Gå til innhold

Helsesøster er BARE ute etter å kritisere meg!!! Kan jeg bytte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke nok opplyst. Min samboer er fortsatt på Natoøvelsen så den er aldeles ikke over. Den begynte i september. 

Anonymkode: d5fb5...ae3

Er samboeren din far til barnet ditt? 

Anonymkode: 55154...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at du var litt uheldig i måten du fremla det på, til helsesøster. Det virker ikke som om dere har "kjemi" og dersom dere først har kommet skjeivt ut, vil hun nok "skule på deg" i fremtiden, eller du vil mest sannsynlig føle det slik ihvertfall. Du vil bare bli usikker. Jeg synes at du godt kan byttet helsesøster men kall det for kjemi. Ellers legger de det inn i notatene. Vær forsiktig i fremtiden med slike uttalelser. Kos deg på konsert med mannen din du. Barnet er vel i aller beste hender?

 

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at du var litt uheldig i måten du fremla det på, til helsesøster. Det virker ikke som om dere har "kjemi" og dersom dere først har kommet skjeivt ut, vil hun nok "skule på deg" i fremtiden, eller du vil mest sannsynlig føle det slik ihvertfall. Du vil bare bli usikker. Jeg synes at du godt kan byttet helsesøster men kall det for kjemi. Ellers legger de det inn i notatene. Vær forsiktig i fremtiden med slike uttalelser. Kos deg på konsert med mannen din du. Barnet er vel i aller beste hender?

 

Anonymkode: c4b14...50e

Vi har veldig dårlig kjemi. Tror det er ulempen med å bo på et lite sted. 

 

Og til dere som spør: selvsagt er samboeren min pappaen til datteren vår!

 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 17.00, Anonym bruker skrev:

Dette håper jeg er trolling.

Anonymkode: 77f34...ab3

Jeg er ganske sikker på at det er nettopp det.

Anonymkode: 84480...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har veldig dårlig kjemi. Tror det er ulempen med å bo på et lite sted. 

 

Og til dere som spør: selvsagt er samboeren min pappaen til datteren vår!

 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Da er det vel strengt tatt han som har den merkeligste prioriteringen her. Han skal være vekk i fire uker som nybakt papoa for en babyen som er tre uker gammel. Uten å vite hvor mye han har vært hjemme disse tre ukene, så antar jeg at han har vært på arbeid i perioder. Jeg synes det da er trist at far prioriterer øl og konsert siste dagen...

Anonymkode: 55154...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det vel strengt tatt han som har den merkeligste prioriteringen her. Han skal være vekk i fire uker som nybakt papoa for en babyen som er tre uker gammel. Uten å vite hvor mye han har vært hjemme disse tre ukene, så antar jeg at han har vært på arbeid i perioder. Jeg synes det da er trist at far prioriterer øl og konsert siste dagen...

Anonymkode: 55154...985

Begge to prioriterte øl og konsert denne kvelden. Babyen tar ikke skade av det, den blir passet av nære omsorgspersoner. Tror at alle dere andre som er så dømmende, heller bør bruke tiden deres på familiene deres, fremfor å sitte foran en skjerm! At det er mulig å være så, unnskyld meg, jeg kommer til å bruke ordet "snever" igjen. Ingen dynamikk her inn, kun dømming, og når jeg leser, tror jeg nesten at vi er tilbake på 1900 tallet. Barnet får morsmelkserstatning og stell! Hva er problemet?

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det vel strengt tatt han som har den merkeligste prioriteringen her. Han skal være vekk i fire uker som nybakt papoa for en babyen som er tre uker gammel. Uten å vite hvor mye han har vært hjemme disse tre ukene, så antar jeg at han har vært på arbeid i perioder. Jeg synes det da er trist at far prioriterer øl og konsert siste dagen...

Anonymkode: 55154...985

Pappaen fikk masse tid med babyen vår i 3 uker, og på dagen igår. han tok også babyen hele dagen til han dro av sted. Er veldig usikker på hva han gikk glipp av de fem timene vi var vekk og hun sov. Tror nok det er mye verre for han å være vekke de neste fire ukene uten mulighet for kontakt. 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. For det første. Øvelser i fire uker er helt normalt når man jobber i Forsvaret, det vet du sikkert. Og det innebærer ikke tid ute på byen verken før eller etter for de fleste av oss. Det innebærer å prioritere tid til familien. Ta igjen det tapte for mor og far. 
Hadde min mann dratt på konsert rett etter øvelsen hadde jeg blitt veldig overrasket over hans valg. Men han savner heldigvis barna sine så mye at han gjør alt han kan for å være sammen med dem. Det medfører nok at vi ofrer noen av våre egne behov/ønsker noen år. Og det føles helt riktig.

Jeg ammet til tross for at blodet sprutet i syv uker, fordi jeg ville det beste for babyen.Det var ikke nødvendigvis riktig, men jeg angrer ikke.
Jeg ble kritisert fordi jeg dro fra babyen i to døgn (da var han hos besteforeldre som hadde sett han nesten hver dag siden fødsel) da barnet var ett år og fem måneder. Frem til da hadde vi to vært sammen, og pappaen var der når han ikke var på jobb (i Forsvaret).  Og så hadde han gått i barnehage noen måneder så klart. 

Jeg synes du virker svært egoistisk og uten evne til å sette et barns behov først. 

Jeg leste overskriften og tenkte, dette var merkelig, for her hvor vi bor ønsker helsesøster (alle sammen) at alle skal føle seg vellykket. Det medfører lite svar på konkrete spørsmål, men de fleste som går ut derfra føler seg som gode mødre. Men så har jeg ikke hørt om noen, og i alle fall ikke på 32 år.... som har presentert noe sånt som du gjorde for helsesøster heller. Det har stort sett gått i bekymringer om babyen.......

Anonymkode: ff1b2...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi. For det første. Øvelser i fire uker er helt normalt når man jobber i Forsvaret, det vet du sikkert. Og det innebærer ikke tid ute på byen verken før eller etter for de fleste av oss. Det innebærer å prioritere tid til familien. Ta igjen det tapte for mor og far. 
Hadde min mann dratt på konsert rett etter øvelsen hadde jeg blitt veldig overrasket over hans valg. Men han savner heldigvis barna sine så mye at han gjør alt han kan for å være sammen med dem. Det medfører nok at vi ofrer noen av våre egne behov/ønsker noen år. Og det føles helt riktig.

Jeg ammet til tross for at blodet sprutet i syv uker, fordi jeg ville det beste for babyen.Det var ikke nødvendigvis riktig, men jeg angrer ikke.
Jeg ble kritisert fordi jeg dro fra babyen i to døgn (da var han hos besteforeldre som hadde sett han nesten hver dag siden fødsel) da barnet var ett år og fem måneder. Frem til da hadde vi to vært sammen, og pappaen var der når han ikke var på jobb (i Forsvaret).  Og så hadde han gått i barnehage noen måneder så klart. 

Jeg synes du virker svært egoistisk og uten evne til å sette et barns behov først. 

Jeg leste overskriften og tenkte, dette var merkelig, for her hvor vi bor ønsker helsesøster (alle sammen) at alle skal føle seg vellykket. Det medfører lite svar på konkrete spørsmål, men de fleste som går ut derfra føler seg som gode mødre. Men så har jeg ikke hørt om noen, og i alle fall ikke på 32 år.... som har presentert noe sånt som du gjorde for helsesøster heller. Det har stort sett gått i bekymringer om babyen.......

Anonymkode: ff1b2...ec7

Vi var ikke på byen. Vi var på konsert. Han dro i dag. At du ammer så blodet spruter er helt ok for meg - men det er ditt valg og ikke mitt. Jeg vil heller kose meg med barnet mitt. :)

Må si at jeg lurer på om en del av dere som svarer her kunne trengt dere en tur ut av huset selv? Virker litt sånn egentlig. 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi. For det første. Øvelser i fire uker er helt normalt når man jobber i Forsvaret, det vet du sikkert. Og det innebærer ikke tid ute på byen verken før eller etter for de fleste av oss. Det innebærer å prioritere tid til familien. Ta igjen det tapte for mor og far. 
Hadde min mann dratt på konsert rett etter øvelsen hadde jeg blitt veldig overrasket over hans valg. Men han savner heldigvis barna sine så mye at han gjør alt han kan for å være sammen med dem. Det medfører nok at vi ofrer noen av våre egne behov/ønsker noen år. Og det føles helt riktig.

Jeg ammet til tross for at blodet sprutet i syv uker, fordi jeg ville det beste for babyen.Det var ikke nødvendigvis riktig, men jeg angrer ikke.
Jeg ble kritisert fordi jeg dro fra babyen i to døgn (da var han hos besteforeldre som hadde sett han nesten hver dag siden fødsel) da barnet var ett år og fem måneder. Frem til da hadde vi to vært sammen, og pappaen var der når han ikke var på jobb (i Forsvaret).  Og så hadde han gått i barnehage noen måneder så klart. 

Jeg synes du virker svært egoistisk og uten evne til å sette et barns behov først. 

Jeg leste overskriften og tenkte, dette var merkelig, for her hvor vi bor ønsker helsesøster (alle sammen) at alle skal føle seg vellykket. Det medfører lite svar på konkrete spørsmål, men de fleste som går ut derfra føler seg som gode mødre. Men så har jeg ikke hørt om noen, og i alle fall ikke på 32 år.... som har presentert noe sånt som du gjorde for helsesøster heller. Det har stort sett gått i bekymringer om babyen.......

Anonymkode: ff1b2...ec7

Å, herregud... For et nesten-skjult dømmende innlegg. Du tar jo fullstendig kaka i å prøve å påføre dårlig samvittighet og hinte om at verken hi eller mannen vil barnets beste. At de kanskje til og med egentlig ikke liker babyen så godt. Ta deg en bolle. 

Anonymkode: ac487...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, herregud... For et nesten-skjult dømmende innlegg. Du tar jo fullstendig kaka i å prøve å påføre dårlig samvittighet og hinte om at verken hi eller mannen vil barnets beste. At de kanskje til og med egentlig ikke liker babyen så godt. Ta deg en bolle. 

Anonymkode: ac487...071

Lovet jo meg selv å forlate tråden, men jeg slutter ikke overraskes over hvor viktig det tilsynelatende er for mange her inne å bringe skam på andre kvinner, og hvor utrolig mange rare karakteristikker jeg leser om både meg og samboer, to personer ingen her inne vet annet om enn at jeg ikke ammer, at vi var på konsert i fem timer, tok en øl, og thats it. Spørsmålet mitt var jo angående helsesøster. Jeg syns hun har vært vanvittig uproff hele veien. 

 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, herregud... For et nesten-skjult dømmende innlegg. Du tar jo fullstendig kaka i å prøve å påføre dårlig samvittighet og hinte om at verken hi eller mannen vil barnets beste. At de kanskje til og med egentlig ikke liker babyen så godt. Ta deg en bolle. 

Anonymkode: ac487...071

Siterte deg, men svaret mitt var ikke rettet mot deg altså. Var mer et hjertesukk over alle de syke svarene jeg har fått. Takk til alle som har klart å svare normalt. :)

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, reagerer på det også. Dra bort fra babyen sin når han skal reise bort i 4 uker. Ung og umoden han også.. 😭😭😭

Anonymkode: 92379...c6e

Alternativet hadde nok ikke vært å sitte og se på en sovende baby hele kvelden. Noen gjør kanskje det, men samtidig får man liksom gjort det nok gjennom en hel dag. Så hadde det virkelig gjort noen forskjell om han satt hjemme og så på tv i stedet? 

Anonymkode: ac487...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lovet jo meg selv å forlate tråden, men jeg slutter ikke overraskes over hvor viktig det tilsynelatende er for mange her inne å bringe skam på andre kvinner, og hvor utrolig mange rare karakteristikker jeg leser om både meg og samboer, to personer ingen her inne vet annet om enn at jeg ikke ammer, at vi var på konsert i fem timer, tok en øl, og thats it. Spørsmålet mitt var jo angående helsesøster. Jeg syns hun har vært vanvittig uproff hele veien. 

 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Hs gjorde jobben sin hun. Den eneste av partene her som gjorde det...

Anonymkode: 6cf23...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lovet jo meg selv å forlate tråden, men jeg slutter ikke overraskes over hvor viktig det tilsynelatende er for mange her inne å bringe skam på andre kvinner, og hvor utrolig mange rare karakteristikker jeg leser om både meg og samboer, to personer ingen her inne vet annet om enn at jeg ikke ammer, at vi var på konsert i fem timer, tok en øl, og thats it. Spørsmålet mitt var jo angående helsesøster. Jeg syns hun har vært vanvittig uproff hele veien. 

 

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Det er ikke helsesøster som er uproff her, men mor! Hvis dette ikke er trolling så bør mor søke profesjonell hjelp. 

Anonymkode: b2739...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke helsesøster som er uproff her, men mor! Hvis dette ikke er trolling så bør mor søke profesjonell hjelp. 

Anonymkode: b2739...8c7

Litt nysgjerrig her; hvor i en helsesøsters stillingsbeskrivelse står det at hun skal rakke ned på foreldre som ikke ammer? Og at far bør revurderere sitt yrke?

Og hvor i en mors 'beskrivelse'står det at man skal være proff? Og hvor står det skrevet at 5 timer i løpet av 3 uker er å drite i barnet sitt? 

 

Om noen trenger hjelp her er det ikke meg gitt.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere slutter ikke? Hi, jeg håper at konserten var bra! Mødrene her inne som dømmer deg har ikke vært for mye ute i verden ser jeg!

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere slutter ikke? Hi, jeg håper at konserten var bra! Mødrene her inne som dømmer deg har ikke vært for mye ute i verden ser jeg!

Anonymkode: c4b14...50e

Var sykt koselig konsert! Var kjempegøy overraskelse å få. :)

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var sykt koselig konsert! Var kjempegøy overraskelse å få. :)

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Godt å høre! Du har fått så mye kritikk at kritikken alene gjorde at jeg støttet deg! Synes at damer er en pest og en plage her inne! Uttrykket:" kvinner er kvinner verst". Dette kom meget godt frem i denne tråden. Stå på HI!

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Barn er ikke før alle, dessverre. Skaff deg gullfisk, du, hi.

Gullfisk som deg?

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sug lut skrev:

Barn er ikke før alle, dessverre. Skaff deg gullfisk, du, hi.

Haha! Herlig kommentar, og helt enig med deg, gulllfisk er tingen for HI😂👍🏼 

Anonymkode: b2739...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt nysgjerrig her; hvor i en helsesøsters stillingsbeskrivelse står det at hun skal rakke ned på foreldre som ikke ammer? Og at far bør revurderere sitt yrke?

Og hvor i en mors 'beskrivelse'står det at man skal være proff? Og hvor står det skrevet at 5 timer i løpet av 3 uker er å drite i barnet sitt? 

 

Om noen trenger hjelp her er det ikke meg gitt.

Anonymkode: 7b3e1...b3b

Har ikke sett stillingsbeskrivelsen til noen av de, men det er ikke å rakke ned på når helsesøster stusser over at du slutta å amme etter EN uke!! Og velger å dra fra barnet ditt for å dra på konsert når barnet er så lite! Håper du får den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: b2739...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Herlig kommentar, og helt enig med deg, gulllfisk er tingen for HI😂👍🏼 

Anonymkode: b2739...8c7

Dere kjenner ikke engang til Norges historie, beklageligvis. Dersom dere hadde kjent til, ville dere ikke vært så snevre i uttalelsene. Studer, undersøk og konkluder!

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne tråden er nesten ikke besvart. Hva er grunnen til at Hi blir "kjeppjaget" i dette tilfellet? Har dere satt dere inn i sakene, sånn egentlig?

 

Anonymkode: c4b14...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...