Gå til innhold

Veldig veldig svak positiv test etter tidsfrist?? Noen med erfaringer?


Førstegangsprøver97

Anbefalte innlegg

Siden 31.oktober har jeg testet nesten annen hver dag med Core tests sine tester (bilde) og alle har fått samme resultat- positiv, men etter tidsfristen. Alt fra 1 time til 5 minutter etter fristen. Vet at jeg ikke skal lese av testen etter 5 minutter, men altså😫😫😫 Har brukt Core tests 1 gang før, å den slo ikke ut etter fristen?? 

Har hatt 2 sykluser siden pilleslutt i mai, en på 60 dager og en på 54, nå er jeg på syklusdag 45 å har ikke hatt noen tegn til verken eggløsning (da får jeg veldig!!!! ømme brystvorter frem til mens) og mens🤔 

Har noen andre erfaringer med disse testene? Eller med at tester er falskt positive? Testene skal visst være utrolig sensitive å slå ut på 10mlu(?). Har også testet med billigstrimmel fra babyplan å den var blendahvit både før og etter tidsfristen.

Er så forvirra😭B908E27D-AE71-46D8-B5B7-055BECA38A24.thumb.jpeg.cc67bd0a00a1a8be1bed6b28e9c368ec.jpegA901D235-4C1F-444C-8DE4-1DE4D2C82871.jpeg.e8142f61c03b04ae190f3a056a069aa2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal det være to steker på den eller bare den ene mørke? 🤔

Anonymkode: 8850f...bb4

To streker, ja. Vanskelig å få med på bilde, men er veldig svak strek på alle testene😅 både jeg, samboer og ei venninne ser det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2018 den 17.37, Lillens skrev:

Jeg ser strekene! Har du testet noe mer?

Ente opp med å kaste de i søpla😂 Tok blodprøve hos legen og den hadde et HCGnivå på under 5, så de må tydeligvis ha tørket positive🤷🏼‍♀️ Skal iallefall ikke bruke tester fra samme merke mer!

Men TR er fortsatt fraværende og jeg er på syklusdag 54. Har heller ikke hatt noen tegn til EL.. Hender seg at jeg får svake menssmerter, men tante dukker liksom aldri opp

Har vel egentlig innstilt oss på at det ikke blir noe svangerskap før mai, for da har vi vært prøvere i et år😅😅 Da har vi blitt lovet å få hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangsprøver97 skrev:

Ente opp med å kaste de i søpla😂 Tok blodprøve hos legen og den hadde et HCGnivå på under 5, så de må tydeligvis ha tørket positive🤷🏼‍♀️ Skal iallefall ikke bruke tester fra samme merke mer!

Men TR er fortsatt fraværende og jeg er på syklusdag 54. Har heller ikke hatt noen tegn til EL.. Hender seg at jeg får svake menssmerter, men tante dukker liksom aldri opp

Har vel egentlig innstilt oss på at det ikke blir noe svangerskap før mai, for da har vi vært prøvere i et år😅😅 Da har vi blitt lovet å få hjelp

Åååh så leit 😕 

må være forferdelig å vente så lenge, har du barn fra før? 

Jeg er 24 år, ingen barn fra før. Har fått positiv test nå på den 4 pp. Har gått i disse månedene og tenkt at «tenk hvis jeg ikke kan få barn»! Klarte ikke å slappe av før testen ble positiv 😅 

endå ikke gått opp for meg da🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Åååh så leit 😕 

må være forferdelig å vente så lenge, har du barn fra før? 

Jeg er 24 år, ingen barn fra før. Har fått positiv test nå på den 4 pp. Har gått i disse månedene og tenkt at «tenk hvis jeg ikke kan få barn»! Klarte ikke å slappe av før testen ble positiv 😅 

endå ikke gått opp for meg da🙄

Gratulerer!!😍😍😍 4prøverperioder er jo ikke noe å si på da! men skjønner tankene dine, føler meg så «skyldig» i at vi ikke får det til når syklusene mine er helt på trynet😅

Er 21 og verken jeg eller sambo har barn fra før, så vi ønsker oss så veldig et🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 22.14, Førstegangsprøver97 skrev:

Gratulerer!!😍😍😍 4prøverperioder er jo ikke noe å si på da! men skjønner tankene dine, føler meg så «skyldig» i at vi ikke får det til når syklusene mine er helt på trynet😅

Er 21 og verken jeg eller sambo har barn fra før, så vi ønsker oss så veldig et🙊 

Dere kan gå til lege å få hjelp hvis dere har prøvd i lengre enn 6 mnd😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lillens skrev:

Dere kan gå til lege å få hjelp hvis dere har prøvd i lengre enn 6 mnd😇

Kan man? Snakket med legen om at vi prøvde sist jeg var der (forrige måned), men hun sa at om vi ikke hadde blitt gravide innen et år så skulle vi få hjelp😕 Er jo forferdelig lenge å vente

TR er fortsatt fraværende🙄 Syklusdag 56 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Førstegangsprøver97 skrev:

Kan man? Snakket med legen om at vi prøvde sist jeg var der (forrige måned), men hun sa at om vi ikke hadde blitt gravide innen et år så skulle vi få hjelp😕 Er jo forferdelig lenge å vente

TR er fortsatt fraværende🙄 Syklusdag 56 nå

Åååh? Jeg var hos legen forrige mnd og klagde over at jeg ville ha gynekolog time for å sjekke at alt var som det skulle. Da sa han at vi måtte prøvd i 6 mnd så skulle vi få hjelp. Så hvis jeg ikke var blitt gravid til jul skulle vi få hjelp i januar 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med hjelp går på alder. Unge får etter 1 år og eldre, mener det er 35, får etter 6 mnd fordi det haster litt mer jo eldre man er.

Anonymkode: 24043...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det med hjelp går på alder. Unge får etter 1 år og eldre, mener det er 35, får etter 6 mnd fordi det haster litt mer jo eldre man er.

Anonymkode: 24043...e01

Jeg er 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lillens skrev:

Åååh? Jeg var hos legen forrige mnd og klagde over at jeg ville ha gynekolog time for å sjekke at alt var som det skulle. Da sa han at vi måtte prøvd i 6 mnd så skulle vi få hjelp. Så hvis jeg ikke var blitt gravid til jul skulle vi få hjelp i januar 🤔

Hm, trodde «regelen» var 1år uansett🤔 Men vurderer å ringe legen (igjen!! Føler jeg springer ned dørene hos de) mtp. uregelmessig mens, og om jeg i det heletatt har eggløsning når syklusene er såppas lange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...