Gå til innhold

Livet er en eneste stor nedtur


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De siste månedene har veldig mye gått galt, tross mye jobb i forkant og god tilrettelegging har det meste gått galt. Nå er jeg veldig sliten da det føles som om det jeg gjør gjøres til ingen nytte. Jeg trenger en opptur. 

Anonymkode: ccc92...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta deg en pause. Sykemeld deg èn ukes tid? Mulig du davkan gjøre noe positivt. 🙂

Anonymkode: 94551...372

Sykmelde seg en ukes tid.....for hva da?

Anonymkode: ae42a...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sykmelde seg en ukes tid.....for hva da?

Anonymkode: ae42a...caa

Overskriften din og dette: 

De siste månedene har veldig mye gått galt, tross mye jobb i forkant og god tilrettelegging har det meste gått galt. Nå er jeg veldig sliten da det føles som om det jeg gjør gjøres til ingen nytte. Jeg trenger en opptur. 

Anonymkode: 94551...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Overskriften din og dette: 

De siste månedene har veldig mye gått galt, tross mye jobb i forkant og god tilrettelegging har det meste gått galt. Nå er jeg veldig sliten da det føles som om det jeg gjør gjøres til ingen nytte. Jeg trenger en opptur. 

Anonymkode: 94551...372

Jeg er ikke hi. Det er ingenting i innlegget til hi som tilsier sykemelding, etter min mening

Anonymkode: ae42a...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger og en sykemelding fra livet. Jeg er delvis sykemeldt fra jobb fordi jeg har møtt veggen, men det er jo LIVET som klasker meg i trynet hver dag. Murphys Law og sånn... Mitt liv!

Anonymkode: aaf60...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger og en sykemelding fra livet. Jeg er delvis sykemeldt fra jobb fordi jeg har møtt veggen, men det er jo LIVET som klasker meg i trynet hver dag. Murphys Law og sånn... Mitt liv!

Anonymkode: aaf60...1f8

Hva er det som er så galt da? 

Ikke alt blir som man planlegger. Konsentrer deg om det du kan gjøre noe med og lær deg å leve med det du ikke kan endre.

Anonymkode: 300f3...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som er så galt da? 

Ikke alt blir som man planlegger. Konsentrer deg om det du kan gjøre noe med og lær deg å leve med det du ikke kan endre.

Anonymkode: 300f3...dd2

Jeg kan ta noen utdrag...? 

Omsoegssvikt som liten, psykisk og fysisk, seksuelt misbruk, voksenansvar fra fylte 12 for mindre søsken, levd i voldelig forhold med psykopat i mange år.... og når et av barna plutselig blir rammet av noe helt forferdelig så vekker det til live ganske mange minner. Men skal konsentrere meg om det positive, det er heldigvis ikke noe problem når INGENTING går rett vei for meg 😁😁

Anonymkode: aaf60...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ta noen utdrag...? 

Omsoegssvikt som liten, psykisk og fysisk, seksuelt misbruk, voksenansvar fra fylte 12 for mindre søsken, levd i voldelig forhold med psykopat i mange år.... og når et av barna plutselig blir rammet av noe helt forferdelig så vekker det til live ganske mange minner. Men skal konsentrere meg om det positive, det er heldigvis ikke noe problem når INGENTING går rett vei for meg 😁😁

Anonymkode: aaf60...1f8

Det personen over her mener er at du skal ta deg sammen og slutte å klage. Jeg vil ikke akseptere at livet er som det er, jeg har fått nok!

Anonymkode: 5b1a0...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...