Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #1 Skrevet 8. november 2018 Min mann har blitt ringt fra statistisk sentralbyrå for en stund siden ifht en undersøkelse som ifølge dem han var trukket til å være med i. Han sa at det ikke passet. Noen dager etter lusker det en mann i hagen før han ringer på. Jeg sier at mannen min ikke er hjemme og at han har bestemt at han ikke skal være med. I etterkant har de ringt flere ganger. Sist ringte de og mannen min ble så forbanna at han sa st han skulle politianmelde dem. Da sier damen « bare gjør det» og legger på. Så har de ringt ikveld uten at vi hørte telefonen. Jeg ringer opp igjen og sier tydelig at de nå har gått over alle grenser og at de nå måtte slutte å ta kontakt. Han sier da men vi skulle gjerne byttet ham ut, men finner ingen andre. Jeg hev stemmen og sa at dette ikke var akseptabelt og det de holder på med gjør at man ihvert fall ikke vil være med osv. Da bare legger vedlommende på. Alt dette normalt. Kjenner st dette begynner å bli en slags terorisering. Hva tenker dere? Anonymkode: bfaf1...8be
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 https://www.ssb.no/omssb/personvern/dine-rettigheter/ingen-reservasjonsmulighet-mot-ssb Anonymkode: bf2b7...990
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.ssb.no/omssb/personvern/dine-rettigheter/ingen-reservasjonsmulighet-mot-ssb Anonymkode: bf2b7...990 Rart at de ikke sa noe om dette, men oppfører seg som syke idioter dom legger på røret ol. Anonymkode: bfaf1...8be
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rart at de ikke sa noe om dette, men oppfører seg som syke idioter dom legger på røret ol. Anonymkode: bfaf1...8be Er du helt sikker på at han ikke har fått beskjed om det? Anonymkode: f290a...17f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Ja det er jeg, uansett merkelig å legge på røret i det vi prøver å si st vi ikke sksl være med. Anonymkode: bfaf1...8be
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 Men du, hvorfor blokkerer dere ikke bare nummeret? Og hver gang de ringer så lar dere de presentere seg, så sier du «nei takk», og legger på... Vi får alle telefonselgere på tråden, det er ikke verre en å bare legge på «røret» Anonymkode: b8017...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå