GÃ¥ til innhold

Hvordan vet man?😒

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei ut av et forhold, et forhold som ikke har vært bra i flere år.

Jeg har falt igjen for en tidligere «elsker» og han påstår han enda har følelser for meg.

Han avsluttet et forhold selv for 7 mnd.siden.

Dette er mannen jeg kunne giftet meg med, men samtidig er jeg usikker på om han føler det samme. Jeg har sagt at jeg er klar til å starte et forhold med han, og han sier at han vil også det, men vil vente litt til han har fått klarnet hodet etter siste forhold og kan fokusere på bare meg.(de har et barn sammen også).

Vi sees nå og da, men hvordan vet jeg om det er verdt å kaste seg uti?Eller om han bare vil utnytte meg?

Anonymkode: c2cd2...293

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine øyne høres han fornuftig ut. Du burde ikke gå fra forhold til forhold når man er ørlittebitte granne usikker.

Bruk heller tiden på deg selv, dine venner og din familie. Finn deg sjæl, vet det er en floksel men den er så sann. Så når du har funnet deg selv og blitt trygg i deg selv. Der du kanskje innser at du ikke behøver et mannfolk for bekreftelse, men at det hadde vært fint med en partner for å dele livet. Da kan det hende både du og han er klare for at det blir dere Skjønner du hva jeg mener?

Jeg er der selv og har tenkt å bruke god tid. Jeg skal ihvertfall ikke inn i noe nytt forhold med det første. 

Anonymkode: fd412...388

Skrevet

Takk for fornuftig svar🙂Jeg har vell egentlig vært klar for han i alle år, ikke noe tvil her.Han er «the one who got away»om du skjønner.Vi har begge hatt dårlige forhold og snakket mye sammen om det, noe som utviklet seg til mer og gamle følelser blusset opp.Vi har ikke hatt samleie, men gjort andre ting....jeg er bare redd han skal utnytte dette og at det aldri blir noe mer....Kanskje jeg bare må være tålmodig...?

Anonymkode: c2cd2...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...