Gå til innhold

Hva slags julekalender får du selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid julekalender av mannen, lurer på hva han gjør i år? I fjor var det 24 vakre dikt rullet opp og knytt med fin sløyfe ...sukk, så romantisk! Hva har du?

Anonymkode: 2893a...303

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinder og flax. 

Anonymkode: 64a1c...20b

Skrevet

Får ikke, kjøper selv. I år blir det to, en pukka-tekalender og en med god sjokolade. Blir kjempestas på morgenen etter nattevakt; te og sjokkis, stearinlys, avis og julemusikk! Gleder meg!

Anonymkode: 33317...e0e

Skrevet

Får en full av luftsuppe og venteboller :P

Anonymkode: 45055...770

Skrevet

I år skal mannen lage til meg. Det proklamerte han høyt og tydelig i fjor. Spurte han i dag om hvordan han lå an, han hadde to av 24 gaver klare. Heldigvis har han en ferdig boks med små esker i forskjellige størrelser, så han kan ordne underveis. Redd for at det både blir dyrt og stress for han, men han er fast bestemt på å ordne dette. 

De andre årene har jeg fått sjokolade, flaxlodd eller sånne fra Body shop eller andre steder. 

Jeg har lagd til han en gang, for 16 år siden. 

Anonymkode: 4543c...d90

Skrevet

Jeg hadde bursdag i slutten av oktober og fikk en kalender fra Cemo (?) i bursdagsgave. En pose te og en sjokoladebit i hver luke. Gleder meg😊

Anonymkode: 8962c...d89

Skrevet

Jeg har ikke mann, så får vel av barna det samme som hvert eneste år. Middagslaging, klesvask, utakknemlighet og en klem før leggetid😂😂

Anonymkode: f4c52...ab3

Skrevet

Jeg og mannen får hver sin flaxkalender

Anonymkode: 195ed...16d

Skrevet

Jeg har aldri fått julekalender,men jeg får adventskalender hvert år jeg!

Anonymkode: 7545e...346

Skrevet

Aldri. Laget til mannen i mange år, men gav faen etter ca 17 år uten å få noe i retur.. 

Anonymkode: 932ec...485

Skrevet

To-tre dager før jul så er kinderegg kalenderen veldig billig å da kjøper jeg den til meg :) Ellers hadde jeg ikke hatt råd til å kjøpe den.

Anonymkode: 01b69...238

Skrevet

Jeg har kjøpt meg to kalendere i år, en fra Korres og en fra Rituals. 😊👍

Anonymkode: 6ff53...b31

Skrevet

er voksen, og kalender får kun barna.. har 3 barn og ikke råd til flere

Anonymkode: bce5b...1f9

Skrevet

Jeg får en flaxkalender av meg selv. Akkurat det jeg ønsker meg, så jeg er fornøyd. ;)

Anonymkode: 2ee3c...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...