Gå til innhold

Kjole til julebord. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned en del det siste året. Har ellers stort sett vært overvektig siden puberteten, så jeg er skikkelig dårlig på klær til en voksen, slank kropp. Veier nå 65 kg og er 174 høy. Har komplekser for overarmene mine, har fått litt heng etter vektnedgang pga for mye hud, så må ha ermer (trenger ikke å være lange, men helst ned til albuen). Er 38 år, så ønsker ikke noe som er alt for kort eller kropsnært. Ønsker å kjøpe kjole fysisk i butikk, så jeg kan prøve den først. Noen tips? 

Anonymkode: 5986a...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde søkt på Zalando, du kan legge inn hva du ønsker der, mtp lengde, armlengde etc. Du kan også prøve før du beholder evt sender tilbake

Anonymkode: 66af1...a5d

Skrevet

Du burde se litt på hm, de har mange fine😊

Anonymkode: d7453...4d6

Skrevet

Floyd har mye fint, sjekk de butikkene som heter Mapp store, der kan du prøve.

Anonymkode: be36c...227

Skrevet

Tusen takk for tips 😊. Vanskelig å vite hva man kler når man ikke kjenner kroppen sin igjen lenger. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for tips 😊. Vanskelig å vite hva man kler når man ikke kjenner kroppen sin igjen lenger. 

Da hadde jeg først søkt litt på nett for å finne ut hva slags kroppsfasong du har. Appen Pinterest er bra, har diagrammer og kart. Jeg har hofter og pupper, kler derfor A-line og så liker jeg ikke at plagget er for tettsittende. Er du pære, eple, helt rett. Går også an å spørre butikkansatte, men synes sjelden de er ærlige, bare opptatt av å selge. .

Anonymkode: 66af1...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...