Gå til innhold

«Hvem» er du på jobben?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er du den stille, litt beskjedne? den som ikke sier så mye men når du først snakker så er det veloverveid og fornuftig? Den som snakker rett fra levra? Den utadvendte og morsomme?

altså, hvilken «type» er dere på jobb og er den andeledes enn slik du er i andre sosiale settinger?

Anonymkode: f1ba5...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er rolig helt til jeg føler meg trygg. (Treffer ofte nye) Så snakker jeg og tar ansvar for alle de andre rundt meg :) 

Anonymkode: 89852...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utadvendt og morsom, men ofte sarkastisk så kan nok bli oppfattet som ufin til tider.

Jeg tar fort lederrollen og tar nok stor plass på arbeidsplassen. 

Til tross for det er jeg godt likt av både ledere og kollegaer.

Anonymkode: ae9b4...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett fra levra, litt skarp men også litt små morsom.

Jeg er ikke like skarp privat. Tar nok plass begge plasser, og føler ansvar når ting blir litt "treigt" der ingen riktig tørr å ta ordet. Jeg er svært flink til å løsne på stemningen, også når det har vært veldig intenst.

Noen få vil nok mene jeg er cocky, men de som kjenner meg synes ikke det (mulig fordi jeg er bredfull av selvironi og selvkritikk). Jeg er godt likt både privat og på jobb og blir ofte spurt om hjelp.

Anonymkode: 4322b...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sosial, en av flere pedagogiske ledere på jobben i en bhg. Ler og fleiper med alle. Vi har en slik kultur på jobb. Liker jobben min med barn og kollegaer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kollegene mine ville sagt at jeg er tydelig, utadvent og pratsom, at jeg tar ganske stor plass, noen ville sagt sjefete. Alt det stemmer, egentlig.

Anonymkode: e65d8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger lavt i terrenget og er varsom med å vise alt jeg kan. Livredd for å bli nøkkelperson. Jeg ligger på 75% av full kapasitet. Melder meg frivillig til småting som ikke koster meg noe, og gjør ellers det jeg må. Ligger på 80% når noen ser meg. Kjører jeg på 100% brenner jeg ut i løpet av 1/2 år. 

Er ellers blid og omgjengelig, ryddig og godt likt av alle. 

Anonymkode: 96ae7...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er utadvendt og morsom, men ofte sarkastisk så kan nok bli oppfattet som ufin til tider.

Jeg tar fort lederrollen og tar nok stor plass på arbeidsplassen. 

Til tross for det er jeg godt likt av både ledere og kollegaer.

Anonymkode: ae9b4...c32

Dette! 

Jeg kaller en spade for en spade og lederen min er særs fornøyd med det! Han sier alltid at det er kun jeg som kan si det alle andre tenker, uten at noen blir fornærma. Jeg har stålkontroll på alt og alle, og hjelper til med absolutt alt. 

Anonymkode: 1870d...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er humørspredern som også tar seg av de som gjerne trenger en god klem eller gode ord.Mye smil latter og litt sprell.Jobber i bhg

Anonymkode: 0e4c7...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok oppleves stille, og litt beskjedne og er nok litt vanskelig å bli kjent med. Men tror jeg vokser veldig på folk ettersom de blir kjent med meg og får respekt gjennom å alltid gjøre en ordentlig og god jobb. Tror jeg er både snill og lar sjelden mine dårlig dager gå utover andre. Er nok den som ikke sier så mye men når jeg gjør så er det veloverveid og fornuftig. 

Anonymkode: e9f55...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klovnen på jobb, jeg er sosial, fleipete og utadvent. Men jeg er også den som kollegaer kommer til når de trenger å prate om problemer, for de vet at jeg lytter og gjerne gir råd og hjelp uten å tulle. Jeg stiller opp på fritiden, ordner sosiale treff og passer på at alle har det så bra som mulig. Balansen mellom alvor og moro er syltynn, men det har gått bra så langt. *bank i bordet*

Anonymkode: 9eb1c...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er outsideren som egentlig har havnet på feil sted, til feil tid, og ikke skjønner noe av hva som foregår med det sosiale. Men jeg kan bidra med andre perspektiver og utfører selve jobben bra.

Anonymkode: 53164...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er morsom og hyggelig og imøtekommende mot andre. Ikke typisk utadvendt, men jeg kan tulle og spøke litt hvis det er passende. Jeg liker å få folk til å le! 

Men jeg baksnakker ikke, og jeg prater svært lite om privatlivet mitt. Og jeg sladrer ikke om ting.. Det gjør at mange føler de ikke kjenner meg. 

Anonymkode: 76e0b...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...