Gå til innhold

Har du en egen "frue cave"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor du kan trekke deg tilbake fra mannens ølling og raping og sysle med frue-ting i fred og ro?

Anonymkode: fa07b...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...jeg har min egen lille bu ja :) 
Bygget meg et lite atelier ute i garasjen, på ca 10kvm, for noen år siden.
Der kan jeg ta meg et glass vin og male, drive med div restaureringsprosjekter...eller noen ganger, når jeg er litt ekstra vill og gal, sette meg og se en episode av noe jeg liker på feks nettflix på Pcen 

Skrevet

Mannen mener jeg har det; vaskerommet :) Men nei. Har ikke det. Savner et sted hvor jeg kan være litt i fred, trekke meg tilbake. Tror det enkleste er å få seg tv på soverommet!

Anonymkode: 92993...4cf

Skrevet

Jeg har mitt eget kontor og en liten stue som er "min", ja.

Anonymkode: cbe49...688

Skrevet

Har både vaskerom og kjøkken ja!

Anonymkode: dadce...002

Skrevet

Stolen på kjøkkenet. Får 2 minutter her og der til å være heeeelt alene på den...

Anonymkode: 22f92...acd

Skrevet

Ja, jeg har jo dette budoaret mitt, da vet De....

Skrevet

Badet 😁

Anonymkode: c049b...d0a

Skrevet

Rommet til minstemann, sier at jeg må sortere klær i skapet hans. Så får jeg være i fred i over en time. 

Skal nevnes at jeg sorterer klærne hver uke.   Lar minste mann rote der inne før far kommer hjem den dagen. 

Anonymkode: 64b1d...dc4

Skrevet

Nei, men jeg hadde når jeg var samboer og hadde hus. Nå blir det soverommet mitt evt, men har garasjen til naboen når jeg tenker etter. Jeg er nok litt mann på noen områder, så å suse rundt i en skitten garasje er gøy og avslappende. Meg og nabomannen bruker mye tid der til tider. Kjærringa hans sender han i garasjen og ungene mine sender meg i garasjen hans når de er lei av oss. (Min garasje er fylt opp som lagring av diverse store ting, så vi har hans garasje som snekker/verksted og skravlebu. Sammarbeid på høyt nivå)

Anonymkode: dd4da...bbc

Skrevet

Nei. Men kunne tenkt meg et rom.... nå setter jeg meg på spisebordet med diverse og musikk på ørene 

Anonymkode: da0ed...c30

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen mener jeg har det; vaskerommet :) Men nei. Har ikke det. Savner et sted hvor jeg kan være litt i fred, trekke meg tilbake. Tror det enkleste er å få seg tv på soverommet!

Anonymkode: 92993...4cf

Må evt bli vaskerommet her også. Hender jeg dikter opp litt ekstra klesvask for å snike meg ned der og smugspise godteri.

Anonymkode: 4786e...94f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Må evt bli vaskerommet her også. Hender jeg dikter opp litt ekstra klesvask for å snike meg ned der og smugspise godteri.

Men vet ikke om godterispising kvalifiserer som "frue-ting" da... 😛

Skrevet

Jeg har badstue... Det er alt jeg trenger. Deler den med mannen av og til... 

Anonymkode: 86f69...aab

Skrevet

Vi har både kjeller- og loftstue, men jeg er sjelden der alene. Mannen er lite interessert i TV, så jeg får stort sett se det jeg vil uansett. 

Skrevet

Har kjellerstue som jeg bruker av og til. Ønsker meg vinskap der :)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her trengs det virkelig ikke å dikte opp klesvask🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Skrevet

Jeg får stort sett være i fred på arbeidsrommet, og soverommet mitt er bare mitt. Der kommer ikke gubben inn. Nei, vi deler ikke seng, og det er antakelig grunnen til at vi fremdeles er gift. 

Barna får komme inn da, de kommer og koser i senga hos meg de helgene vi har tid til å ligge litt lenger enn kl 06. 

Anonymkode: a8e29...347

Skrevet

Jeg har hobbyrom på loftet. Symaskiner, stoff, garn og masse andre hobbygreier i hyller langs veggene. Et stort bord i midten av rommet. Store vinduer, masse lys. Deilig å kunne ha prosjekter stående fremme i flere dager uten å være i veien for noen. Før måtte jeg sy, male og gjøre andre prosjekter ved spisebordet, og pakke sammen for hvert måltid🙈

Anonymkode: 0663e...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...