Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg har problemer med at jeg sover så alt for lett, drømmer mye og våkner utallige ganger ila natten. Fikk utskrevet Melatonin i går og tok dette som anbefalt. Jeg har aldri sovet så dårlig, drømt så mye og våknet så mange ganger som i natt. Bør jeg fortsette? Er så sliten nå😱 Hadde så håpet at dette kanskje ville hjelpe litt på søvnkvaliteten. Det skal sies at jeg ikke har problemer med å sovne hver gang jeg våkner, men blir så sliten av å aldri få sove ordentlig. Flere som det ikke har funket på? Anonymkode: 6d94c...e9b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Jeg har brukt melatonin ved flere annledninger, og veldig livlige drømmer er iallefall noe jeg opplever i oppstarten. Men, det har gått over for min del etter en uke eller så. Anonymkode: 42030...e9b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Jeg følger dette innlegget. Jobber med en person som går på melatonin, og har gått på det fast i flere år, men ikke har språk, og dermed ikke selv kan fortelle hva og hvordan. Personen våkner ofte flere ganger pr natt, og må følges tilbake til senga. Har hørt noen si at når man har gått lenge på det, så kan det få motsatt effekt, men dette er sannsynligvis ikke noe legene på vår lille plass vet om, og kan bekrefte eller avkrefte. Anonymkode: a5c1d...c75
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Melatonin hjelper ikke på søvnkvalitet men på innsovning. Fordi det er søvnhormoner som gjør deg søvnig. Anonymkode: 8977c...8fb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 Når tok du den og hva gjorde du etterpå? Den må tas 1-2 timer før leggetid og unngå TV/mobil/data etter inntak. Anonymkode: 59480...37e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Melatonin er ikke en sovepille. Det er naturlig søvnhormon som hjelper på innsovning. Anonymkode: d9e30...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå