspråket. Og ikke minst blikkene han sender. 

Anonymkode: 083c5...277

Ahaa! Ikke rart du blir betatt da. 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja absolutt, men siden jeg nå gar fått følelser for han så er det problematisk å se han i media og på nyhetene. Var en ganske stor sak med han for ikke så lenge siden overalt i media og da ble jeg skikkelig stressa. Folk snakket om det rundt meg og der satt jeg og måtte bare jatte med. Folk sa ting som ikke var sant, men jeg kunne jo ikke korrigere de selv om jeg kjente hele historien. 

Anonymkode: 03b03...549

Haha, høres nesten ut som om det er min gamle elsker du har overtatt. Det var en fin tid med ham, på mange måter, men samtidig spiste det meg helt opp at det vi gjorde var galt (jeg var singel altså). Jeg hadde komplett angst for at det skulle komme ut, og det var dobbelt ille fordi det potensielt ville hatt medienes interesse, og fordi det ville hatt så enorme konsekvenser for ham. Og det hjalp ikke at jeg aldri helt fikk grep om hans motivasjon for å gjøre det, hvorfor han fortsatte å leve sånn, over lang tid, og med sånn vanvittig stor risiko. Nå er jeg mest lettet for at det er over. Livet er enklere uten. 

Anonymkode: 3195f...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ahaa! Ikke rart du blir betatt da. 

Anonymkode: d002f...00b

Og sånne små drypp som kommer når han tilfeldigvis vil vise meg et bilde han har på tlf. Av en stein formet som et hjerte... 

Solgt! ❤️

Anonymkode: 083c5...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du han føler ting for deg også? Bare nysgjerrig her altså... 

Anonymkode: d002f...00b

Ja, det tror jeg nok, men at han elsker sin kone er jeg heller ikke i tvil om. Vi meldes ofte om helt dagligdagse ting og da jeg var syk spurte han  hvordan det gikk. Han sender mld og spør hvordan det går. Han fortalt om barna sine og spurt om mine. 

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det tror jeg nok, men at han elsker sin kone er jeg heller ikke i tvil om. Vi meldes ofte om helt dagligdagse ting og da jeg var syk spurte han  hvordan det gikk. Han sender mld og spør hvordan det går. Han fortalt om barna sine og spurt om mine. 

Anonymkode: 03b03...549

Selvfølelig også hvordan han reagerer da vi treffes, blikkene, sexen.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølelig også hvordan han reagerer da vi treffes, blikkene, sexen.

Anonymkode: 03b03...549

Dere har hatt sex ja?! Hvorfor blir dere ikke "bare" sammen da? 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dere har hatt sex ja?! Hvorfor blir dere ikke "bare" sammen da? 

Anonymkode: d002f...00b

Eller er det kanskje spenningen som driver? 

Anonymkode: d002f...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når får dere tid til alt dette? Jeg har fullt opp med jobb, mann og barn, skjønner ikke når jeg skulle fått tid til enda en jeg måtte møte ofte.

Anonymkode: 72ae2...eb9

Det lurer jeg også på. Her starter dagen kl. 6 og eldste er ikke i seng før kl. 23. I mellom dette er det jobb, aktiviteter, foreldremøter, utviklingssamtaler, henting/bringing fra venner, matlaging, egen trening osv. Eneste måten jeg ser for meg at jeg kunne hatt en elsker var om han bodde i kottet i gangen og var klar og ledig fra kl. 23-24. 

Anonymkode: 130a4...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt klart enig i at det ikke er riktig. 

Men, bare av ren nyskjerrighet: Hvem syntes du skal klandres her? Han som er gift eller jeg som er singel? Ja, jeg burde stått imot, men jeg finner han helt ekstremt seksuelt tiltrekkende. Det gjorde jeg det sekundet jeg så han.

Anonymkode: 03b03...549

Både han som er gift, og du.

Han som er gift, mest, men jeg mener man skal holde seg unna gifte menn.

Anonymkode: e04ce...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Både han som er gift, og du.

Han som er gift, mest, men jeg mener man skal holde seg unna gifte menn.

Anonymkode: e04ce...5fa

Det er lett å si, men desto vanskligere.

Anonymkode: 03b03...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...