Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 11 åringen min har PlayStation. Han spør veldig etter PlayStation plus for «alle» har det. Kan noen hjelpe meg med å fortelle hva det går ut på? Hva bør jeg være klar over? Aldersgrense? Lovet sønnen min å sette meg inn i det og så er det Ok kan vi skaffe det. Anonymkode: 2f1da...a9e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Må en ha Playstation plus for å kunne spille sammen med kompiser? Eller kan alle spille online? Da kan en spille sammen og snakke sammen med headset. I tillegg blir det lagt ut 1 eller 2 spill som en kan laste ned hver mnd. gratis. Du beholder spillene så lenger du abonnerer. Anonymkode: c5915...056
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Hva koster dette da? Anonymkode: 40271...012
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Mine gutter er litt eldre, 15 og 17 år, og de har hatt playstation pluss hele tiden ja. De betaler det selv da, så er ikke helt sikker på hva de betaler. Tror de kjøper for et år om gangen. Anonymkode: 5c6fb...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå