Gå til innhold

Noen forslag hva jeg kan gi resten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten ferdig med alle ,kun 6 igjen, som jeg synes er vanskelig

Nevø på 22 : ønsker seg ikke noe, han går på skolen og har ca 2 år igjen av utdannelsen, bor i Bergen

Bror på 15 : Han er nesten umulig og finne på noe til, han er så kresen, han liker godt sport da

Svoger 42 : mannen til min søster og pappan til mine 5 tantebarn : synes det er så vanskelig og finne på noe til han, som har alt

Søster på 40 : samme som svoger

første barnebarn : han blir 1 i Februar, er så lenge siden jeg har hatt småbarn merker jeg, de er nå 13,15,20, 25 og 27, de er jeg helt ferdig med, så er det han lille her da, skal kjøpe litt Ull for de ønsker det foreldrene,men hva kan jeg kjøpe som er litt gøy for han ?

Mannen 50 : nesten umulig og finne på noe til, lurt på en ny rifle, han jakter,men har ingen pelling på de

Hilsen Frustert frue på 47

Anonymkode: 5e95c...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som ikke ønsker seg noe får geit.

De kresne får gavekort.

Småttisen trenger ikke noe moro, han er for liten, ull holder lenge.

Anonymkode: 323ac...773

Skrevet

Alkohol til de voksne. 

Gavekort på Playstation store til de under 18.

Ull og badeleke til småen 

Gavekort på rifle til mannen? Han vil antakelig velge ut sin egen rifle..

Anonymkode: f7b9d...fb7

Skrevet
13 hours ago, Anonym bruker said:

De som ikke ønsker seg noe får geit.

De kresne får gavekort.

Småttisen trenger ikke noe moro, han er for liten, ull holder lenge.

Anonymkode: 323ac...773

Takk for svar. Ja gavekort er ikke så dumt :) Nei vil gi han en leke eller bok også

Skrevet
12 hours ago, Anonym bruker said:

Alkohol til de voksne. 

Gavekort på Playstation store til de under 18.

Ull og badeleke til småen 

Gavekort på rifle til mannen? Han vil antakelig velge ut sin egen rifle..

Anonymkode: f7b9d...fb7

Takk for tips :) likte flere

Skrevet

Jeg kjøper sånn vannflaske som holder drikken kald i 24 timer til alle ungdommer. 😊 Kinobilletter er også stas. Til babyen hadde jeg kjøpt en klassisk draleke i tre fra Brio eller evt stableklovn eller bankebrett.

Til mine svigerinner på rundt 40 kjøper jeg en sminkepung/toalettmappe i fløyel og putter noen produkter fra Camilla Pihl oppi. Eller har jeg selv blitt glad for gavekort fra mestergrønn. 

Hvis svoger drikker øl, hva med litt ulike typer fra lokale ølbryggerier? 

Anonymkode: 82aee...7fb

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er nesten ferdig med alle ,kun 6 igjen, som jeg synes er vanskelig

Nevø på 22 : ønsker seg ikke noe, han går på skolen og har ca 2 år igjen av utdannelsen, bor i Bergen

Bror på 15 : Han er nesten umulig og finne på noe til, han er så kresen, han liker godt sport da

Svoger 42 : mannen til min søster og pappan til mine 5 tantebarn : synes det er så vanskelig og finne på noe til han, som har alt

Søster på 40 : samme som svoger

første barnebarn : han blir 1 i Februar, er så lenge siden jeg har hatt småbarn merker jeg, de er nå 13,15,20, 25 og 27, de er jeg helt ferdig med, så er det han lille her da, skal kjøpe litt Ull for de ønsker det foreldrene,men hva kan jeg kjøpe som er litt gøy for han ?

Mannen 50 : nesten umulig og finne på noe til, lurt på en ny rifle, han jakter,men har ingen pelling på de

Hilsen Frustert frue på 47

Nevø på 22: Dunpose til telefonen (hvis han har iphone). Ullundertøy hvis han bruker å være mye ute(i den alderen forstår de ikke at de må ha klær når det mamma en gang har kjøpt er utslitt eller fravokst.)
Hvite sokker har min gutt på 18 ønsket seg 2 år på rad nå.

Bror på 15: Samme som nevø på 22? Evt noe mer sportsrelatert.

Svoger på 42: ullundertøy? ullsokker? evt vin eller sjokolade.

Søster på 40: Det spørs jo på interesser og hva hun liker. Parfyme? Ullundertøy der og?

Barnebarn på 1 år: Ull er gull. Han får sikkert nok leker hos alle andre, evt puzlespill i tre. Det er dyrt og holdbart. (og gøy)

Mannen 50: Han trenger sikkert også ullundertøy hvis han jakter. Evt gavekort på lokal våpenbutikk.

Anonymkode: e5da7...225

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nevø på 22: Dunpose til telefonen (hvis han har iphone). Ullundertøy hvis han bruker å være mye ute(i den alderen forstår de ikke at de må ha klær når det mamma en gang har kjøpt er utslitt eller fravokst.)
Hvite sokker har min gutt på 18 ønsket seg 2 år på rad nå.

Bror på 15: Samme som nevø på 22? Evt noe mer sportsrelatert.

Svoger på 42: ullundertøy? ullsokker? evt vin eller sjokolade.

Søster på 40: Det spørs jo på interesser og hva hun liker. Parfyme? Ullundertøy der og?

Barnebarn på 1 år: Ull er gull. Han får sikkert nok leker hos alle andre, evt puzlespill i tre. Det er dyrt og holdbart. (og gøy)

Mannen 50: Han trenger sikkert også ullundertøy hvis han jakter. Evt gavekort på lokal våpenbutikk.

Anonymkode: e5da7...225

Her var det mye ull.... 

Nevø på 22 - Gavekort på kino eller billettservice

Bror på 15 - Gavekort på PS4, Xbox eller hva han har av spillmaskin, hettegenser i riktig merke 

Svoger 42 - Har han platespiller? En kul LP, morsomt øl fra Gulating eller polet, bok

Søster 40 - Vin, bok, hudpleie, felles opplevelse som konsert/teater/middag ute

Barnebarn 1 - Der er jeg enig ang ull, ellers en fin bamse, bok, leke

Mann 50 - Morsomt øl, gavekort på jakttingene han ønsker seg, ny lommebok (de til kort og sedler) 

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)Frk nilsen du kom med mye fint ,som jeg ikke har tenkt på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...