Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Det ble slutt med min eks nå i sommer. Vi har en sønn sammen. Mitt største ønske er at vi skal kunne samarbeide og ha et godt forhold for sønnen vår sin skyld, men det har vært vanskelig da han har hatt vanskelig for å innse at forholdet faktisk er over. Nå sier han til meg at han vil gjerne være venner, men det er på premisser at jeg holder meg unna datingtjenester som tinder osv, samt andre menn fram til neste sommer. I tillegg har han et krav om at jeg skal ha på kartet på snapchat til en hver tid, slik at han har kontroll over hvor jeg er. Hvis ikke jeg innfrir disse punktene, kommer han til å få all sine familie og venner til å hate meg, samt at han ikke vil være interessert i å samarbeide med meg på noen som helst måte.. Hvordan synes dere jeg skal forholde meg til dette? Anonymkode: 23f3b...995
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Jeg synes at du skal få alt skriflig, ikke besvare men ta vare på alt Anonymkode: 1153c...c03
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Ta vare på alt og bruk det i en eventuell barnefordelingssak/mekling. Det virker som har har et stort kontrollbehov, oversjalusi og psykopatiske tendenser. Jeg ville selvsagt ikke gått med på dette hvis jeg var deg. Det er ren skjær trakassering fra en desperat mann som har innsett at han kan bruke barnet for å styre deg. Det at du i det hele tatt vurderer det er skremmende. Husk å få alt skriftlig (mail/SMS/snap). Ta vanlig bilde med kamera etc av snappene hvis teksten kommer der og lagre dem. Anonymkode: 7d94f...c15
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Det skal du hoppe og drite i. Men vær så snill å ikke hiv det ut på Tinder. Sv hensyn til deg og gutten, tror jeg du vil ha nok deale med nå. Men ikke fordi han vil. Men fordi han er såpass psyko. Han er heldigvis såpass psyko st han avslører seg selv og du vil få all støtte både i en rettsak og hos familievernkontor. Ta vare på alt og for all del ikke svar på usaklige krav. Ikke skriv ja, nei eller Ok. Vær gråstein og ikke gi NOE respons på sånt tull. Kun fakta om det praktiske svarer du på. Ingenting annet. Vær voksen. Anonymkode: 60b8f...0a4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes at du skal få alt skriflig, ikke besvare men ta vare på alt Anonymkode: 1153c...c03 Dette Anonymkode: 20f91...8a3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det skal du hoppe og drite i. Men vær så snill å ikke hiv det ut på Tinder. Sv hensyn til deg og gutten, tror jeg du vil ha nok deale med nå. Men ikke fordi han vil. Men fordi han er såpass psyko. Han er heldigvis såpass psyko st han avslører seg selv og du vil få all støtte både i en rettsak og hos familievernkontor. Ta vare på alt og for all del ikke svar på usaklige krav. Ikke skriv ja, nei eller Ok. Vær gråstein og ikke gi NOE respons på sånt tull. Kun fakta om det praktiske svarer du på. Ingenting annet. Vær voksen. Anonymkode: 60b8f...0a4 Supert svar 😊 Anonymkode: 20f91...8a3
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Dette må du ikke finne på å godta!! Ta vare på det, som flere andre skriver her. Til evt mekling på familievernkontoret.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 Jeg ville svart: "Datingsider er jeg ikke på uansett, jeg synes det har gått for kort tid etter bruddet. Men du har ingenting med det lenger så du kan ikke kontrollere når jeg evt finner på noe sånt. Det du sier om snap er helt urimelig, jeg kommer til å slette deg som venn der også får vi bruke telefon, sms og mail for å kommunisere om barnet" Så ville jeg tatt vare på alt av svar fra han, og bare svart på ting som er relevant for samvær og om barnet, ingenting om meg selv. Anonymkode: 02e67...515
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville svart: "Datingsider er jeg ikke på uansett, jeg synes det har gått for kort tid etter bruddet. Men du har ingenting med det lenger så du kan ikke kontrollere når jeg evt finner på noe sånt. Det du sier om snap er helt urimelig, jeg kommer til å slette deg som venn der også får vi bruke telefon, sms og mail for å kommunisere om barnet" Så ville jeg tatt vare på alt av svar fra han, og bare svart på ting som er relevant for samvær og om barnet, ingenting om meg selv. Anonymkode: 02e67...515 Og det kommer aldri HI til å svare, fordi mannen er psykopat og hun er fanget i hans nett. Been there... det er mye som høres flott ut å gjøre, men som er umulig å gjennomføre pga makten sånne mennesker har! Anonymkode: 0e233...0b2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det kommer aldri HI til å svare, fordi mannen er psykopat og hun er fanget i hans nett. Been there... det er mye som høres flott ut å gjøre, men som er umulig å gjennomføre pga makten sånne mennesker har! Anonymkode: 0e233...0b2 Da er det kanskje greit å søke hjelp hos proffe? Start f.eks med krisesenteret, man trenger ikke flytte inn for å få hjelp fra dem og de er vant til slike menn og kan gi gode råd. Anonymkode: 02e67...515
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #11 Skrevet 11. november 2018 Hadde samme problemet her. Det enkleste var å late som jeg spilte med fant jeg ut. På de tingene som ikke var vanskelig å løse da... Jeg måtte ha på deling av stedstjenester på tlf. Løste det ganske enkelt ved å bruke en gammel tlf jeg hadde og dele posisjonen fra den. Og den lå alltid oppladet og hjemme... Evt være tøff og stå opp mot han. Men informere til de han har sagt at han skal si usanne ting om deg. Han får bare skadet deg så mye du tillater. Men pass på å ha alt du kan skriftlig... Og har du noe på han så får du informere om at hvis han skader deg så sitter ikke du stille og ser på. Anonymkode: b0cec...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå