Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg chattet med en fyr fra en nettdstingside, vi gikk over på WhatsApp men så fant jeg litt etter litt ut at jeg faktisk var i en periode av livet mitt hvor jeg virkelig har nok med barn og jobb, og endel kaos fordi barnefar ikke tar nok ansvar (uten å gå i detalj om dette så har han sluttet å betale bidrag og min økonomi er skrall). Med alt dette så forklarte jeg han at det faktisk ikke var et bra tidspunkt. Han fortsatte å skrive, og prøvde å finne anledning til å treffes. Til slutt spurte han rett ut om jeg ønsket at han skulle slutte å skrive til meg, og jeg forklarte igjen at jeg syntes det var hyggelig men at tiden min rett og slett ikke strakk til. Dermed sluttet han, men i går tikket det inn en melding hvor han lurte på om jeg ville ta en løpetur. Jeg svarte aldri på meldingen. For meg så fremstår han som en hyggelig mann med tre døtre og ting på stell. MEN, det skurrer. Hva ligger bak en slik oppførsel? Jeg føler det ligger et eller annet sted mellom desperasjon og stalking, vi har ikke møttes en gang og så er han så gira på å finne en anledning til å treffe meg, akkurat som om jeg er den eneste dama igjen tilgjengelig på denne jord. Jeg har hatt tidligere erfaring med menn som er både manipulerende og avhengig av å ha kjæreste og jeg vet at det er det jeg føler som ubehagelig, at han faktisk ikke tar et nei for et nei. Samtidig så er jeg veldig opptatt av "skjebnen" og lurer alltid på om dette kan være noe sånt. Jeg kunne selvfølgelig møtt han, men jeg er en ganske omgjengelig type og jeg er sikker på at vi ville funnet tonen kjapt - men jeg er redd for hans pågående, uten at han er ubehagelig, oppførsel. Og hvis det skulle vise seg at han er ego, manipulerende eller annet så vil jeg ikke finne ut av det før jeg investerer mye tid i et evt "forhold". Hva tenker dere? Hva ligger bak slik "mannlig" oppførsel? Anonymkode: 1b53e...b6c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Han sender En melding og spør om en løpetur og du tenker manipulerende? Jeg tenker at han gjør et forsøk på å bli kjent med deg. Du virker ikke så omgjengelig derimot.. Anonymkode: 6617c...749
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han sender En melding og spør om en løpetur og du tenker manipulerende? Jeg tenker at han gjør et forsøk på å bli kjent med deg. Du virker ikke så omgjengelig derimot.. Anonymkode: 6617c...749 Hi Men vi ble enige om for noen uker sidene at han skulle slutte å foreslå ting i og med at jeg uansett ikke følte at jeg hadde tid eller ork til å investere noe som helst over nytt forhold. Så hørte jeg ikke noe mer fra han....før nå. Men ting har jo ikke endret seg for meg. Det er litt som å si nei, og så forsøker personen likevel å overtale deg. For meg gir det tegn på at oppførselen ikke er helt grei. Anonymkode: 1b53e...b6c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Det høres ut som han er interessert i deg. Neppe mer mystisk enn det. Hvis du ikke er interessert, må du kanskje være enda tydeligere, eller bare la være å svare. Anonymkode: 75a6b...805
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres ut som han er interessert i deg. Neppe mer mystisk enn det. Hvis du ikke er interessert, må du kanskje være enda tydeligere, eller bare la være å svare. Anonymkode: 75a6b...805 Hi Jeg forstår jo det, både at han er interessert OG at jeg må være tydelig, som jeg allerede har vært. Men jeg lurte på hva som ligger bak slik insisterende kontaktsøking. Har egentlig lyst til å spørre han rett ut, be han være ærlig. Anonymkode: 1b53e...b6c
the amazing spidermamma Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Det at du sa at det var hyggelig, men du hadde ikke tid, er et blandet signal, tenker jeg. Da er du liksom interessert, det er bare pga tiden du ikke møter ham. Dette er muligens ikke et tydelig nok avslag for en som veldig gjerne vil finne seg en kjæreste. Hvis du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre, så vær tydelig på det. Ikke si 'kanskje en annen gang ' eller slike ting.
litekreativtbrukernavn Skrevet 9. november 2018 #7 Skrevet 9. november 2018 6 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Det at du sa at det var hyggelig, men du hadde ikke tid, er et blandet signal, tenker jeg. Da er du liksom interessert, det er bare pga tiden du ikke møter ham. Dette er muligens ikke et tydelig nok avslag for en som veldig gjerne vil finne seg en kjæreste. Hvis du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre, så vær tydelig på det. Ikke si 'kanskje en annen gang ' eller slike ting. Dette 👍 -min mann diskuterte dette endel når søsteren min var singel og på div dating. Og det du beskriver er ikke tydelig nok signal. Vi som kvinner kan sikkert føle at det er det, men han som mann ser en luke for «hun vil ikke at jeg skal gi meg helt»
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #8 Skrevet 9. november 2018 Det er jo ikke noe galt i å sjekke ståa av og til, så lenge han aksepterer et nei og det ikke er for ofte? Er det helt uaktuelt ville jeg nok avvist en siste gang og så blokkert vedkommende. Jeg fikk nettopp melding fra en jeg datet et par ganger og så avsluttet med, delvis pga. dårlig match og delvis pga. at jeg ikke prioriterer dating akkurat nå. Han ville jo bare sjekke om jeg hadde begynt å date igjen, noe jeg ikke har. En annen sender meldinger med jevne mellomrom, vi datet et par ganger for noen år siden og har møttes et par ganger etter det. Om det er at han liker meg så godt eller om han er desperat vet jeg ikke, men jeg sier bare som sant er at for tiden er det lite tid til dating (i hvert fall ikke med noen jeg ikke ser en fremtid med, det har jeg ikke sagt enda fordi han ikke har sagt noe som får meg til å tro at han går og venter på meg). Jeg har også kontakt med en jeg selv falt hodestups for, han er så bra at jeg gjerne gir det litt tid, i hvert fall når det uansett ikke er noen andre aktuelle. Så lenge han ikke avviser meg så holder jeg jo kontakten litt sånn dann og vann. Om ikke annet kan det jo være hyggelig å vite at noen liker en godt nok til å ikke gi opp med en gang. Jeg har inntrykk av at han sliter litt, og så lenge jeg kun gir utrykk for at jeg liker ham, men ikke maser om å møtes håper jeg jo at det er positivt selv om det ikke blir noe mer, en liten selvtillits-boost. Anonymkode: 4ddfe...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå