Gå til innhold

Plutselig har hun begynt å sminke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om ei dame jeg kun har møtt 3 ganger tidligere.

Møtte hun i dag, som avtalt og da hadde hun plutselig sminke på seg? Hun har aldri hatt dette tidligere... Mulig et tegn på interesse? Altså at hun kanskje er interessert i meg? 

Hun er 41 år (ingen erfaring med damer i den alderen). 

På forhold, takk for svar! 

Anonymkode: 52aa0...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke slutte med alle de her tulleinnleggene. Håper moderatorene snart får seg noen baller så de kan utestenge forbanna spammere som deg

Anonymkode: 20b32...214

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke slutte med alle de her tulleinnleggene. Håper moderatorene snart får seg noen baller så de kan utestenge forbanna spammere som deg

Anonymkode: 20b32...214

Hei 

Jeg tror du snakker til feil person?

Ellers, har du hatt en fin dag? Og alt bra med barnet/barna dine? (kommende barn)? 

Hi 

Skrevet

Neh. Jeg bruker aldri sminke, men om jeg skal ut for å treffe noen jeg ikke møter så ofte kan jeg pynte meg litt. Se etter andre tegn.

Anonymkode: 97de5...ab5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakker om ei dame jeg kun har møtt 3 ganger tidligere.

Møtte hun i dag, som avtalt og da hadde hun plutselig sminke på seg? Hun har aldri hatt dette tidligere... Mulig et tegn på interesse? Altså at hun kanskje er interessert i meg? 

Hun er 41 år (ingen erfaring med damer i den alderen). 

På forhold, takk for svar! 

Jeg orker snart ikke mer ! 🙈🙈🙈

Nei ! Vedkommende er IKKE interessert i deg. Hun hadde lyst , tid, ork til å sminke seg for sin egen del i dag. Sukk

Anonymkode: 89056...77c

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg orker snart ikke mer ! 🙈🙈🙈

Nei ! Vedkommende er IKKE interessert i deg. Hun hadde lyst , tid, ork til å sminke seg for sin egen del i dag. Sukk

Greit. 

Hilsen forvirret mann, Hi 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neh. Jeg bruker aldri sminke, men om jeg skal ut for å treffe noen jeg ikke møter så ofte kan jeg pynte meg litt. Se etter andre tegn.

Anonymkode: 97de5...ab5

Forstår. Er forvirret, da jeg ikke helt forstår hvilke tegn jeg skal se etter. Men det ordner seg vel. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Forstår. Er forvirret, da jeg ikke helt forstår hvilke tegn jeg skal se etter. Men det ordner seg vel. 

Du får være tålmodig. 😉 Regner med at dere skal treffes igjen? Og igjen og igjen. Da er hun interessert da. 

Skrevet

Sminken sier ingenting om jeg er interessert i noen eller ikke. Jeg kan gå tre måneder uten sminke, men så får jeg tilfeldigvis lyst til å sminke meg den dagen jeg skal ta en kaffe med en gammel onkel jeg ser hver uke. It's random. 

Forresten kan det hende hun hadde en annen avtale før/senere på dagen. Poenget er at det ikke trenger ha noe med deg å gjøre at hun sminket seg. Det KAN, men jeg ville sett etter andre tegn (også).

Anonymkode: e9ea6...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...