Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona og jeg giftet oss for et psr månder siden. Det er kvinnen i mitt liv. Finnes ingen tvil i mitt hjerte. Jeg ser på henne på samme måte som første gang vi møttes. 

Problemet jeg har er at hun ikke nødvendigvis føler det samme begjæret for meg som jeg føler for henne. Vi snakket om det i går og hun mener det forandrer seg over tid (vi har snart vært sammen i 2 år). What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant, det forandrer seg, Den første forelskelsen legger seg liksom, og erstattes av noe dypere. Selv om hun ikke har det samme begjæret, vil ha sex daglig el.l.? vet ikke helt nøyaktig hva du legger i det, men det betyr jo ikke at hun ikke liker deg, det er bare slik det er, det kan også være en periode, kanskje hun har det vanskelig? kanskje dere er nede i en bølgedal? Det kan være mange grunner. 

Hva mener du du skal gjøre? Man kan vel ikke velge mellom å være nyforelsket, eller å gå fra hverandre.

Men snakk gjerne mer sammen, så kan kanskje hun fortelle deg mer om følelsene sine. Kommunikasjon er fint.

Anonymkode: 302a2...6e4

Skrevet

2 år er ikke så lenge da...

Ble dere fort sammen? Fikk barn tidlig sammen? Flyttet tidlig sammen? Har dere opplevd andre ting sammen osv? 

Anonymkode: 2e9c8...8c1

Skrevet

Barn tidlig, flyttet sammen tidlig. Det var begrenset hvor lenge vi bare var kjærester. 

Men jeg er ikke i tvil om hva hun føler for meg. Det går mer på det seksuelle, romantiske etc... 

Skrevet
3 timer siden, Veso30 skrev:

Barn tidlig, flyttet sammen tidlig. Det var begrenset hvor lenge vi bare var kjærester. 

Men jeg er ikke i tvil om hva hun føler for meg. Det går mer på det seksuelle, romantiske etc... 

Okay, men alt henger jo sammen da. Rød tråd. Dere har ikke noe rød tråd nå. 

Anonymkode: 2e9c8...8c1

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i over 20 år og kan skrive under på at ting endrer seg og går litt i faser.

Problemer blir det først når en person føler seg presset, gjør kona det? For om hun ikke kan sitte i armkroken, gi en klem e.l. uten at det fra din side oppfattes som en invitasjon til sex så vil hun slutte å gjøre det. Noen ganger kan det være bare litt nærhet uten sex hun ønsker....

Vi har aldri vært noen sexdyr da, vi hadde sex kanskje to ganger i uken da vi var nyforelsket, og en gang i uken nå, og begge er fornøyd med det. Men vi har hatt måneder uten sex også, pga barnefødsler, sykdom og andre ting.

Det er viktig å holde på nærheten også i perioder uten sex, uten at det blir et sexpress.

Anonymkode: 38133...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...