Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Min onkel har bursdag og har invitert til familieselskap (vi er nære). Jeg har egentlig ikke råd til å kjøpe gave og lurer på om det er innafor å gi ei bok lest en gang i gave? Han er en lesehest men ikke spes for gjenbruk. Alternativet blir å kjøpe den, men det går da ut over matbudsjettet.. Blir litt flau av tanken på å gi den og at han skal se at den er brukt. Anonymkode: 5d867...db8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Har den bruksspor, la være. Jeg er ekstremt for gjenbruk. Men visse koder må oppfylles på havnefront. Kun barn har privilegier med å ta noe de eier og gi det. Anonymkode: d55c4...d3c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 *gavefront Anonymkode: d55c4...d3c
sug lut Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Klart. Bok er bok. Du har neppe lagt igjen ei makrell i tomat-skive inni der. Har gitt bort masse brukte bøker.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 En onkel, som i tillegg er lesehest, er innafor. Gamle folk har ikke behov for nytt hele tiden. Og familie forstår og bryr seg ikke om sånt. Anonymkode: 9b3a6...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå