Gå til innhold

Burde jeg fortelle det til min beste venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg er head-over-heals forelska i en annen enn samboeren? Det gnager meg så sykt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Burde jeg snakke med noen? Vil det hjelpe?

Anonymkode: 80915...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treffer du han/hun du er forelsket i da? 

Anonymkode: 54a4a...7be

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Treffer du han/hun du er forelsket i da? 

Ja, daglig. Kommer ikke utenom, og han er ganske på meg og. 

HI

Skrevet

Om du "burde" er litt pussig å spørre om - en venninne er jo ikke involvert i historien og den eneste det gir mening å vurdere om du "burde" fortelle det til er evt samboeren din.

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, daglig. Kommer ikke utenom, og han er ganske på meg og. 

HI

Okay, da er han interessert i deg han også da. Er han singel? 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okay, da er han interessert i deg han også da. Er han singel? 

Ja, jeg tror han er det, ja. Og nei, han er gift. 😳

HI

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg tror han er det, ja. Og nei, han er gift. 😳

HI

Ahh, vanskelig da... Og spennende på samme tid. Hehe!😅

Men når det kommer til venninnen din er jeg litt usikker. Vet ikke hvordan forhold dere har til hverandre? Pleier du ellers å snakke med hun om alt? 

Skrevet

Jeg mener sett utenfra at samboer kommer før venninne i en sånn betroelse. Sett innenfra hadde jeg sikkert snakka med venninna mi om det og ikke samboer. Har gode venner og tenker hun ville hjulpet meg vekk fra forelskelsen snarere enn å dyrke den. Dermed ville det ikke vært illojalt. I det store perspektiv. Men du burde ingen ting annet enn å forsøke å sende signaler til den gifte mannen om at du ikke er interessert for å med det få ham til å slutte å sende deg nonverbalt kroppsspråk som bekrefter ditt kroppsspråk i dag. Mye makt i kroppsspråk. Er du tidenes kone fjerner du beileren på den måten 🙂

Anonymkode: 57409...fd3

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ahh, vanskelig da... Og spennende på samme tid. Hehe!😅

Men når det kommer til venninnen din er jeg litt usikker. Vet ikke hvordan forhold dere har til hverandre? Pleier du ellers å snakke med hun om alt? 

Kjempevanskelig. Jeg vet jo hva som er «det rette» å gjøre, men noe i meg sier at jeg burde fortsette. Jeg er helt fortapt i denne mannen. 

Venninnen min og jeg er nære, men det er sjelden vi snakker om kjærlighet og sex. Kanskje kan hun likevel hjelpe meg på et vis. Jeg bare føler at jeg trenger å snakke med noen, dette gnager meg så sykt. 

HI

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjempevanskelig. Jeg vet jo hva som er «det rette» å gjøre, men noe i meg sier at jeg burde fortsette. Jeg er helt fortapt i denne mannen. 

Venninnen min og jeg er nære, men det er sjelden vi snakker om kjærlighet og sex. Kanskje kan hun likevel hjelpe meg på et vis. Jeg bare føler at jeg trenger å snakke med noen, dette gnager meg så sykt. 

HI

Det kan hjelpe. Ikke nødvendigvis men det er godt å lette trykket. 

Anonymkode: f8ef6...793

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

At jeg er head-over-heals forelska i en annen enn samboeren? Det gnager meg så sykt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Burde jeg snakke med noen? Vil det hjelpe?

Det er ikke forelskelsen du er forelsket i da? Jeg er ganske sikker på at det går over. Tenk litt nøye over det før du skiller deg. Da er det for sent å angre. 

Anonymkode: 2a308...c4a

Skrevet

Forkastelig. 

Anonymkode: 79806...fac

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke forelskelsen du er forelsket i da? Jeg er ganske sikker på at det går over. Tenk litt nøye over det før du skiller deg. Da er det for sent å angre. 

Anonymkode: 2a308...c4a

Hvordan vet jeg om det er forelskelsen jeg er forelsket i, og ikke han? 🤔

HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet jeg om det er forelskelsen jeg er forelsket i, og ikke han? 🤔

HI

Fordi du liker spenningselementet, å føle at du «lever», anledning til å revurdere nåværende partner, føle deg sett, liker bekreftelsen. Det går over i alle forhold (med barn...) over tid uansett, ofte bare i perioder, så gjenvinner man hverandre om begge vil nok. 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du liker spenningselementet, å føle at du «lever», anledning til å revurdere nåværende partner, føle deg sett, liker bekreftelsen. Det går over i alle forhold (med barn...) over tid uansett, ofte bare i perioder, så gjenvinner man hverandre om begge vil nok. 

Tja, kanskje det er det jeg opplever? Vet ikke. Samtidig er han helt sentral, jeg drømmer og fantaserer om han og vår eventuelle fremtid sammen. 

Jeg tror jeg skal lufte meg overfor venninnen min. Men takk til deg og, du har vært til god hjelp. 👍

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...