Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Jeg har hatt celleforandringer og hpv. Tok biopsi for 1 år siden, den var fin. Og nå nettop tok jeg ny celleprøve, fikk til svar at den var normal og at jeg ikke har hpv lengre. Jeg er lykkelig og super glad. Men er det virkelig sant? Kan hpv forsvinne? For godt? Eller ligger den å murrer i kroppen uten åvære aktiv? Anonymkode: 5501b...83f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #2 Skrevet 8. november 2018 ? Noen som vet? Anonymkode: 5501b...83f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #3 Skrevet 8. november 2018 Sinnsykt mye hpv mas her inne om dagen! Lurer på om det er samme person. Hpv celleforandringer kan forsvinne (da av de ikke-hissigste hpv-typene). Høyrisiko hpv kan brenne ut relativt kjapt eller dritseint og det er umulig å si. Anonymkode: adf59...664
Gemini77/ Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Hpv kvitter man seg med ja og ikke slik som herpes som vil alltid ligge latent i kroppen resten av livet. Nornalt vil en hpv infeksjon bli borte innen 12-24 mnd. Det er som regel de som ikke klarer å kvitte seg med viruset så fort som får videre celleforandringer.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sinnsykt mye hpv mas her inne om dagen! Lurer på om det er samme person. Hpv celleforandringer kan forsvinne (da av de ikke-hissigste hpv-typene). Høyrisiko hpv kan brenne ut relativt kjapt eller dritseint og det er umulig å si. Anonymkode: adf59...664 Sinnsykt mye mas om hpv her inne? Veldig lite hyggelig svar. De som spør om dette er i en sårbar situasjon og sitter med mange spørsmål, det er ikke alltid man får ting så godt forklart eller forstår alt og om det er samme person som har stilt spørsmål flere ganger eller om det er flere som har spørsmål om det samme er vel egentlig ikke så relevant? Folk stiller spørsmål om det de ønsker og lurer på og så kan du og evt andre la være å lese eller svare, men unødvendig med slike kommentarer til folk som går og engster seg og er i en ubehagelig situasjon. Det er faktisk veldig mange kvinner som har celleforandringer, det er viktig og alvorlig og tas stadig mer på alvor. Det er ikke rart at noen spør etter erfaringer fra andre som gått gjennom det samme. Jeg har selv gjort det etter å ha fått et svar om en høygradig forandring av sjelden type, lite info. Anonymkode: 571ae...6fa
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #6 Skrevet 8. november 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sinnsykt mye mas om hpv her inne? Veldig lite hyggelig svar. De som spør om dette er i en sårbar situasjon og sitter med mange spørsmål, det er ikke alltid man får ting så godt forklart eller forstår alt og om det er samme person som har stilt spørsmål flere ganger eller om det er flere som har spørsmål om det samme er vel egentlig ikke så relevant? Folk stiller spørsmål om det de ønsker og lurer på og så kan du og evt andre la være å lese eller svare, men unødvendig med slike kommentarer til folk som går og engster seg og er i en ubehagelig situasjon. Det er faktisk veldig mange kvinner som har celleforandringer, det er viktig og alvorlig og tas stadig mer på alvor. Det er ikke rart at noen spør etter erfaringer fra andre som gått gjennom det samme. Jeg har selv gjort det etter å ha fått et svar om en høygradig forandring av sjelden type, lite info. Anonymkode: 571ae...6fa Tusen takk for svaret ditt 💕💕💕 Ja, er lite info om enkelte ting rundt hpv og er så godt å få lufte det for andre 💕 Jeg er ikke samme som har skrevet de andre innleggende, har sett et innlegg om vaksinen. Anonymkode: 5501b...83f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #7 Skrevet 8. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Sinnsykt mye hpv mas her inne om dagen! Lurer på om det er samme person. Hpv celleforandringer kan forsvinne (da av de ikke-hissigste hpv-typene). Høyrisiko hpv kan brenne ut relativt kjapt eller dritseint og det er umulig å si. Anonymkode: adf59...664 Jeg hadde en av de hissigste typene (høyrisiko). Jeg har ikke skrevet flere innlegg om dette Anonymkode: 5501b...83f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #8 Skrevet 8. november 2018 2 timer siden, Gemini77/ skrev: Hpv kvitter man seg med ja og ikke slik som herpes som vil alltid ligge latent i kroppen resten av livet. Nornalt vil en hpv infeksjon bli borte innen 12-24 mnd. Det er som regel de som ikke klarer å kvitte seg med viruset så fort som får videre celleforandringer. Tusen hjertelig takk for svar ❤ Det var det jeg lurte på, om det var sånn som med herpes. Nå ble jeg enda gladere 😍 har hatt denne infeksjonen ivertfal 2 år, sikkert mer. Hadde celleforandringer. Men nå er alt vekke 😄😄😄 H.i. Anonymkode: 5501b...83f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå