Gå til innhold

Barnehagelønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har jobbet i barnehage klarte du deg på kun den lønnen? Tenker på når du var helt ny i jobben å da fikk minstelønn. Jeg er alenemamma med bokostnader på 8000 kr å får 1200 kr i bostøtte. Får ikke utgiftene til å gå rundt å gruer meg til neste måned når det er forventet at jeg skal kjøpe julegaver noe jeg absolutt ikke har råd til nå. Har heldigvis kjøpt noen på foran men må dessverre kutte ut mange i år.  

Anonymkode: ff3c4...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønn som hva da?

Anonymkode: 83138...1d9

Skrevet

Assistent blir det vel siden jeg ikke er ferdig utdannet enda. Mangler læretiden.

Skrevet

Hadde ikke klart meg på assistentlønn uten ansiennitet nei. Men jeg er barnehagelærer med 10 år ansennitet og klarer meg ok med det. Men det skal sies at jeg har en samboer som tjener godt da.

Anonymkode: ce131...7df

Skrevet

Jeg tjener ca. 380 000 i året som assistent, men jeg har 10 års ansiennitet. Har utbetalt ca 25.000 i mnd, så ikke rare greiene.

Anonymkode: d288f...bab

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tjener ca. 380 000 i året som assistent, men jeg har 10 års ansiennitet. Har utbetalt ca 25.000 i mnd, så ikke rare greiene.

Oi hadde jeg hatt så mye så skulle jeg ikke ha klaget :P Men med langt under 18.000 i lønn så er det tøffe tider.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du betaler veldig lite skatt. 

Anonymkode: cea4d...18a

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som ufaglært assistent er det veldig bra lønn

Anonymkode: 83138...1d9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du betaler veldig lite skatt. 

Anonymkode: cea4d...18a

Har tabelltrekk. Har brutto mndlønn på rundt 32-33 000.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, jeg tjener litt over 400 000 i året som assistent med 20 års ansiennitet og får utbetalt rundt 23.000...du burde sjekke skatten din😳

Anonymkode: cdcc2...590

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, jeg tjener litt over 400 000 i året som assistent med 20 års ansiennitet og får utbetalt rundt 23.000...du burde sjekke skatten din😳

Anonymkode: cdcc2...590

Får alltid igjen på skatten jeg. Har mye skattefradrag da, så mulig det spiller inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...