Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hvor du kan trekke deg tilbake fra mannens ølling og raping og sysle med frue-ting i fred og ro? Anonymkode: fa07b...747
litekreativtbrukernavn Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 ...jeg har min egen lille bu ja Bygget meg et lite atelier ute i garasjen, på ca 10kvm, for noen år siden. Der kan jeg ta meg et glass vin og male, drive med div restaureringsprosjekter...eller noen ganger, når jeg er litt ekstra vill og gal, sette meg og se en episode av noe jeg liker på feks nettflix på Pcen
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Mannen mener jeg har det; vaskerommet Men nei. Har ikke det. Savner et sted hvor jeg kan være litt i fred, trekke meg tilbake. Tror det enkleste er å få seg tv på soverommet! Anonymkode: 92993...4cf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Jeg har mitt eget kontor og en liten stue som er "min", ja. Anonymkode: cbe49...688
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Har både vaskerom og kjøkken ja! Anonymkode: dadce...002
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Stolen på kjøkkenet. Får 2 minutter her og der til å være heeeelt alene på den... Anonymkode: 22f92...acd
prekæs Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 Ja, jeg har jo dette budoaret mitt, da vet De....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #10 Skrevet 12. november 2018 Rommet til minstemann, sier at jeg må sortere klær i skapet hans. Så får jeg være i fred i over en time. Skal nevnes at jeg sorterer klærne hver uke. Lar minste mann rote der inne før far kommer hjem den dagen. Anonymkode: 64b1d...dc4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Nei, men jeg hadde når jeg var samboer og hadde hus. Nå blir det soverommet mitt evt, men har garasjen til naboen når jeg tenker etter. Jeg er nok litt mann på noen områder, så å suse rundt i en skitten garasje er gøy og avslappende. Meg og nabomannen bruker mye tid der til tider. Kjærringa hans sender han i garasjen og ungene mine sender meg i garasjen hans når de er lei av oss. (Min garasje er fylt opp som lagring av diverse store ting, så vi har hans garasje som snekker/verksted og skravlebu. Sammarbeid på høyt nivå) Anonymkode: dd4da...bbc
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #12 Skrevet 12. november 2018 Nei. Men kunne tenkt meg et rom.... nå setter jeg meg på spisebordet med diverse og musikk på ørene Anonymkode: da0ed...c30
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen mener jeg har det; vaskerommet Men nei. Har ikke det. Savner et sted hvor jeg kan være litt i fred, trekke meg tilbake. Tror det enkleste er å få seg tv på soverommet! Anonymkode: 92993...4cf Må evt bli vaskerommet her også. Hender jeg dikter opp litt ekstra klesvask for å snike meg ned der og smugspise godteri. Anonymkode: 4786e...94f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #14 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Må evt bli vaskerommet her også. Hender jeg dikter opp litt ekstra klesvask for å snike meg ned der og smugspise godteri. Anonymkode: 4786e...94f Men vet ikke om godterispising kvalifiserer som "frue-ting" da... 😛 Anonymkode: 4786e...94f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #15 Skrevet 12. november 2018 Jeg har badstue... Det er alt jeg trenger. Deler den med mannen av og til... Anonymkode: 86f69...aab
*Miss Marple* Skrevet 12. november 2018 #16 Skrevet 12. november 2018 Vi har både kjeller- og loftstue, men jeg er sjelden der alene. Mannen er lite interessert i TV, så jeg får stort sett se det jeg vil uansett.
frk Nilsen Skrevet 12. november 2018 #17 Skrevet 12. november 2018 Har kjellerstue som jeg bruker av og til. Ønsker meg vinskap der
Brillefanten Skrevet 12. november 2018 #18 Skrevet 12. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Må evt bli vaskerommet her også. Hender jeg dikter opp litt ekstra klesvask for å snike meg ned der og smugspise godteri. Anonymkode: 4786e...94f Her trengs det virkelig ikke å dikte opp klesvask🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #19 Skrevet 12. november 2018 Jeg får stort sett være i fred på arbeidsrommet, og soverommet mitt er bare mitt. Der kommer ikke gubben inn. Nei, vi deler ikke seng, og det er antakelig grunnen til at vi fremdeles er gift. Barna får komme inn da, de kommer og koser i senga hos meg de helgene vi har tid til å ligge litt lenger enn kl 06. Anonymkode: a8e29...347
Anonym bruker Skrevet 12. november 2018 #20 Skrevet 12. november 2018 Jeg har hobbyrom på loftet. Symaskiner, stoff, garn og masse andre hobbygreier i hyller langs veggene. Et stort bord i midten av rommet. Store vinduer, masse lys. Deilig å kunne ha prosjekter stående fremme i flere dager uten å være i veien for noen. Før måtte jeg sy, male og gjøre andre prosjekter ved spisebordet, og pakke sammen for hvert måltid🙈 Anonymkode: 0663e...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå